Jeg mener det jeg skriver. Jeg bruger kun pumpen i 15 min om ugen.
Kun for at strække alle blodkar i bredden.
Det er extenderen der er min primære måde at forøge pikken på både længde og omkreds.
Det er dog rart at du har læst og forstået det der er blevet skrevet.
Fordi jeg er tilfreds med omkredsen : 15 cm er helt fint.
Øger jeg omkredsen til fx 16 el 17 cm vil min frue have svært ved at give mig blowjobs da det vil være for hårdt for hendes kæber. Derfor er 15 helt fint.
Derimod kan jeg godt bruge lidt mere i længden 20+cm pga forskellige sexstillinger ;o)
Okay, men ville du mene at det giver mere at bruge penispumpen et kvarter om dagen i stedet for et kvarter om ugen og vil du mene at det er forsvarligt?
Ja det er helt sikkert forsvarligt bare man ikke går for hårdt til den.
Gør man det får man små røde prikker (blodkar der springer) hvilket ikke kan være en god ting.
Ellers er bare at give den gas man kan sagtens bruge længere tid og flere gange om dagen.
Gennemsnittet af omkreds på pikken i dk har jeg læst skulle være ca 12 cm.
Kommentarer
Vh. Badedyr
Kun for at strække alle blodkar i bredden.
Det er extenderen der er min primære måde at forøge pikken på både længde og omkreds.
Det er dog rart at du har læst og forstået det der er blevet skrevet.
Øger jeg omkredsen til fx 16 el 17 cm vil min frue have svært ved at give mig blowjobs da det vil være for hårdt for hendes kæber. Derfor er 15 helt fint.
Derimod kan jeg godt bruge lidt mere i længden 20+cm pga forskellige sexstillinger ;o)
Gør man det får man små røde prikker (blodkar der springer) hvilket ikke kan være en god ting.
Ellers er bare at give den gas man kan sagtens bruge længere tid og flere gange om dagen.
Gennemsnittet af omkreds på pikken i dk har jeg læst skulle være ca 12 cm.