Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

17879818384135

Kommentarer

• Nice, tak for hurtig respons :)
    Hvor kan man købe sig sådan en gummirem/bånd, hvis det er? og kan nogen anbefale produktet "seizegenetics"? Har hørt gode ting om det, og synes der er en lille fordel sammenlignet med JES-extender, da man kan få pengene tilbage, hvis ikke man ser resultater efter 6 måneder (mener det er 6 måneder)
  • Du kan også få pengene igen inde på myextender.dk - mener jeg at have læst.
  • Det der med at få pengene tilbage er en tabt sag.
    Du kan nok få pengene, men du skal dokumentere dagligt brug.
    Ved ikke om produktet er besværet værd (altså dokumentationen).
    De virker alle på samme måde.
    Jeg valgte ud fra, at det skulle være fra en dansk side for at være rimelig sikker på at jeg ville få min vare og den skulle være lavet i DK (extenderen er en dansk opfindels)
    Det efterlader mig bekendt kun my extender som også sælger Jes extender.
    Jes synes jeg virkede (ud fra et billed) så mest holdbar ud.
    Jeg har ikke prøvet andre så jeg ved det ikke, men har læst om flere der har knækket deres plastik extender.
  • Pisse godt :)

Her til sidst er der så lige nogle hurtige fif ift. penisforstørrelse for en nybegynder? Bare fyr alt ned som er godt at vide omkring det? specielt de ting man IKKE skal gøre og passe på med? :D
  • Der er jo ikke kun et fif , men mange.
    Jeg vil anbefale at du læser alle 807 indlæg igennem når nu du alligevel skal bruge mange timer med extenderen på.
    Én ting er dog start stille op så du ikke skader dig selv.
    I starten kun én time om dagen på lavt træk.
    Brug stopuret i din telefon til at holde styr på timerne.
    Du kan forvente at vokse med ca 0,003 cm pr time så der skal mange timer til.
  • Okay, super...hvis jeg så skulle have et problem med at min pik falder ud af forlængeren, hvor kan jeg så købe sådan en gummirem, som du snakkede om? og er der andre måder at undgå det problem på? :)
  • Vær rar at læse hele tråden det hele står beskrevet fra snart alle vinkler (tror jeg (o: )
  • Hej alle,

Jeg er lige gået igang med at bruge Jes Extender (2 uger), og det bliver mindre og mindre ubehageligt at bruge den. Jeg har sådan ca. haft de samme problemer, som alle andre nybegyndere, men det ser ud til at problemerne er overkommelige. Lidt tålmodighed skal man bevæbne sig med, og ellers følge kroppens udvikling, og lade den følge med udviklingen.

Jeg måler lige nu ca 15 cm (det er svært at måle præcis synes jeg) i stivtilstand, og er meget hård, når min penis er stiv. Jeg kunne ønske mig, den var en anelse mindre hård, og det ser ud til at Jes Extender også hjælper på det.

Jeg er stadigvæk spændt på, hvordan eller hvad det hele munder ud i, men forhåbentlig, får jeg samme positive resultater, som jer andre.

Jeg vil løbende skrive resultater, så andre også kan se, om produktet hjælper eller ej.

MVH
    NFK
  • Hej alle,

Jeg er lige gået igang med at bruge Jes Extender (2 uger), og det bliver mindre og mindre ubehageligt at bruge den. Jeg har sådan ca. haft de samme problemer, som alle andre nybegyndere, men det ser ud til at problemerne er overkommelige. Lidt tålmodighed skal man bevæbne sig med, og ellers følge kroppens udvikling, og lade den følge med udviklingen.

Jeg måler lige nu ca 15 cm (det er svært at måle præcis synes jeg) i stivtilstand, og er meget hård, når min penis er stiv. Jeg kunne ønske mig, den var en anelse mindre hård, og det ser ud til at Jes Extender også hjælper på det.

Jeg er stadigvæk spændt på, hvordan eller hvad det hele munder ud i, men forhåbentlig, får jeg samme positive resultater, som jer andre.

Jeg vil løbende skrive resultater, så andre også kan se, om produktet hjælper eller ej.

MVH
    NFK
  • Familiefar: synes jeg har fået læst det hele, men kan bare ikke finde ud af, hvor eller om du har skrevet, hvor du har købt/fundet den gummi slange, du bruger i din extender. Virker som en mere komfortabel løsning
Log in eller Registrér for at kommentere.