Hvor mange timer har du haft den på?
Det går jo latterligt langsomt og bruger man ikke flere timer HVER dag går det jo langsomt med kun 0,003 cm pr time.
Jeg er ved at tvivle på om man behøver at være lige så dedikeret som jeg før har nævnt da jeg stadig vokser med min noget sparsomme indsats, men pga det ret høje træk som jeg bruger gør at mit tal er 0,0036 cm pr time hvilket jo er meget fint, men jeg har jo også været i gang i 1,5 år. Hvilket jo kun er ca 1,5 time pr dag og har holdt mange længere pauser én gang i 4 måneder.
Ja det går virkelig langsomt! Og man føler at det burde gå en del stærkere hehe. Hmn har vel brugt 250timer da jeg oa har haft en andro men ville hellere have male edge da man kan.beholde forhuden fremme. Men da jeg tit er sammen med noget er den ret svær at skjule Som alle ved :-/ men tænker jeg vil op på 3/4timer 5gange om ugen nu mon ik jeg kan vokse 0.5cm pr månede så og lidt i breden? :-)
Hvis du selv regner efter kan du sige : 3 timer gange 5 dage om ugen gange 4 uger er 60 timer pr 4. uge. 0,003 cm pr time x60 timer = 1,8 mm pr 4 uger.
Så de 5 mm ville være 5,5 timer hver dag i 30 dage ved normalt træk.
Det vilde sker helt sikkert ikke med det samme, men en dag (ude i fremtiden) vil du ligesom jeg efter et bad stå nøgen foran spejlet og sige yes Sir når du tydeligt kan se at du er vokset.
hej jeg vil onske min man s pik blive stor har købt Male Edge til min mand. fort uge prøvet 1 time anden uge anden uge prøvet 2 timer 3 uge prøvet 3 timer 4 uger prøvet 4 timer har prøvet alt 61 timer med 1200 stræk . Jeg vil gerne spor Male Edge vaker på en 39 årige fyr ? hans stive pik er 16 cm vørs mål er til 20 cm. ( øv min dank er dårligt jeg kommer fra india og bor i DK et år siden )
Rubi;
Selvfølgelig virker det på 39 årige mænd, det vil virke på alle mænd... Det tager lang tid at få den lavet længere. Med de få timer "din mand" har brugt den, er den vokset cirka 2mm - det er jo svært at måle. Efter 600 timer vil det være cirka 18 - 20mm, så vil han have en pik på 18cm stiv og cirka 12-13cm slap..
God arbejdslyst
Kommentarer
Det går jo latterligt langsomt og bruger man ikke flere timer HVER dag går det jo langsomt med kun 0,003 cm pr time.
Jeg er ved at tvivle på om man behøver at være lige så dedikeret som jeg før har nævnt da jeg stadig vokser med min noget sparsomme indsats, men pga det ret høje træk som jeg bruger gør at mit tal er 0,0036 cm pr time hvilket jo er meget fint, men jeg har jo også været i gang i 1,5 år. Hvilket jo kun er ca 1,5 time pr dag og har holdt mange længere pauser én gang i 4 måneder.
Så de 5 mm ville være 5,5 timer hver dag i 30 dage ved normalt træk.
Selvfølgelig virker det på 39 årige mænd, det vil virke på alle mænd... Det tager lang tid at få den lavet længere. Med de få timer "din mand" har brugt den, er den vokset cirka 2mm - det er jo svært at måle. Efter 600 timer vil det være cirka 18 - 20mm, så vil han have en pik på 18cm stiv og cirka 12-13cm slap..
God arbejdslyst
Forvent ca 0,003 cm pr time.