Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

14950525455135

Kommentarer

• Begge dele og dog.
    Jeg tvinger fjedrene helt i bund og øger med 2- 3 kg med skruerne (det må du ikke før du er på 100 timer+).
    Bruger du remmen eller stroppen( rund ø 7 mm )?
  • Hmm ok, dem tvinger du med håndkræft ned eller spænder du dem ned ved at justere på stængerne ?

Jeg bruger slangen / stroppen da jeg føler den holder bedre.
  • Forlænger stængerne skal have en længde så når du monterer extenderen og har gjort den fast. Så stikker spidsen af hovedet ca 5 mm ud over enden på extenderen.
    Når jeg har gjort det er extenderen på Max træk og først da skruer jeg yderligere 5-10mm (både over og under midten af skruen) længere ud så pikken bliver tvunget op langs maven og jeg kan mærke det strækker godt uden at overføre det.
    HUSK DETTE ER FØRST EFTER 100 TIMER.
    Du kan skade dig selv på den værste måde.
    Pikken skal først lige lære at blive strukket helt ud.
    Gør dig selv en tjeneste og læs alle 500+ indlæg i denne debat ( tager ca 40 minutter).
  • Hej Vildbassen90.

Med det udstyr som jeg har, kan jeg ikke prøve din løsning helt. Det blå rør er noget større, så jeg kan kun have et ret lille vakuum.

Umiddelbart vil jeg mene, at forskellen ikke er stor, men jeg kunne jo ikke prøve med fuld tryk og i mere end et par minutter. Med det som udgangspunkt vil jeg mene, at du ikke bør købe en anden løsning.

Jeg vil mene, at den nye version er bedst, så køb version 4, hvis det du har er slidt ned / i stykker, eller du oplever, at den er ubehagelig.
  • Isengaard: Nå, det var da ellers en skam, jeg troede de to blå rør var identiske i størrelsen. Mit er ikke så langt, som billedet viser, da jeg har klippet det midt over.

Jeg overvejer lidt at tilkøbe mig en vakuum ring, så jeg kan benytte denne model: http://www.autoextender.com/vacextender ... ction.html

Jeg håber at dette vil betyde at jeg lige kan strække med lidt højere kraft.

Tak for dit svar :)
  • Nu du skriver om trækstyrke.
    Hvor meget sug/træk er der i sådan én vakuum extender?
    Kan den trykke fjedrene i bund?
  • Der er rigtig meget sug/træk. Som med alt andet skal man lige trænes op, men når jeg har den på, går fjedrende helt i bund, og dertil kan skruerne drejes en del omgange.
  • Familiefar: Jeg kan ikke svare bedre end Isengaard lige har gjort, da jeg ikke benytter den med en extender, men med et slags bælte, som jeg spænder rundt om benet..
  • Tak for svar.
    Jeg tror beholder mit almindelige setup.
    Fik dog lige målt trods jeg kun er på 630 timer 19,3 cm .
    Jeg ved ikke om jeg mistede nogle mm (den måned min extender var i stykker) eller måske har været for optimistisk med målepinden inden jul kombineret med 5 kg + på dunken hen over julen.
    Er dog stadig godt tilfreds med mine gains :o)
  • Kære du
    Reklame for en hustru der ønsker en mand med et større lem, og en reklame der hjælper?
    Jeg har også i et godt råd. Find en kvinde der er tilfreds med dig som DU er!
    Kærlig hilsen
    Helle
Log in eller Registrér for at kommentere.