Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

17980828485135

Kommentarer

• Nfk velkommen til debatten, hvad er dit mål?
    Heyoutthere samme spørgsmål til dig hvad er dit mål?
    Hvis du borer to huller ø ca 5 mm med 3 mm imellem og går ned i din lokale dyrebutik og køber luftslange til akvarieluftpumpe vil de kunne virke helt fint vent dog med at bore hullerne til du har slangen.
    Hullerne skal være ca 0,5 mm mindre end slangen så den sidder stramt i hullerne.
    Til alle husk at holde styr på antallet af timer så i kan se om i vokser hurtigt eller langsomt ca 0,003 cm pr time er vist "normalt".
    Mvh familiefar
  • Kære familiefar & Co

Først og fremmest tak for en super nyttig og motiverende tråd.
    Jeg er netop ved at afslutte min fjerde uge med ialt 67 timers træk, ved ca. 1500 gram.
    I den anledning vil jeg gerne spørge familiefar, hvordan du helt konkret måler dit træk til 5 kg.? (Jeg er helt med på, hvordan det måles til de 1800 gram med en køkkenvægt).

Mvh
  • Hej 7cmfragulvet (sejt navn) velkommen til debatten.
    Har du husket inden du startede at måle både omkreds og længden?
    Har du sat dig et mål?
    Jeg kan se at du er ved at være klar til at køre med max træk+ lidt ;o).
    Jeg har brugt køkkenvægten og en pind til at måle trækstyrke.
    Jeg holdte pinden mod vægten og mod plastikken (der hvor pikken kommer i genne) og trykket ned mod vægten til jeg kunne se fjedrene begyndte at give sig.
    Så det er en meget ca trækstyrke, men dog langt over de 1800 gram den ellers går til.
  • Tak familiefar og tak for konkretiseringen.
    Du kan tro at jeg kender mine mål, selv i søvne :-)
    Mine fremtidige mål er inspirerede af denne tråd og jeg har egentlig haft min J.E. liggende i et halvt års tid uden at have brugt den, men fik mod på det med jeres resultater herinde. Så 2-3 cm i længden og 1+ cm i omkreds ville være skønt. Tænker at jeg gemmer målingen til de 180 timer er passeret og kommer med stats der.
    En anden ting jeg gerne vil dele herinde er mine modif. af min extender. Idet jeg har haft problemer med, at J.E. har nevet i huden har det ikke været så behageligt at have den på i mere end en time ad gangen. Jeg har forsøgt mig med et par allergivenlige gummihandsker, som jeg har klippet til i målene 7x16 cm, for derefter at fore dem indvendig med 4 tykke engangsklude. Kanterne er lukket med dobbeltklæbende tape, undtagen den ene ende, så luften kan komme ud, når den vikles om dyret. Før jeg mont. den, vikler jeg et stykke gazebind om kalorius først. Hele arrangementet holdes fast af to hårelastikker og spændes derefter fast med silikoneslangen. På slangen har jeg syet et stykke læder rundt om på ca. 3 cm. så grebet er rigtig godt. Nu kan jeg have den på et par timer, uden den niver eller er ubehagelig.
    God lyst til alle trækkerdrengene :-)
  • Hey alle, jeg har brugt min male egde omkring 8mdr med pauser og max 2-3timer et par gange om ugen. Jeg har ik været så god til at holde det da jeg har gået med en del venner og man skal helst være alene med et kæmpentræk. Min måler nu 16cm li ved starten af penis med målebånd uden at presse. Brede 12.5. Mit mål er de magiske 20-21cm og brede 15cm.. Har li fået en batemate men synes pumpet hurtig falder. Jeg vil høre hvis jeg bruger fuld træk. 3 timer om dagen og punpen til bredde hvor langtid vil det ca tage mig at nå mine mål.
    Og vil det 100p være permanent hvis man tapper ned og stopper stille og roligt? Ser frem til at høre nærmere fra jeg er helt hook på at komme igang!! :-D
  • 7cmfragulvet hvad var dit udgangspunkt?

For at vokse 4 cm med 3 timer om dagen HVER dag vil det tage 444 dage hvis du vokser med 0,003 cm pr time som vist er det mest normale.

Bruger du pumpen 15 til 25 minutter hver dag vil din omkreds nok også være de 15 cm som du ønsker på ca samme tid.

Så vil der være nogle måneder med cementering (altså sikre at hudens/kroppens enorme elastiske evne ikke hiver den tilbage til udgangspunktet).
    Dette kan klares med 1 time med extenderen om ugen i nogle måneder.
  • Det lyder jo fint og tålmodigheden har jeg.

Mine startmål er 18.5 cm i længden og 14.3 cm i omkreds.

Tak for rådet med pumpen, så må jeg hellere starte med den :-)

Bruger du pumpen direkte efter ex. eller venter du lidt?
  • Så har vi jo fælles mål med de 20 cm+
    Jeg bruger pumpen inden jeg skal sove da hævelsen bagefter gør det svært at få extenderen på.
    Hullet i Jes extender kun er 4,2 cm i diameter og det er min pik næsten som slap (ved roden) og er større end 4,2 når jeg har brugt pumpen.
    Husk at have 75%+ stiv pik inden du tager pumpen på.
    Og jeg kan ikke have extenderen på med stiv pik.
  • Okay familiefar. Tak for svaret, hva hvis jeg anskaffer mig en phallosan og bruger den mellem 8-10timer hverdag hvor meget skal der så til at vokse 4cm ?..
    Det lyder nemlig meget nemmere da han ik bliver helt kold og.ufølsom kan ik holde ud man heletiden hver time.skal tage extenderen af og på os da man har vennerne på besøg f.eks at man heletiden gå på wc haha:-D .. Så det kun når man skal pisse som er hver 2-3time ca .. Men ja ønskemål er de 20cm og brede 15cm og.batemate hver uge 5gange om ugen 15min :-)
  • Jeg kender ikke phelosan.
    Det hele kommer an på trækstyrke og tid, men vær sikker på at den ikke kan trække lige så hårdt som extenderen.
    Jeg vil til enhver tid fraråde nogen at have noget der hiver i pikken i så mange timer.
    Der skal jo friskt blod til eller risikerer man at pikken visner.
Log in eller Registrér for at kommentere.