Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

16768707273135

Kommentarer

• Hej familiefar
    jeg har læst om dit forehavende og gøær selv det samme dog uden et apparat
    nu har du jo snart en 2 tommer tyk penis hvilket jeg tror er ret sjældent ,jeg har selv 4,7cm tykkelse hvilket jeg aldrig har fået klager på
    kender du den hjemmeside som hedder størrepenis .dk
    mvh kenn
  • Jeg må konstatere at pikken bliver kortere når man bliver tykkere. Jeg har målt mig til at jeg har mindst to centimeter som gemmer sig i overflødigt fedt, så det er en grund mere til en kur.
    15 cm målt fra rod til spids, 17 hvis jeg presser linealen mod kroppen når jeg måler. 15,5 i omkreds.
    Jeg har fået ca. 15mm i længden ved en pumpe, kan jeg få 15 mm. mere på en slankekur er det OK. Jeg har ikke holdt regnskab med hvor mange timer jeg har brugt en pumpe, men det er 500 -1000 timer over flere år.
  • Hej tiep
    Det lyder som en god ide jeg er selv lidt godt i stand ,110kg til 185cm
    og vil også smide 15kg så jeg er mere slank og mere appetitlig at se på
    men mener du at en p pumpe er god, jeg har selv benyttet mig meget af jelqing hvor jeg klemmer om roden og presser blodet ud i pikhovedet hvor jeg bruger barberskum som glidemiddel
    jeg har selv målt det jeg kalder stødelængde som er når jeg lægger mit lem i stiv tilstand på en bordplade eller håndvasken på toilettet, og presser skritet ind imod kanten hvor jeg har lagt et emne som jeg så måler længden med så er det bare at måle fra kanten til emnet som jeg har skubbet med mit lem
    mit eget stødemål er 16cm fra håndvask kant til spidsen af lemmet
  • mulledreng den ide med stødelængde må jeg afprøve på et tidspunkt. Ja, jeg tror en pumpe er ok hvis man har tålmodighed, måske skifte med stræk også. Det er lidt hvad man har det godt med, hvis man skal bruge et apparat i flere hundrede timer på sine ædlere dele skal det være nogenlunde sjovt medens man gør det.
  • lige percis jeg har selv et mål som er 15cm omkreds/2tommer tyk og 15 cm lang fra roden til bagsiden af penishovedet og gør en del jelqing hvor jeg presser blodet ud i penishovedet ved at klemme om roden med halvfed på som det hedder,kvinder kan godt lide når de er store og tykke og det er vel også logisk nok mener jeg og kan der gøres noget ved det er det bare og komme igang med det er ret tabubelagt har jeg indtryk af
    Kender du en god penispumpe ?
    mvh kenn
  • Hej Kenn
    Røret jeg bruger hedder Vacutech. Selve pumpen er en håndpumpe beregnet til at udlufte bremser på en bil. Begge dele virker fint og går ikke i stykker ret let.

Vær opmærkom på at bestille røret i den rigtige diameter, gerne to størrelser. Du begynder med det mindste rør og skifter til et større efter måske en halv time. Det vigtigste er ikke at bruge for meget undertryk, ellers kan du skade dig selv. Jeg vil tro at du skal bestille et rør på 2 til 2,25 tommer indvendigt mål for det passer til dig.
  • Jeg er helt sikker på at selv om mange kvinder benægter at størrelsen ikke betyder noget er det ikke helt rigtigt,jeg kender til flere kvinder som har droppet en mand fordi de ikke kunne mærke noget hvilket er en meget svær situation for både kvinden og manden,men hvis du som mand godt kunne ønske dig at få lidt fler cm er der altså mulighed for det hvis du vil gøre en indsats for det,og 2,til 3 cm er jo bestemt ikke at kimse af
    Du skal se på penis forstørrelse.dk ,der er vist forskellige måder hvor du kan få gjort den længere og tykkere
    Der findes også en anortning som du kan have på som hedder phallosan forte den strækker din penis længere og ser ret lovende ud
    jeg har tænkt mig at få en phallosan som vil kunne strække nogle flere cm,har prøvet male edge som jeg ikke kan anbefale,(DEN GØR ONDT) og falder af
    Jeg er glad for denne tråd findes for det er tabu for mange at tale om deres udstyr især hvis den er lille,og hvorfor leve med en lille hvis den kan gøres noget større
    kvinder får jo også lavet deres bryster større
  • En mulighed med en pumpe er at man finder en som er med på det. Pikken er tykkere et stykke tid efter man har pumpet, længe nok til at man kan få fornøjelse af det uden at det nødvendigvis varer ved.
  • Hej tiep69
    Jeg vil gerne have en permanent tykkere penis,og noget længere men det får jeg vel ved at bruge den ofte regner jeg med
  • Hej
    Størrelse vil vi vel gerne have allesammen, og det kan også godt lade sig gøre. Jeg har selv fået lidt, mest i omkreds dog. Jeg er nok gået fra lidt under gennemsnit til lidt over, så hvem ved hvor det ender.
Log in eller Registrér for at kommentere.