Gutter jeg skal på ferie fra i morgen til den 3. December. jeg har ikke mulighed for at bruge extenderen i de dage, eller jelg. Tror i det kommer til at påvirke mit mål ??
Er bare bange for at hvis man holder sådan en lang pause at det går ud over det man har opnået ??
Nu er du jo i god form. Hvis du ikke har tid til extender vil jeg foreslå 200 jelqs morgen og aften. 50 af dem skal være squash jelqs (DLD har en video på youtube, som viser teknikken ganske godt). Det tager vel 10 minutter.
Joker.
15 dages pause bør ikke betyde så meget, men prøv at lidt jelq, hver gang du er på toilettet. Om ikke andet så for at cementere resultaterne.
Tak isengaard. Jeg kikker lige på Youtube.
Joker jeg holdt 4 måneders pause med ca 15 timers vedligeholdelse med extenderen uden at miste én eneste mm.
Du skal dog lige starte lidt stille op når du er tilbage.
Jeg har den på normalt 2 gang 4 timer om dagen. Hvis nu jeg bare tog den på 2 timer om dagen i en hel uge, ville det ikke være nok ? til at starte op langsom også efter den uge tager jeg den på som normalt jeg gøre
Ndheni80 JEg har fået den hjem den side du anbefalet mig http://www.shytobuy.dk/andro-penis-mini.html . men kan ikke finde ud af og samle den.. når jeg logger ind på dens originale hjemmeside for og få vejledning får jeg afvide den er falsk ..
Hej Audifyren velkommen til debatten.
Brug Youtube der er næsten helt sikkert en udførlig vejledning.
Er der ikke noget med i æsken? Cd tegninger eller lignende.
Kommentarer
Er bare bange for at hvis man holder sådan en lang pause at det går ud over det man har opnået ??
mvh
Nu er du jo i god form. Hvis du ikke har tid til extender vil jeg foreslå 200 jelqs morgen og aften. 50 af dem skal være squash jelqs (DLD har en video på youtube, som viser teknikken ganske godt). Det tager vel 10 minutter.
Joker.
15 dages pause bør ikke betyde så meget, men prøv at lidt jelq, hver gang du er på toilettet. Om ikke andet så for at cementere resultaterne.
Joker jeg holdt 4 måneders pause med ca 15 timers vedligeholdelse med extenderen uden at miste én eneste mm.
Du skal dog lige starte lidt stille op når du er tilbage.
15 dage er jo ikke alverden bare vær obs på du ikke over strækker på dag nr 1.
Brug Youtube der er næsten helt sikkert en udførlig vejledning.
Er der ikke noget med i æsken? Cd tegninger eller lignende.