Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14748505253135

Kommentarer

• Hej Showtime, jeg ved desværre ikke om den passer til din extender desværre.
  • Hej jeg vil gerne joine debatten :)

Jeg har anskaffet en male edge, fortrød lidt og forstod godt at nogle gerne vil bruge strop i stedet for rem.

Jeg joiner for at kunne medvirke til at mænd derude som mig, kan få et reaslistisk billede, af den her process man går igennem og resultater.

Jeg savnede nemlig lidt mere dybdegående instrukser omkring anvendelse og montering, og diverse tråde var meget forvirrende.

Jeg har købt male edge som sagt, er lige begyndt, er på 10ende timer.XD long way to go meeen.

Jeg er lidt en nørd så da jeg ikke fik så meget hjælp fra nettet, nørdede jeg montering til excelence XD

Dette vil jeg gerne dele med jer alle samt give status på Growth hvis folk er interesserede??
  • Hej jeg er meget interesseret til at følge dit forløb :) Jakes86
  • Velkommen til debatten jakes.
    Du er meget velkommen til at byde ind med alt du mener er relevant for debatten.
    Vidensdeling virker bedst hvis man er mange der byder ind.
    Du kan også bruge debatten som logbog lige som mig så man selv og andrekan kikke tilbage på ens vækst.
  • Et lille tip til dem som bruger Jes Extender og gummislange/snor istedet for rem. Jeg havde problemer med at gummisnoren gled ud af holderen og hovedet faldt ud af snoren efter meget kort tid. derfor har jeg boret et 1mm hul I barrieren I midterstykket, hvor de 2 ender af snoren gøres fast. Passer lige til en papirclips som holder de 2 snoreender fast. Det virker perfekt og jeg har ikke haft problemer siden. Hvis man bore hullet så tæt på overkanten som muligt kan clipsen lige nøjagtigt ligge oven på gummisnoren og derved holde den nede.
  • Hej Naturmand,

Jeg har altid mit hovedstykke siddende i siden, bag bukselommen, kan man sige. Men det er fordi jeg bruger lasteelastikker der går rundt om og ned under bagedelen. På den måde holde silikonestroppen på plads mod huden. Det andet har jeg også bøvlet med den gang jeg bruge stretcheren med stænger. Nogle bruger også poseklemmer osv. men tit fylder det jo lidt mere :-) Jeg ville være bange for at stikke mig på clipsen, hvis jeg var dig :-D
  • Fedt at der er så mange måder at holde celledelingen i gang.
    Jeg har bare den normale Jes extender jeg har modificeret ved at file hullet (det ved pik roden større og skære plastik stykket ved pikhovdet så meget ned at det knækkede for mig her inden jul nu er det limet sammen med en blød plastik dims jeg fandt på jobbet og måtte klippe til og bore nye huller i. Der er en lille opfinder i os alle :o)
  • 200 timer and counting...

Så rundede jeg de 200 timer. Noget af en milepæl. Med 200 timer er jeg ligesom kommet i gang og har overblik over projektet.

Udviklingen i december var ikke fantastisk. Det blev til 1 mm på 72 timer, hvilket er i den nedre ende, og lige på grænsen til, at det værd at bruge tid på. Det skal dog holdes op imod, at jeg havde en vækst på 4 mm i november på 65 timer. Måske jeg ikke har været grundig nok i min måling i slutningen af november, eller også er væksten lidt i ryk?

Under alle omstændigheder har jeg jo "lovet" mig selv, at køre projektet frem til midten af april, så vi får se.

I alt er jeg nu op på en vækst i længden på 1,7 cm og 0,9 cm i omkreds.

Lige omkring jul fik jeg en VacExtender til at supplere Jes Extenderen. Den er meget behagelig og velfungerende. Jeg kan tydelig mærke, hvor trækket er i penis - i skaftet. Med den tidligere løsning med gazebind, var det ubehageligt omkring hovedet. Til gengæld bliver det noget af et monster at have på, så der bliver ikke noget med at gå rundt med extenderen. Dermed bliver man noget mere stationær.
  • 1,7 cm på 200 timer, sådan som jeg forstår det? Wow! Det er fantastisk jo! Tillykke!!

Så når i har den på kan det give lidt smerte eller hvad, og dagen efter er i ømme? Eller kan i beskrive hvordan. Tak. Regner med at købe en til maj.
  • Nej... ikke 1,7 cm. på 200 timer. Dog ikke.

Jeg brugte en Bathmate i august og september, der gav 1 cm, men det skete over kort tid (reelt i august), hvorefter jeg gik helt i stå, og gik videre med en extender.

De 200 timer, har givet 0,7 cm. Eller rettere: Jeg målte ved 177 timer. De sidste 23 timer har jeg lagt på her i januar. Jeg måler ved hver måneds udgang.

0,7 cm på 177 timer er dog også ganske godt. Desværre har der ikke været sket så meget i de seneste timer.
Log in eller Registrér for at kommentere.