Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

16162646667135

Kommentarer

• Hey. Nu har jeg siddet og læst alt hvad i har skrevet herinde, og kan det virkelig passe? lige nu måler min penis 16,2 ca.. hvis nu jeg køber extender, hvad ville så være realistisk at kunne komme op på, hvis man gør det intensivt? Og hvilken extender mener i der er bedst at bruge? På forhånd tak
  • Hey Daniel
    Jeg var også ret skeptisk, men det virker sq :) min bliver i hvert fald længere og længere. Jeg kan nu kun måle den er blevet længere, når den er slap endnu.
    Men man skal virkelig ville det og man skal have god tålmodighed :)
  • Hvor lang tid gik der ca. til at du begyndte at se fremskridt? Overvejer det kraftigt.
  • Daniel > altså jeg er næsten lige startet. Jeg begyndte midt i marts og har været meget ihærdig. Jeg har haft den i stræk hver dag (3-5 timer) lige siden og det har givet mig Ca. 1,5 cm slap. Man skal op og bruge den 3-6måneder før man kan måle den er blevet længere stiv. Der er et link i starten af forummet. Den linker til et diagram hvor du kan taste længden ind, og så kan du se hvor mange timer du skal have den i stræk før du har nået dit mål.
    Jeg har ikke personligt et mål, jeg stopper når jeg ikke gider mere :)
    Brugeren "Familie far" har stor erfaring og har opnået rigtig gode resultater, men læs forummet igennem, så får man svar på mange af sine spørgsmål ☺
  • Redigeret 21 april, 2015, 06:09
  • Hej Daniel du kan forvente at vokse med 0,003 cm pr time.
    Det er en langsom proces, men det virker.
    I princippet er der ingen begrænsninger på hvor meget du kan vokse se fx på en tallerken neger deres læber er vokset flere hundrede%.
    Er man dedikeret og bliver ved er 5 cm ikke urealistisk.

Hej Bobby jeg forstår ikke dit spørgsmål.
    Prøv uden stavekontrol og læs det selv igennem før du sender dit spørgsmål så skal jeg gerne hjælpe dig.
  • hej altså jeg er næsten lige startet med MALE EDGE. jeg begyndte 5 dage siden . jeg har haft den i stræk først dag en tim anden dag 2 timer tredje dage 2 timer fjerde dag 6timer fem dag 6timer og jeg kan godt klar nemt. ( jeg haft ondt men den bliver hver gang bedre bedre .....) er det OK ?
  • Bobby du skal læse hele denne debat igennem så du kan blive lidt klogere på hvad du har gang i.

Nej det er ikke en god idé med en så hård opstart først efter ca 100 timer er du klar til mange timer om dagen med fuldt træk.

Du risikerer at skade dig selv på en måde der måske ikke kan gøres om.

Det her er ikke et computerspil hvor man får flere forsøg når det går galt (går det helt galt virker din pik måske ikke mere resten af livet) så pas nu på og følg producentens anvisninger om opstart.

Det her er for voksne mænd jeg tager intet ansvar.

Det virker men er du ikke ansvarlig kan det skade dig.
  • ok 1000 tak for klar . jeg tage det rolige .
  • Hej
    Jeg har læst nogle af indlæggene, og jeg kan se i diskuterer om det virker, derfor vil jeg lige give mit bidrag.
    Jeg har pumpet min pik, on and off, med forskellige vakuumpumper, det er nok 12 år siden jeg begyndte.

I nogle perioder flere timer hver dag, men sjældent mere end nogle uger af gangen med pauser på flere måneder.

På trods af det lidt tilfældige skema, har det gjort noget. Den er blevet større, men mest i omkredsen.
    Jeg er vist ret gennemsnitlig, fra en omkreds på 13-14 cm er jeg nu 15-16 cm.
    Det lyder ikke af så meget, med det er nok til at det kan ses.
    Jeg er ret sikker på at man både med pumpe eller træk kan få en større pik, men jeg tror at man skal bruge den hver dag igennem flere år før det kan ses.
Log in eller Registrér for at kommentere.