Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

17576788081135

Kommentarer

• Jeg bruger en pumpe som hedder personal trainer 21 min om dagen af 3 omgange og har fået lidt mere fylde
    er der nogle som ved hvilken creme er god til at smøre med
  • Jeps du skal bruge E-vitaminsalve/creme.
    For at undgå strækmærker.
    Jeg har fået en del strækmærker (de er små men mange) da jeg er en klovn til at huske at bruge det.
    Jeg fik målt i går (749 time) 19,7 eller 19,8 ;o) jeg skal lige måle igen for at være sikker.
    Far er glad :oD
  • Det er jo ret sejt at få strækmærker fordi ens penis er blevet så stor og dejlig tyk,den jeg bruger er 6 cm tyk så den skulle kunne holde et stykke tid,men har dog ingen planer om at den skal blive 6 cm tyk
    når jeg hiver sjoveren ud af hylsteret er den 5 cm tyk og det er en god håndfuld som jeg er godt tilfreds med
    og med en længde på 21 cm er der lllanngggt igen har dog ingen planer om meget mere end 16 cm at kunne støde med det passer også med 2 tommers tykkelse hun skal jo også kunne gabe over kødfløjten eller bare kunne sutte på hovedet mens hun kilder bunden mine nosser med spidsen af neglene
    prøv det, det er helt fantastisk dejligt
    god torsdag drenge
  • Lige et spørgsmål til dig mulledrengen. Hvilken bathmate bruger du ? :)
  • Hej Fallos 27
    Jeg bruger en pumpe som Orion sælger den hedder personal-trainer og koster 269kr og suger som bare fanden så nosserne nogle gange smutter med ind i kammeret,hvis du har hængenosser er det nok ikke et problem men den er let at bruge og har en glimrende kvalitet til pengene og kan godt anbefales
  • Måling af morgenjern
    Har lige målt den her til morgen,altid godt at jjekke sin udrustnings tilstand
    Tykkelse med skydelæren 4,75cm ca midt på skaftet
    støddelængde 16,5 cm til spids
    altså godt tilfreds
    kunne godt tænke mig at få flere resultater fra jer andre som er her,og hvad jeres mål er
    God Søndag drenge
  • Det lader til at jeg har sprunget 19,7 over og er nu hele 19.8 cm på 753 timer.
    Dvs 2,8 cm er lagt på siden jeg startede på 17 cm.
    Fuck det er awsom :o)
  • Hej Familiefar
    Ja det er skønt med fremskridt på pik-fronten,en dejlig stor krabat hun kan kæle for og nyde i sin våde kusse
    Det er umagen værd,med alle de timers arbejde og lidt smerte indimellem
    mange bruger også masser af timer på motion og deres eget udseende
    stort tillykke med resultatet herfra
  • Hej gutter.
    Kom lige til at tænke på en der skiftede mellem at have pikken op og nedad med extenderen på.
    Er der nogen af jer der også gør sådan øf hvorfor?
    Jeg har hevet alle mine 754 timer opad
  • Hej Familiefar
    Jeg tror ikke det har nogen betydning om den peger den ene eller den anden vej bare dit lem peger opad når du har rejsning
Log in eller Registrér for at kommentere.