Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

15051535556135

Kommentarer

• Hej Helle,

Tak for dit synspunkt! :-)

Debatten her er for mænd og handler primært om metoder til at forøge sin penisstørrelse - ikke så meget om følelser, parforhold osv. Det må du debattere et andet sted. Du kan evt. starte en ny tråd og se om den får noget tilslutning... :-)
  • Hej Helle.
    Jeg ønsker en større pik af selviske årsager.
    Min hustru elsker mig uanset størrelsen på min pik.
    Hun elsker også den ekstra nydelse hun får ud af min store pik.
    Min hustru elsker også at min pik vokser og den skal være lidt større endnu.

Hvad mener du med :Reklame for en hustru der ønsker en mand med et større lem, og en reklame der hjælper?

Jeg forstår ikke dit mærkelige spørgsmål.
    PS. Jeg er ligeglad med hvad du mener.
  • Hej alle. Er jeg den eneste der får strækmærker af extenderen?
    Isengaard har fået nogen af din bathmate?
    Jeg har i takt med at mit lem er blevet rettet op og vokser fået en del der hvor strengen (som jeg ikke har mere) er eller var.
    Ikke at jeg er omskåret den har bare været knækket så mange gange at den er helt væk.
  • Hej familiefar - jeg har ikke oplevet strækmærker på penis i brugen af extender, ej heller bathmate. Dog har jeg oplevet små røde prikker ved brugen af begge. Dem kender du sikkert også til :)
  • Nej jeg har heller ikke fået strækmærker. Heller ikke selv om væksten er kommet lidt i ryk.

Til gengæld er skaftet blevet mere mørkt. Et problem jeg kan forstå er helt normalt, og forsvinder igen, når "træningen" er overstået.
  • Hej.
    Det må så være pga det ret høje træk jeg bruger.
    Mit skaft har altid været mørkere end resten af kroppen.
    Ja de røde pletter kommer næsten hver gang jeg jelqer eller bruger pumpen. Uanset hvor lang tid jeg bruger pumpen eller hvor blødt jeg jelqer.
    Jeg har dog aldrig fået dem ved brug af extenderen.
    De plejer dog at være væk efter ca 30 timer.
  • Hej igen.
    Er de røde pletter egentlig et problem?
    Jeg tænker at ved muskel træning ødelægger man jo musklen så den kan hele og blive stærkere. Hmmmmm..
  • Jeg tænker at de røde pletter er en form for små blodindsamlinger, som kommer på grund af overbelastning.
    Ja det er sandt at ved styrketræning fx der ødelægger man muskelvævet, for så at gendanne det igen.

Med styrketræning er der en positiv effekt ved at nedbryde muskelvævet og gendanne det igen, hvis man samtidig har styr på sin kost, så skulle der gerne resultere i enten større eller stærkere muskler.

Men penis er ikke en muskel og derfor anser jeg de røde pletter som kroppens alarmklokke og spørger du mig, så er det en indikator, der bør fortælle en at man er gået lige lovlig hårdt til den denne gang.

jeg oplever typisk de røde pletter hvis jeg har holdt en pause og skal i gang igen, eller hvis jeg har min penispumpe på for længe. Et par gange har jeg oplevet det i forbindelse med extenderen, men forinden har jeg også brugt min penispumpe, så det er nok alligevel penispumpem den falder tilbage på.

Om det er decideret farligt og om man ødelægger noget i sine ædle dele ved de her pletter aner jeg simpelthen ikke, men naturens råd må være at lytte til sin krop.

Vildbassen.
  • Enig med Vildbassen. Og jeg har samme oplevelse. De røde pletter kommer, hvis jeg har overtrænet fx efter en pause, hvor jeg glemmer at starte blødt op.

Er også ret overbevist om, at der er tale om blodansamlinger.

Røde pletter = pause.
  • Du har nok fat i noget der.
    Det kan jo også være et fremprovokeret blåt mærke, altså små blodkar der springer pga overbelastning.
    Det synes jeg virker som måske bedste forklaring.
    Røde prikker=skidt.
Log in eller Registrér for at kommentere.