Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14142444647135

Kommentarer

• Audi.

Den her måske:

http://m.shytobuy.dk/andro-penis-mini.html

Men tag den nu med ro og giv dig nu god tid :-)
  • Jeres drømmekvinder må blive meget slappe Down under!
    hvis I bliver sådan ved!
    men lykke til!

Jo, den vej verden går?
    https://www.youtube.com/watch?v=T2r-sVyR7mk

*suk*
  • Målt igen, med fint resultat:

I alt 146 timer: + 5mm. Måler nu 17,3 cm!!! :-)
    Det giver en gennemsnitlig vækst på 0,034mm i timen.
    Jo jo, det betaler sig da :-)
  • Nheni.
    Tillykke med dine gains.

Mycia du måske overvejet at få gjort dine bryster større eller rettet noget andet. Hvorfor er det ikke ok at mænd gør deres pikke større (uden kniv).
    Du skriver normal størrelse er bedst, men normalen er mellem 10 og 20 cm med et gennemsnit på 15 og der vil jeg gerne ligge i den store ende af skalaen.
    Så længe fruen nyder det i fulde drag fortsætter jeg.
  • Isengaard vil du anbefale den her produkt til en penis på 4 til 6 cm i slap ? http://www.myextender.dk/jes-extender-original-52.html . Hvor mange timer ska man beuge før man ser en forandring ?
  • Hej Audi

Ja, den er fin. JES Extenderen har et godt ry, som noget, der holder.

Hvor lang tid afhænger af brugen. Husk at starte langsomt op!

Du kan forvente at udviklingen langsomt starter efter ca. 100 timer, hvis du vel at mærke bruger den konsekvent. Og det vil gå langsomt. Efter du 100 timer, kan du forvente, at en mm tager 40 timer...

Tag nu og læs de her 44-45 siders debatforum igennem. Der er meget god viden samlet her. Og jeg tænker lidt, at hvis du ikke kan overskue at bruge 2 timer på det, får du heller ikke brugt de 500-1000 timer med extenderen, der skal til, men i stedet for vil den havne i skrivebordsskuffen.
  • God pointe med at læse de 45 sider af 10 indlæg pr side og mange er kun 1 linje.
    Det tager max 20 min med mindre man skal stave sig igennem hvert ord.

HUSK at følge producentens anvisninger om opstart.
  • Helt seriøst. I skal ikke tro på hva ham familiefar skriver. Selvfølgelig kan det ikke lade sig gøre. Hverken på den ene eller den anden måde at gøre den større. Han ejer sikkert en sex shop selv og prøver bar på at få folk til at købe sig fattig i penis forlængere og penis pumper. Det er åbenlyst. Og de To - tre profiler der svarer ham med deres resultater er sikkert også profiler den samme mand har oprettet.
  • Hvis du gad læse det jeg har skrevet flere gange (du er ikke den 1. der beskylder mig for at have en skjult dagsorden ) ville du være klogere.
    Jeg er skide ligeglad med om folk køber en extender pumpe og lignende og hvis de gør er jeg lige så hamrende ligeglad hvor folk køber deres udstyr.
    Denne debat startede jeg for som der står på side 1 at vidensdele med andre der er i gang selv.
    Ligeledes er dette min logbog.
    Jo jeg vil også gerne gøre opmærksom på at det kan lade sig gøre at få en større pik.
    Først efter jeg har startet denne debat har jeg læst fra andre brugere at det kan lade sig gøre på mere end én måde.

Kik her, eller lad være.
    http://videnskab.dk/krop-sundhed/straek ... t-laengere
  • Wauw Fallos. Dit første indlæg på Netdoktor.dk. Tillykke.

Helt ærligt. Tror du virkelig, det kan betale sig, at bruge al den tid på at følge med en debat på Netdoktor.dk? Selv hvis familiefar rent faktisk har en sexshop eller arbejder for Jes Extender, hvad tror du så lige timeprisen vil blive?

Ja, der er måske 4-5 personer, der har købt en extender bl.a. på baggrund af denne debat, men prøv at sætte det i forhold til den tid familiefar har brugt på at læse og besvare indlæg i debatten. Netdokter.dk er simpelthen ikke så besøgt, at der er en forretning i det.

Så tro, hvad du vil, Fallos. Men lad være med at beskylde andre folk for noget, du ikke kan bevise. Argumenter i stedet for. Det er meget mere lærerigt.
Log in eller Registrér for at kommentere.