Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

16667697172135

Kommentarer

• Hey abekat

Okay ja mange tak for tippet og som Familiefar spørger hvor meget er du vokset?
  • Hej gutter
    har lige købt mig en Jes extender og er i gange med min 2. time! så lige startet.
    Vil blot hører hvad jeg bør være opmærksom på, udover tage den stille og roligt i starte?

Jeg måler idag 16cm i stiv og ønsker at nå de 18. cm
    Vi er enige om at man ikke må trække mere end 1 time og dage og 900g de første 3 uger ikke?

Derudover så vil jeg høre om i har nogle forslag til at gøre det så komfortabetl som muligt. Jeg har prøvet "komfortstrop" den falder af, glider af min penis. Når jeg bruger silikone stroppe, som de viser på videoen synes jeg hurtig det bliver ubehagetligt selv jeg har den lille beskyttelses hætte på.

tak :)
  • Derudover vil jeg også høre om at vi er enig om at de fremskidt man laver er perment for resten af livet ikke? - det er ikke noget som skal vedligeholdes.
    - hvis det er noget som holder resten af livet vil jeg nemlig gerne give den gas et halvt års tid, og så nyder godt af resten af livet at man er lidt større. God investering som 23. årig.
  • Hej almindelige.
    Ja dine centimeter bliver dine for evigt, men de skal dog cementeres altså gøres permanente ved at trappe ned og ikke bare stoppe fra dag til dag da du kan miste meget på den måde.
    Er din streng under pikhovedet "kort" (altså når du hiver forhuden tilbage bukker hovedet så ned) for der er der lidt ubehag ved opstart.
    Den skal jo tilvendes til at blive hevet i af extenderen og celledelingen skal i gang.

Hvis du rent faktisk når 2 cm på 6 måneder skal du have den på i 666 timer over 180 dage af 0,003 cm pr time = 3,7 time pr dag.
    Stopper du efter så kort indsats fra dag til dag mister du ret sikkert det meste igen.

Jeg har været i gang i 1 år og 7 måneder med mange lange pauser og lagt 2,6 cm (til 19,6 cm) til på 700 timer men de bliver helt sikkert.
    Jeg bruger den kun når jeg har tid.

Brug lidt tid og læs hele denne debat igennem (alle 600+ indlæg) på ca én time.
    Der står de fleste svar du har brug for.
    Ellers skriv du bare igen.
  • Hey abekatten85.
    Er du bare en reklamemand eller virker det produkt du lovpriser? 300 timer giver vel noget...
  • Redigeret 11 juni, 2015, 09:31
    Nu putter du ord i min mund; jeg har aldrig nogensinde "lovprist" Phallosan. Det eneste jeg har sagt, er at den er mere effektiv, i og med at det rent faktisk kan lade sig gøre at bære den i mange timer UDEN at den glider af penis, stopper for blodtilførslen til dele af penis(noget, der i værste tilfælde kan medføre koldbrand), eller andet ubehag og besvær.
    Andrepenis, SizeGenetics, MaleEdge osv., er apparater der virker efter samme princip som Phallosan'en gør, men fastgøres til penis ved at spænde penis fast med en plastik-, gummi- eller silikonerem. Phallosan sidder fast på penis ved hjælp af et svagt undertryk(vakum), hvorfor den kun trækker i penis og ikke gnaver i huden, lukker for blodtilførslen, eller giver andre gener.
    Om hele princippet med at strække penis virker på min penis, eller i det hele taget, det kan jeg ikke sige med sikkerhed.

Jeg har nu brugt Phallosan i lige under 500 timer, og tror, at jeg har lagt ca. 0,5-1,0 cm til i længden, dog uden at være helt sikker. Problemet med at måle, er at længden af ens penis varier fra dag til dag, alt efter kroppens generelle sundhedstilstand, og alt efter hvor tændt man er. Så det kan godt ske, at jeg tager fejl, det ved jeg ikke med sikkerhed. Tykkelsen af min penis er, som forventet, uændret, og jeg forventer ikke at den bliver tykkere, til trods for hvad der står beskrevet inde på Phallosans hjemmeside.
    Men hvis den fortsætter med at blive længere, når jeg runder 1000-1500 timer, eller mere, så må der være noget om alle påstandene.

Og ja, jeg skal nok være flink og smutte herind igen, når der er nyt at berette, og fortælle hvor langt jeg er nået(i bogstaveligste forstand).

Ha' det godt derude!
  • Og hvis der skulle være nogen tvivl, så vil jeg lige pointere, at jeg kan bære Phallosan det meste af dagen, hvis jeg har lyst: jeg tager den som regel på om morgenen, og har den på ca. 6-8 frem, hvorefter jeg tager den af.

Det eneste der er svært, eller umuligt at gøre med den på, er at bukke sig, men jeg kan sagtens have den på, når jeg cykler, går eller er på arbejde, og der er heller ikke nogen der kan se, at jeg har den på.
  • Godt at se at tråden lever videre og at der er så mange nye der byder ind!

Familiefar: tillykke med dine seneste gains! Målet nærmer sig hva'?! :-)

Jeg er nået til 388 timer nu og måler igen ved 450 timer. Målet her er 185mm altså en vækst på 17mm. Håber det holder! :-)

I mellemtiden er jeg begyndt på nogle lidt mere avancerede øvelser, f.eks. "clamping" og "edging" som dels giver omkreds, bedre udholdenhed og rejsningskvalitet. Den ekstra udholdenhed vil helt sikkert bliver meget værdsat ;-)
  • Så er ferien slut.
    Er pt på 720 timer og 26 mm længere og 15 mm mere i omkreds.
    = 19,6 lang og 15,1 ca i omkreds.
  • Så blev det 730 timer. Kun 20 timer til næste gang måling.
    Er der nogen af jer andre der har nogle gains?
Log in eller Registrér for at kommentere.