Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14445474950135

Kommentarer

• jeg kan desværre ikke engelsk. og er i tvivl om jeg har gjort det rigtigt.. for har fået alt mulig udstyr jeg ik ved hva ska bruges til.. kan du evt hjælpe mig?
  • Hej Audi,

Det eneste jeg lige kunne finde er det her. Men der er den godt nok samlet...

http://api.dmcloud.net/player/pubpage/5 ... mbediframe

Søg også på youtube f.eks. på "unboxing sizegenetics Jes extender andropenis" og se hvad der kommer. De minder meget om hinanden, så det er ikke så vigtigt hvad den hedder.
    Husk at starte forsigtigt op, de første uger er tilvænning.
    Hold os lige opdateret ikke? ;-)
  • ndheni80 jeg har fået bestilt andro penis mini hjem. men er i tvivl om jeg gøre det rigtigt da jeg ikke kan engelsk rigtigt ... hvad forskellen på de flade silicone udstyr og de Runde ?
  • Først og fremmest: audifyr. jeg kender ikke andro penis mini, men youtube is your friend: https://www.youtube.com/watch?v=6TpWOYixW5o og https://www.youtube.com/watch?v=gmRzlZQ7UkQ Godt nok på engelsk, men især den sidste er meget illustrativ.

For det andet: fik VacExtenderen til min normale extender. DET FUNGERER RIGTIG GODT. Meget behagelig at have på.
    ja, det tog en time at finde ud af, hvordan den fungerede, men da jeg først havde fået den på var den der i 2 timer, og jeg kunne som sådan godt have haft den på i endnu længere tid. Jeg vil bare ikke lægge for hårdt ud :)

Den er kort sagt betydelig bedre end den wrapping med gaze-bind jeg har brugte ind til nu.

Til gengæld skal man være klar over, at alle tanker om, at gå med extenderen under tøjet uden, at det tydeligt ses, er fuldstændig udelukket. Exteneren skal forlænges betragteligt og toppen af extenderen forstørres med VacExtenderen. Lidt et monster, at skulle gå rundt med...

Med denne løsning tror jeg godt, at jeg kan få lagt ½-1 time i dagligt gennemsnit, så tingene kan rykke lidt. Vil være fedt at få det ugentlige timetal op fra 15-16 timer til omkring 20.

Jeg er lige pt. på 154 timer, heraf 48 timer i december.

Lige et PS:
    Vi er næsten på 50 sider nu. Måske det var en idé at starte en ny tråd?
    Og et PPS:
    Hvor mange er vi, der aktivt "trækker"? vil det være en idé, hvis vi én gang om ugen mødes i et chatrum? Fx hver torsdag kl. 21 (bare for at sige noget)? Det kunne give lejlighed til lidt mere målrettet sparring om forskellige problemstillinger.
  • Jeg er glad for at du har samme behagelige oplevelse med vacextenderen som jeg :) ... Ja, lidt at en monster at rende rundt med i offentligheden, jeg har dog, skrottet selve extenderen og bruger i stedet for et bælte, som jeg vedhæfter og binder rundt om benet.. På denne måde kan jeg faktisk godt have den på i offentligheden i et par løse bukser, uden det kan ses..

Jeg har lige et spørgsmål til dig, som jeg håber du kan svare på. Når du efter 1 time eller 2 hiver extenderen af, kan du så også se på dit penishoved, at ikke hele hovedet har været inde i "gladkuglen", det er som om kuglen er for lille. Eller er det bare mig ?
  • Hej Vildbassen
    Jeg har også købt bæltet med, men er ikke nået så langt, at jeg har prøvet det.

Ja, jeg bemærkede det også, men jeg er ret sikker på, at det handler om, at den sorte silikonering bliver suget et stykke op i klokken, når der dannes tryk. Dermed kommer det til at se ud som om det øverste stykke af hovedet har været udviddet mere end det nederste.
  • Kan du linke til præcis hvilken en af pakkerne du har ? For "den sorte" silikone ring siger mig ikke just noget.
  • Nu virker det her vidensdeling for vildt.
    I er for seje med links og Youtube klip frem og tilbage.
    Det var præcis det her jeg gerne ville fra start.
    Isengaard en chat ville være cool, men hvor skulle det være jeg kender ingen steder og så er det jo svært for alle de der ikke byder ind, at følge med i alle de gode råd i er fulde af.

En ny tråd ville vel gøre det samme eller skulle den bare hedde vol. 2 ;o)

Jeg jelqer på fuld smader. Fik dog gået for hårdt til stålet her for en time siden så nu er der lutter røde prikker på hele pikken. Er jeg den eneste der får dem når man jelqer for hårdt?
  • Familiefar...
    ej da... røde pletter = to dages pause. Ja, man kan godt få røde pletter af jelqing. Det sker, når man bliver for ivrig. 2 dages pause, og så stille og roligt, når du starter op igen.

Vildbassen:
    Jeg har købt den her: http://www.autoextender.com/vacextender ... ction.html . Ca. halvvejs nede i instruktionen kan du se den sorte silikonering. Den er den, der bliver suget halvt op i klokken.

På superchat.dk er der 5 og 10 mands chatrum, hvis det er. Fordelen ved en chat er, at man kan gå lidt mere i detaljen, eller måske hjælpe en, der har brug for at komme igang (som audifyr). ulempen er, at den viden forsvinder helt bagefter.

Når vi når side 50 må vi starte en "vol. 2" :D
  • Så nærmer sig tiden hvor jeg også skal igang med forlænge min penis... Jeg har bestilt både en bathmate pumpe og en pro extender og venter bare på at posten leverer varene... Jeg har på nuværende tidspunkt ikke sat mig nogle mål for hvor meget større jeg ønsker den... Jeg ser frem til at komme igang med projektet og skal nok vende tilbage med mine startmål og løbende resultater.
Log in eller Registrér for at kommentere.