Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14546485051135

Kommentarer

• Hej cockring og velkommen til debatten.
    Du virker klar fra start.
    Ikke lige som mig jeg gik bare i gang og resten kom hen af vejen.
    26mm senere må man jo sige at det virkede alligevel;o)
  • Isengaard: Den ser spændende ud den du linker til, det er en noget mere avanceret pakke end den jeg har. Jeg har ikke den sorte silikone ring eller den slange man skal skabe vakuum med.
    Jeg har bare glaskuglen og et sleeve. Det fungerer egentlig fint nok for mig, meget komfortabelt og jeg kan gå med den i flere timer. Men den version du har gang i, ser godt nok spændende ud, det er vel mildt sagt en opgradering af den jeg er i besiddelse i :)

Glæder mig til at høre mere
  • Tænker at det er på tide jeg melder mig på banen. Jeg har fuldt denne tråd et stykke tid og det har hjulpet mig meget.
    Jeg bruger extender 2-3 timer og dagen og bathmate ca. 3 gange om ugen. Efter 200 timer har det ca. givet en halv cm. Ingen tvivl om den virker 0g så var mange af de første timer jo ikke så effektive, da jeg lige skulle finde ud af at få den til at sidde rigtigt og bruge den på den bedste måde. Har ikke målt siden og er nu på 320 timer. Den største udfordring er at have den på mange timer uden at blive øm eller få hård hud på glansen  Den VacExtender lyder som en rigtig god løsning. Har I købt den i USA? Jeg kan også se at der er forskellige størelser. Forslag til hvordan man rammer den rigtige størelse?
  • Glædelig jul derude!

Velkommen showtime. Altid spændende at høre hvordan folk kombinerer deres træning. Det virker åbenbart, og du har jo også allerede brugt den i mange timer... :-) Bliver spændende at måle igen hva'?

Jeg synes det er lidt svært at finde tiden her i julen. Så det bliver kun til lidt bundlet stretch under dynen og jelq i badet.

Audi: er du kommet igang?
  • Jeg venter stadig på at posten leverer varene som jeg har bestilt... Er så spændt på at komme igang og stort tak til "showtime2" for at have sendt mig et link til denne tråd som virkelig har været med til at få mig overbevist om at jeg både skal pumpe og trække i dyret...
    God bagjul og godt nytår til trådens brugere!
    Skål!
  • Har Brugt min Andro penis i ca 7 8 timer i alt. hvornår er det man ser på resultatet ? jeg ved ikke helt om størrelsen passer med det der står på manualen. Det en Andro PEnis mini jeg har og ved ikke hvad alt det tilbehør jeg har fået er til ...
  • Hvordan tilpasser man sin størrelse på sin andro penis? udefra min længde og den længde man ska skrue på Expenderen ?
  • Det svinger lidt hvor meget jeg kan have den på. Lige fra halvanden time til 30 minutter, på en dårlig dag. Forsøger at holde den på mindst 45 min. før jeg skal holde en pause. Arbejder på at finde en måde hvor jeg kan havde den på længere tid og samtidlig holde det nødvendige stræk.
  • Tænker at den VacExtender måske kunne være løsningen, så jeg kan have den på længere tid af gangen. Er bare lidt i tivl om den passer til Jess-extender og så skal jeg lige have fundet ud af hvor jeg bedst køber den.
  • showtime hvor langtid går der før du ser resultatet ? er det noget som tydeligt an ses eller=
Log in eller Registrér for at kommentere.