Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er det angst?

2456789

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej igen Camilla.
    Kan virkelig følge din situation og hvordan du har det.
    I øjeblikket døjer jeg selv med svimmelhed, sitren i hænderne og ondt i det ene øje.
    Jeg er tjekket ved ørelæge, øjenlæge og har også fået lavet en neurologisk undersøgelse hos lægen, alt var normalt. Men jeg kan simpelthen ikke slippe tanken om at der er noget de overser og at jeg fejler noget alvorligt. Er så angst hele tiden og det fylder bare alt, kan ikke sove om natten og kan ikke holde ud at være nogen steder om dagen.
    Min læge mener at min krop er stresset og og at jeg har meget angst og bekymre mig meget. Men jeg kan simpelthen ikke forstå hvis det bare kan være det.

    Har fået en henvisning til en psykolog, men der er nærmest 3 måneders ventetid hos de fleste, medmindre man selv vil betale det hele. Kan slet ikke holde situationen ud.
    Får du nogen form for behandling.

    Hilsen Lene.
  • Indstillinger
    Du er undersøgt hos både ørelæge, øjenlæge og har også fået lavet en neurologisk undersøgelse, Lene , så ville jeg tro det er angst. Du skriver selv du ikke kan slippe tanken.
    Har du tænkt på om du mangler vitaminer og mineraler. Mangel tilstande kan give mange underlige bivirkninger. Og så må du prøve på at holde op med at spekulere. For det gør ondt værre. Er der ikke noget, der interesserer dig, så du kunne få noget andet at tænke på.

    Kameliadamen har langt et link ind, det er meget interessant.

    http://www.mayday-info.dk/UserFiles/PDF ... mangel.pdf
  • Indstillinger
    Jeg er undersøgt for jern, blodprocent, stofskifte, b12 vitamin, nyre, lever og mangler nu svar på d vitamin. Alt har indtil nu været normalt.