Jeg har købt en JES extender Original - og umiddelbart virker det fint. Jeg kan kun bruge silikonestroppen, da jeg falder ud af remmen, der for mig ikke kan strammes nok.
Min baseline er 17 cm og omkreds 14,7, og målet hedder 1000 timer og længde 20 omkreds 16.
En lille første erfaring; jeg har klippet et lille stykke skumgummi til, 10x10x3 cm med et hul i midten. Det trækker jeg over kalorius inden jeg monterer extenderen. Det øger komforten ift ømhed omkring skambenet markant.
Hej Stella velkommen til debatten.
Du lyder som om du er klar.
Dine mål virker realistiske.
Du skal dog være klar over at hullet i Jes extender kun er 4,2 cm i diameter hvilket er ret lidt med en pik omkring de 16 cm i omkreds selv om du er slap når du har den på.
Husk at passe ekstra godt på dig selv i starten )
Hej alle
Jeg trænger til en ny penis pumpe er der nogle modeller som i kan anbefale,har luret på bathmann,s modeller med ved ikke om den er pengene det er jo lidt småt med test af den slags udstyr på nettet
dig mindst 2 tommer i tykkelse da jeg er ret stor men ikke så lang
på forhånd tak for evt anbefalinger
Jeg er ikke så glad for længden på min penis, 14 i stiv og 5 i slap.
Jeg er bare usikker på om det her er fup, om det er for tidligt og om der er andre måder hvorpå jeg kan "vokse".
Hej teenager og velkommen til debatten.
Dette er i allerhøjeste grad ikke fup.
Jeg har en mission om at udbrede kendskabet til at det kan lade sig gøre at få en større pik.
Jeg er selv vokset 2,8 cm.
Jeg ville være godt dum at skrive her i knap 2 år uden at ville sælge noget eller reklamerer for noget.
Dette er ikke en mirakelkur men det virker det tager dog meget lang tid.
Mulle er det almindelig vakuum eller med vand ? for er det almindeligt vakuum så er det bare ind på nettet og søge.
De virker alle på samme måde og kan findes fra 150 kr og op.
Man skal være 18 år for at bruge og købe den.
Din krop er heller ikke færdig med at vokse.
Din pik kan blive ved at vokse til du er ca 20 år.
Så vent et par år.
Hej Familiefar
jeg har en i forvejen men den kunne være bedre,og spørger derfor om nogle har erfaringer med en i bedre kvalitet og bedre pumpe mekanisme,
kan godt tilslutte dig dit sidste svar om at det godt kan lade sig gøre at få en større penis det kræver bare meget god tid og tålmodighed
He he jeg kom lige til at tænke på at mange mænd ikke har større pik i stiv tilstand end jeg har i slap tilstand 13 lang 13 i omkreds
Det er ikke for at gøre nar/håne nogen, men det er jeg jo ikke utilfreds med.
Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds med mine 19,8 cm der gerne skulle blive til 20-21 cm.
Jamen Hr Familie far
Stort tillykke med de mange dejlige cm som du har brugt meget tid på at få,vi andre har så noget at gælde os til når den ene cm efter den anden stritter frem af bukserne
hvad siger damerne på jobbet til det store lem du skel gemme i bukserne,har de opdaget nogen forandring,udover din faste bruger af dit lem ?
håber hun er tilfreds med størrelsen,det er jo ordentlig fin kød-fløjte du har,
jeg selv arbejder stadig med mine 4,7,5cm,gange 15cm som jeg kan stødde i bund med
så jeg er godt tilfreds, men skal lige runde de 2 magiske tommer tykkelse
så alle mænd herinde FORTSÆT ENDELIG
Det må snart blive en forening til fremme af de store pikkes klub
Kommentarer
Så er jeg efter lidt tilløb i gang.
Jeg har købt en JES extender Original - og umiddelbart virker det fint. Jeg kan kun bruge silikonestroppen, da jeg falder ud af remmen, der for mig ikke kan strammes nok.
Min baseline er 17 cm og omkreds 14,7, og målet hedder 1000 timer og længde 20 omkreds 16.
En lille første erfaring; jeg har klippet et lille stykke skumgummi til, 10x10x3 cm med et hul i midten. Det trækker jeg over kalorius inden jeg monterer extenderen. Det øger komforten ift ømhed omkring skambenet markant.
Updates følger når timerne kommer på.
Du lyder som om du er klar.
Dine mål virker realistiske.
Du skal dog være klar over at hullet i Jes extender kun er 4,2 cm i diameter hvilket er ret lidt med en pik omkring de 16 cm i omkreds selv om du er slap når du har den på.
Husk at passe ekstra godt på dig selv i starten )
Jeg trænger til en ny penis pumpe er der nogle modeller som i kan anbefale,har luret på bathmann,s modeller med ved ikke om den er pengene det er jo lidt småt med test af den slags udstyr på nettet
dig mindst 2 tommer i tykkelse da jeg er ret stor men ikke så lang
på forhånd tak for evt anbefalinger
Jeg er en dreng på 16, snart 17 år.
Jeg er ikke så glad for længden på min penis, 14 i stiv og 5 i slap.
Jeg er bare usikker på om det her er fup, om det er for tidligt og om der er andre måder hvorpå jeg kan "vokse".
Nogen forslag eller kommentarer?
Dette er i allerhøjeste grad ikke fup.
Jeg har en mission om at udbrede kendskabet til at det kan lade sig gøre at få en større pik.
Jeg er selv vokset 2,8 cm.
Jeg ville være godt dum at skrive her i knap 2 år uden at ville sælge noget eller reklamerer for noget.
Dette er ikke en mirakelkur men det virker det tager dog meget lang tid.
Mulle er det almindelig vakuum eller med vand ? for er det almindeligt vakuum så er det bare ind på nettet og søge.
De virker alle på samme måde og kan findes fra 150 kr og op.
Hvor meget koster sådan en forlænger og hvordan bruger man den?
Din krop er heller ikke færdig med at vokse.
Din pik kan blive ved at vokse til du er ca 20 år.
Så vent et par år.
jeg har en i forvejen men den kunne være bedre,og spørger derfor om nogle har erfaringer med en i bedre kvalitet og bedre pumpe mekanisme,
kan godt tilslutte dig dit sidste svar om at det godt kan lade sig gøre at få en større penis det kræver bare meget god tid og tålmodighed
Det er ikke for at gøre nar/håne nogen, men det er jeg jo ikke utilfreds med.
Jeg er dog stadig ikke helt tilfreds med mine 19,8 cm der gerne skulle blive til 20-21 cm.
Stort tillykke med de mange dejlige cm som du har brugt meget tid på at få,vi andre har så noget at gælde os til når den ene cm efter den anden stritter frem af bukserne
hvad siger damerne på jobbet til det store lem du skel gemme i bukserne,har de opdaget nogen forandring,udover din faste bruger af dit lem ?
håber hun er tilfreds med størrelsen,det er jo ordentlig fin kød-fløjte du har,
jeg selv arbejder stadig med mine 4,7,5cm,gange 15cm som jeg kan stødde i bund med
så jeg er godt tilfreds, men skal lige runde de 2 magiske tommer tykkelse
så alle mænd herinde FORTSÆT ENDELIG
Det må snart blive en forening til fremme af de store pikkes klub