Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14647495152135

Kommentarer

• Jeg tænkte på om der var en begrænsning på hvor meget ens penis kan vokse?
    Jeg kunne godt tænke mig 5-6 cm. Er det muligt?
  • Så er min Bathmate Hercules og min Pro Extender blevet leveret med posten og jeg glæder mig til at komme igang... Tror allerede nu det bliver en udfordring bare at få monteret extenderen. Bathmate derimod tror jeg er noget lettere at anvende men det kan jo kun tiden vise.
    Som lovet er her nogle startmål

Slap tilstand målt fra skambenet er:12cm
    Max længde i udstrakt tilstand er: 16,5 cm
    Tykkelsen er jeg ligeglad med i slap tilstand

I stiv tilstand er den 15cm
    Og 13 i omkreds.

Jeg vender tilbage når jeg har rundet de første 50 timer med evt nye mål.

Godt nytår derude.
  • Hej alle.
    Væksten kommer kun langsomt ca 0.0025 cm pr time.
    Jeg har selv kikket efter Max forøgelse med extenderen, det står der ikke, men i teorien er der ingen begrænsninger. Jeg vil dog mene at ca 5 cm er tæt på grænsen. Jeg ved det dog ikke.
    Jeg har læst om flere der skriver at de er vokset over 3 tommer (7,5 cm), men det er jo ikke alt man læser der er sandt.
    Man kan jo blive ved i flere år så finder man ud af det.
    Godt nytår til alle.
  • Da jeg startede besluttede jeg at jeg først ville måle efter 500 timer, men da jeg rundede de 320 syntes jeg at jeg så tydeligt kunne se en forandring. jeg blev nysgerrig nysgerrig og på det tidspunkt var den som tidligere skrevet vokset med ca. en halv cm. i rejst tilstand.
  • Tillykke med forøgelsen:o)
  • Hej jeg har netop også købt en extender, men føler lidt når jeg har den på at alt blod tilførsel til toppen af penis bliver lukket når jeg har den på, men hvis jeg løsner den mere falder den af ?
    Er dette ok/normalt
  • Hamder91: sådan følte jeg også før i tiden, men så købte jeg en vac extender og nu har jeg aldrig det problem mere.. Jeg desværre ingen råd til dig udover at du må vænne dig til at have den på i korte intervaller.
  • Hej hamder og velkommen til debatten.
    Husk at være forsigtig i starten.
    Ja du har helt ret der bliver lukket af for alt. Og det er derfor vigtigt at du ikke har den på mere end én time og Max 1 1/2 time før du tager den af.
    Når den lige er kommet af vil pikhovdet være ret følelsesløst og koldt (i forhold til normalt).
    Du jelqer/malker forsigtigt til der er varme og alt er normalt før den kommer på igen.
  • Jeg har lige et spørgsmål om vac extender. Passer den til Jes extender? Jeg har kun set den på en hjemmeside fra USA. Hvor har i købt jeres?
  • Opfinderpausen er slut og jeg trækker igen.
    Håber det holder bare 250 timer.
    Status 610 timer and counting
    2,6 cm længere til 19,6
    1,4 cm ca i omkreds til 14,9.
Log in eller Registrér for at kommentere.