Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

16566687071135

Kommentarer

• hej Nicky

tak for hjælpe .:-)

ok vi tage det rolige .
  • hej familiefar .

1000 tak for hjulpet :-)

mvh Rubi
  • dejligt familiefar tillykke :-)
  • Rubi.
    Fik i det til at virke?
  • hej Familiefar

jeg tro det hjælpe ikke noget .

vi har så på video og gjort rigtigt måde men når vi skubbet tilbage mod mave
    men vægt kan ikke holde fast på 1200g 2000g eller 2800g.der er altid kommer tilbage det kan se i gennemsigtige rør altid holde mindre ind 1200g .( måske hold på 600g eller 800g )

vi er lidt nervøs hvis den er altid holde på mindre ind 1200g og bruger med mindre vægt måske det er sker ikke noget . ( min mand brugt 83 timer i 33 dage også holde fri en gang i mellem )

vi har også så på en video hvordan bruger Jes Extender . kan godt så den holde fast på 1200g 1800g eller 2800g med en skur/knap drejer rundt.

mvh Rubi
  • Og jeg kan jo også læse her på din blog, at der er massere af andre brugere, der har problemer med at få Jes Extender'en og Male Edge til at sidde fast, eller oplever, at den lukker for blodtilførslen i penishovedet, og derfor kun kan bære den i meget kort tid (30 minutter til 1 time).

Det er kan ikke betegnes som et ordenligt apparat, når det er så svært at bruge for så mange mænd.

Jes Extender'en er et mangelfuldt produkt, for at sige det på en pæn måde. Der findes meget bedre løsninger derude!
  • Jeg synes det er godt du har fundet et godt produkt.
    Du har brugt ca 300 timer.
    Så vil jeg gætte på du er vokset ca 1 cm.
    Jeg har ingen problemer med min extender og vil ikke skifte da jeg er tæt på mit mål og ikke vil bruge flere penge.
  • Til abekatten

Da jeg er en af dem der aldrig har fået min extender til at virke kunne jeg da godt have brug for at vide hvad der findes af andre metoder som der virker? Den bathmate jeg har får jeg også brugt for lidt i forhold til at der kommer nogle blivende resultater ud af det.
  • Hej cockring

Jeg har skrevet et meget langt indlæg om det:
    Hvis du går ind på det indlæg her, kan du læse hvad jeg skrev.

http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... 10#p167310

Håber det hjælper!
  • Hey abekat. Hvad har du så lagt til på dine 300 timer?
    Du anbefaler et produkt, virker det?
Log in eller Registrér for at kommentere.