Hej fallos.
Din pik skal være 75% stiv inden du tager den på så vil den virke bedre
Du har helt ret efter 4 timer kan man intet se af forskel.
Efter 4 timer vil du være vokset ca 0,008 cm da det er en pumpe.
Du kan med en penispumpe kun forvente at vokse med ca 0,0015-0,0025 cm pr time dvs én cm tager 500 timer og selv det er nok optimistisk og ved lang tid hver dag.
En extender kan gøre det dobbelt så hurtigt ved flittig brug.
Jeg er selv vokset mindst 2,6 cm på 740 timer.
Svaret er det tager lang tid, læs hele denne debat og du vil blive en del klogere på hvad der skal til for at få en større pik.
Mvh familiefar
Fejlen jeg lavede var at jeg var 100 % slap da jeg brugte den. Det var ikke til at få halvfeder på da jeg egentlig var en smule bange for at prøve det skidt. Desuden havde jeg også læst mig til at man Sku stikke den i pumpen slap. Men har nu fundet ud af som Familiefar skriver, at man ska ha halvfeder på. Og at efter en månede ville man endda kunne stikke pikken i pumpen med fuld ståpik. Det Sku efter sigende være der pumpen virkelig Sku gøre en forskel. Så jeg prøver lig en månede mere før jeg udtaler mig om om det er noget der virker.
Én måned med 2-4 timer hver dag giver ca 2 millimeter.
Så hvis det er noget der virkelig skal batte er det ikke måneder, men år.
1 år med ca 2 timer HVER dag giver ca 1,5 cm.
Det er bestemt også værd at gå efter,1,5 cm er jo 10% mere at støde med på et lem på 15cm
har læst flere artikler på kvindesider om emnet og rigtig mange kvinder vil bestemt også have en god tykkelse,da de føler/mærker mere og deres clitoris bliver mere blottet
så jelqing er også vigtigt eller en penis pumpe
jeg selv har fået ca 1cm mere længde og 0,2cm mere tykkelse fra årsskiftet til nu har den 1 aug
Det med 2-4 timer om dagen med bathmate er altså ikke rigtigt. Den suger vanvittigt hårdt. Og det anbefales højest at bruge den et kvarter om dagen. Jeg føler allerede tykkelsen har ændret sig svagt efter 2 dages brug med kun et kvarter.
Tykkelsen du ser "vokse" er en hævelse der forsvinder inden for én uge hvis du ikke suger, det virker det er helt sikkert, men tager mange år kun med pumpen.
Jeg har selv en penispumpe (og brugt den gennem 5 år) der ikke har givet mig den store vækst, men dog vækst jeg målte dog ikke inden (dumt).
Den suger max 1,5 kg og "kun" 15 minutter om dagen er kun et supplement til extenderen hvis pikken skal være større inden inden pensionsalderen )
Ja nu får vi jo af se . Du har jo Ik prøvet med 15 minutter af gangen selv. Og du har Ik prøvet bathmate alene heller ik jo. Så måske det virker bedre på mig end på dig. Hvem ved
Sammenlignet med er almindelig penispumpe er bathmaten langt mere effektiv fordi man bruger varmt vand som gør at man hurtigere skulle kunne få gsng i celledelingen
Kommentarer
Din pik skal være 75% stiv inden du tager den på så vil den virke bedre
Du har helt ret efter 4 timer kan man intet se af forskel.
Efter 4 timer vil du være vokset ca 0,008 cm da det er en pumpe.
Du kan med en penispumpe kun forvente at vokse med ca 0,0015-0,0025 cm pr time dvs én cm tager 500 timer og selv det er nok optimistisk og ved lang tid hver dag.
En extender kan gøre det dobbelt så hurtigt ved flittig brug.
Jeg er selv vokset mindst 2,6 cm på 740 timer.
Svaret er det tager lang tid, læs hele denne debat og du vil blive en del klogere på hvad der skal til for at få en større pik.
Mvh familiefar
Så hvis det er noget der virkelig skal batte er det ikke måneder, men år.
1 år med ca 2 timer HVER dag giver ca 1,5 cm.
har læst flere artikler på kvindesider om emnet og rigtig mange kvinder vil bestemt også have en god tykkelse,da de føler/mærker mere og deres clitoris bliver mere blottet
så jelqing er også vigtigt eller en penis pumpe
jeg selv har fået ca 1cm mere længde og 0,2cm mere tykkelse fra årsskiftet til nu har den 1 aug
Jeg har selv en penispumpe (og brugt den gennem 5 år) der ikke har givet mig den store vækst, men dog vækst jeg målte dog ikke inden (dumt).
Den suger max 1,5 kg og "kun" 15 minutter om dagen er kun et supplement til extenderen hvis pikken skal være større inden inden pensionsalderen )
Jeg vil bare oplyse det virker, men er meget langsommeligt.