Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

17778808283135

Kommentarer

• Nu har jeg ikke lige nået at læse alle indlæg igennem, da der efterhånden er mange.

Men det lyder til at det virker med sådan et apparat.

Selvfølgelig vil man gerne være lidt længere i længden, men det generer egentlig ikke mig så meget. Men min penis bøjer en smule nedad. Det gør ikke ondt ved erektion.

Men ville sådan en extender også kunne bruges mod den bøjning der?

Har lige overstået 3 forfærdelige operationer i forbindelse med en omskæring, som kirurgen så sandelig ikke gjorde ordentligt. Så jeg er vildt bange for, at min bøjning skal udvikle sig til en krummerik - så vil for alt i verdenen gerne prøve andre muligheder.
  • Hej du. Velkommen til debatten.
    Ja en extender vil kunne rette din pik ud.
    Det bliver beskrevet ret godt på krummerik.DK
    Det er dog en side med den bagtanke om at du skal købe deres produkter som de mener kan noget andre ikke kan (løgn).
    Alle extendere kan det samme så du kan roligt købe den du har lyst til med samme resultat.
    Vær dog varsom med dem der er lavet af plastik da de efter lang tids brug kan knække.
    Mvh familiefar
  • Okay. Jamen det lyder jo bare godt. For det vil da være at foretrække fremfor en operation - da jeg har læst om en del operationer for krummerik, som ikke giver noget positivt resultat.

Okay, så man skal som minimum købe den der hedder "Male Edge Extra" ?
  • Jeg vil ikke anbefale nogen frem for andre.
    Det der dog forskelligt hvordan de fastgøres.
    Langt de fleste bruger en komfort strop
    ( http://lohanhouse.com/wp-content/upload ... gadget.jpg )
    og andre et rundt stykke silikone ø7 mm der er ca 20 cm langt som vist i linket her :
    http://uniextender.com/wp-content/uploa ... titled.jpg.

Jeg har kun brugt nr2 ( den med silikone ) da jeg blev ved med at "falde" ud af den anden og andre har det omvendt.

Det har virket for mig med at rette pikken ud Jeg bøjede lidt ned og til højre (ca fra midten af pikke), men nu er jeg meget tæt på helt lige ( 95%).
    Jeg er blevet 28 mm længere og ca 15 mm større i omkreds til 19,8 cm lang og 15,1cm i omkreds på 760 timer.
  • Det taler jo kun for at man burde prøve sådan et apparat! :)

Jaa, glemte link før kan jeg se nu, men jeg fandt en side gennem denne debat der hedder noget med myextender. Det er der "Male extra" kan købes igennem.
  • Du kan med fordel søge lidt rundt for den bedste pris, da der er besparelser at hente.
    Jeg ved bare jeg betalte for meget da jeg købte min Jes extender (1680kr med levering).
    Den er så lavet af stål der kan holde.
  • Hey alle :)

Jeg er ret så ny i hele det her, og kunne godt tænke mig lidt hjælp. Jeg har læst tråden her, men har svært ved at danne mig et overblik. Har lige nogle få spørgsmål.

Kan I anbefale JES-extender? Ved "familiefar" har brugt den, men er der noget ved produktet, der er godt at vide? Har læst at ens pik godt kan ryge ud af forlængeren, er der noget om snakken og i så fald hvad kan man gøre for at modvirke det?

På forhånd tak
  • Ja okay. Det er selvfølgelig en slat penge, men hvis den bare holder, så er der jo mange timers "underholdning" i den.
  • Hej gutter. Hvis extenderen kun har "komfort" remmen kan man altid selv bore 2 huller med 3 mm imellem og sætte en slange (max ø7mm) så man kan begge dele.
    Ja der er mange timers underholdning i den ;o)
  • Hej herinde
    Har nogle af jer erfaringer med en bath mann penis -pumpe med eller uden vand
    mvh mulledrengen
Log in eller Registrér for at kommentere.