Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

16970727475135

Kommentarer

• Jeg mener den korrekte måde at måle på er fra skambenet til spidsen stående med samlede ben så man ikke tager fedt og lignende i betragtning.
    Jeg måler dog kun fra maveskindet til spidsen for det er jo kun det der kan bruges, men bare man gør det på samme måde hver gang ellers kan man ikke måle fremskridt.
    Mvh familiefar
  • Hej Familiefar
    Ja det er en god målemetode
    Det jeg har fået indtryk af er at mange mænd lider i stilhed med deres handicap pga en meget lille penis og følgerne i parforholdet kan være fatale og da længden er først og fremmest er vigtigt for der skal jo være noget at kunne stikke ind
    hvis jeg selv var i den situation at jeg havde feks 3cm at gøre godt med i stiv tilstand ville jeg simpelthen ikke have sex med kvinder af frygt for hun ville grine af mig når hun så mit lem
    hvor mange mænd som har dette problem tror jeg aldrig ikke findes en opgørelse over
    men som kvinde er det jo også en meget underlig situation at stå i da det jo er en grundlæggende legemes del at have en vis størrelse på at kunne have sex,jeg hat indtryk af at kvinder helst ikke vil have meget mere end 15-17cm ind da det gør ondt når lemmet kommer for langt ind,jeg tror det er bedre med stor tykkelse frem for meget stor længde for kvinden kan kun mærke noget de første 5-6 cm ind i deres skede og lægger vægt på hvad du gør ved deres clit og ydre skamlæber
    Har du fået meget mere tykkelse med dine øvelser ?
  • Ja jeg har fået Ca 15- 17 mm mere i omkreds til ca 15,2 ved roden.
    Alt efter hvilke stillinger man bedst kan lide har man brug for mere i længden hvilket også er årsagen til mit projekt 20 cm plus.
    Ja tøser er vilde med mere i omkreds, men det kan sagtens blive for meget af det gode.
    Mere end 16 cm i omkreds kan også gøre MEGET ondt alt efter kvindens fysik.
  • Familifar83 Jeg håber dine intentioner er gode.
  • Villy lige høre jer fyre her i debatten om jeres erfaringer med benyttelse af sådan en penis extender. Er ret interesseret i at benytte en, men er i tvivl om hvordan man lige skal gribe det an da jeg læser meget forskellige svar her på forum.
    Mit arbejde og min dagligdag forhindre mig i at bruge en i dagstimerne, så ville høre om det kunne være muligt at benytte den om natten mens man sover muligvis på lav eller mellem intensitet i omkring 9-10 timer, eller om det ikke er tilrådeligt at sove med den på. Det lyder som meget arbejde, men vil virkelig gerne give det et forsøg.
  • Devles27 "om mine intentioner er gode"
    spørgsmålet er ikke forstået.
    Hvis du mener om jeg bare vil have andre mænd til at købe sig fattige i forskellige ting til pikken? Er svaret nej .
    Jeg er skide ligeglad om hvad andre gør køber og lignende.
    Jeg har startet denne debat for at gøre mænd opmærksom på at det kan lade sig gøre at få en større pik og få erfaring fra andre i samme situation og have en digital logbog hvor jeg skriver hvor meget jeg er vokset (26mm til 19,6 cm lang og 15 mm mere i omkreds til ca 15,2 cm ved roden) så jeg senere kan gå tilbage og se mine delresultater.

Matias jeg kan ikke anbefale at du sover med extenderen på de første 3 måneder og der efter max 1 - 1 1/2 time af gangen.
    Jeg har brugt 730 timer på 1 1/2 år, men bruger ikke extenderen hver dag, men når jeg har tid og en penispumpe ca 15 minutter om ugen (for større omkreds).
  • Okay, så man skal tage det i etaper? Vil resultatet ikke blive bedre/hurtigere vis man benytter den hver dag i en længere periode? Det er bare at jeg ikke er så glad for at alle og enhver finder ud af at jeg bruger sådan en, er en ret privat person, og havde håbet lidt på at man kunne benytte den når man alligevel sov sådan at man kunne få nogle timer med den uden at skulle vandre rundt med den om dagen.
    Og med hensyn til fysisk hårdt arbejde/træning i perioden når man benytter den er der så noget at bemærke? Efterfølgende perioder med ømhed/irritation?
  • Helt sikkert at den ihærdige bruger der bruger mange timer HVER dag får resultater hurtigere.
    Når celledelingen er i gang kan du forvente at vokse med 0,0025 - 0,005 cm pr time alt efter hvor højt træk man bruger.
    Så kan du selv regne ud hvor mange timer du skal bruge for at nå dit mål.
  • Hej Familiefar
    er 15 min om ugen ikke meget med en penis pumpe jeg regner med 15 min om dagen
    eller har jeg misforstået noget
  • Du har ret 15 min er meget lidt, men det er bedre end ingenting.
    Jeg har tiden på min side.
    Jeg har modsat andre ikke travlt, men bare et mål.
    Det måtte da gerne gå hurtigere,men det gør det bare ikke når man ikke bruger flere timer HVER dag.
    Jeg skal nok nå mit mål på 20+cm. 19,6 er jo tæt på de 20 :o)
Log in eller Registrér for at kommentere.