Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

16465676970135

Kommentarer

• Ja godt nok er det langsommeligt, men ret skal være ret.
  • Familiefar og Nicky 1000 tak for hjælput og forstår min dansk spor :-)

(jeg er 21 årigt og et år siden flyttet fra India )

jeg er glad det er muligt til min mands pik blive til 20 cm.

( min x mands pik er 20 cm )

min mand er meget genert snakke om sin pik her (han er også dansker )
  • hej Familiefar og Nicky min mand har prøvet max træk med Male Edge men det kommer kun til 1200g.

hvordan kan kommer op til 1800g ?
  • Hej. Er der nogen der har erfaring med at bruge VLC Tugger sammen med en penisforlænger?

Mvh. Hans-Erik
  • Jeg bruger en vacc extender med dobbelt elastikker. Det virker fint og er mere komfortabelt end jes extender. Trækker ca. 2 kg. Jeg er oppe på 550 timer og har fået en forøgelse på ca. 20mm i længden og ca. 10mm i omkreds. Det går ekstremt langsomt så det kræver vilje for at gennemføre projektet. Jeg startede på 13 cm og har indtil videre et mål på 17+ så der er lang vej endnu:-) Vacc extendenderen har den fordel at man kan sove med den på om natten, hvis man bruger elastik systemet.
  • Rubi du må kikke i brugsanvisningen jeg kender den ikke.

Hans er det en dims der suger sig fast på pikhovedet? For er det det er der 2 her i debatten der bruger sådan én.
  • hej familiefar

min mand har brugt 78 timer med 1200g . hvis han forsater med 1200g

måske det kan ikke hjælpe noget.

vi kan ikke finde ud hvordan kan bruger Male Edge til 1800g ,-(

kan du hjælpe os hvilken Jes extender vi skal køb ?

( jeg har så på internet der er flere forskelige jes extender . vi vil ikke miste
    penge igen )

mvh Rubi
  • Rubi;

Jeg forstår ikke helt hvorfor du vil købe en anden for at komme op på 1800g. Det går selvfølgelig hurtigere end 1200g men man vil ikke kunne holde ud til at have 1800g hængende i pikken i ret lang tid af gangen. Måske en time, men så er den også ret øm, vil jeg tro.
    Jeg trækker ikke med mere end 1200g og jeg har fine resultater. (slap er den vokset 2,5cm på ca 230 timer.
    I bliver nødt til at have tålmodighed, der sker ikke noget fra dag til dag... :) brug den hver dag og mål igen efter en måned, så kan man se der er sket noget..
  • Hej Rubi.
    Nej du skal ikke købe en ny extender.
    Jeg har kikket rundt på nettet og du vil sikkert blive klogere på brugen af extenderen og kan hæve trækstyrken ved at se dette link:

https://youtu.be/UlwX81T2knU
  • Så rundede jeg langt om længe de 700 timer og jeg fik målt mig til 19,6 cm :o)
    Jeg har et gennemsnit på 0,037 mm pr time.
    Far er glad:o)
Log in eller Registrér for at kommentere.