Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14243454748135

Kommentarer

• Er det fordi du selv har prøvet det? Siden du ved det ikke virker? Til fallos
  • Det kan jeg svare på joker.
    Nej det har han ikke. Han er en mand der har sin viden fra se og hør og står det ikke der er det ikke rigtigt.
  • Redigeret 18 december, 2014, 07:25
    Nedtur... Kender I det, når man åbner debatten og til sin glæde ser at der er kommet endnu en side på (wuhuu!) Så er det bare en troll. Øv!
    Det nemmeste er nok ikke at besvare/fodre dem. Virker andre steder...

Nå men jeg håber det kører for jer? Hvad er status rundt omkring?
    Selv traver jeg stille og roligt derud ad og er nu på 160 timer. Har haft de første 2 timer i dag og tager de næste 2 omkring kl. 14. Er jeg den eneste føler en lille snert af afhængighed? Jeg lever nærmest fra den ene session til den næste... Det er nok fordi det giver resultater :-)
  • Hold kæft hvor er i fulde af løgn. Selvfølgelig kan det da betale sig at sidde herinde hver dag hvis det eneste man ellers laver er at ha sin egen sexshop. Tænk på at hver gang han overbeviser bare en af jer herinde, der ryger der en penis forlænger mere eller en penis pumpe. Og selvfølgelig er den her debat meget besøgt. Se hvor lang tid den har været her. Der r sikkert masser af folk der har købt noget fra en af de shops. Desuden ved man at det ikke kan lade sig gøre at gøre penis længere i stiv tilstand ligemeget hvad man gør. Spørg selv en læge. Hva skulle de få ud af at lyve om den slags. En pumpe kan gøre din pik en smule større inden sex evt. Alt andet er snyd og humbug
  • Heni godt gået, nej det med afhængigheden har jeg ikke.
    Fallos du skriver som du har forstand.
    Se mit link højere oppe på siden, skulle jeg så have overbevist vidensskab.DK?
    Hvis jeg ville sælge noget skulle jeg nok have skrevet hvor og hvad, men nej jeg er håndværker. Såååååå F... dig.
    Det var det sidste svar fra mig til dig.
  • Det eneste videnskab.dk Skriver er at man kan gøre sin pik længere i slap og udstrakt tilstand. Ikke i erigeret tilstand. Det er os lidt underligt at du gerne vil vise billeder af din progression herinde, men til ham der spurgte dig om han måtte få billede ville du Ik sende ham et. Men vise ham der herinde og alle andre. Det ville du gerne. Det er egentlig os sjovt at du familifar ved om jeg var prøvet nogen af de her ting. :/ hvis i/du mener det et er for real. så bevis det.
  • Prøver såmænd bare at få folk til at lade være med at bruge deres penge på en gang lort der Ik virker alligevel. Hvis det virkede ville du Ik ha det mindste imod at bevise det.
  • Så er man kommet på juleferie uden pumpe og extender så den står på jelqs i de næste 10 dage.
    Isengaard du har jelqet meget hvilke skal jeg vælge?
Log in eller Registrér for at kommentere.