farmand: har du nogle før og efter billeder vi kan se? Ligner det en helt almindelig penis, jeg tænker på fordi da du har brugt en stretcher om den så stadig ligner en helt almindelig penis der ikke har brugt en stretcher? thumbs op her fra! Jeg køber en stretcher snart, og mit mål bliver nok 18 cm... Så 5 cm hvis muligt haha !
Jeg har undersøgt om man må ligge billeder på netdoktor, men det vil de ikke svare på.
Ja det ser helt normalt ud bare større end da jeg startede dog med en del strækmærker.
Til alle nye brugere af extenderen skal de vide at man skal starte stille op (følge producentens anvisninger) og være klar over at det er ikke en mirakelkur, men det virker på 97%.
Det er ikke muligt hvis man ikke er dedikeret til det og bruger mindst 2 timer (gerne meget mere) hver dag med én hviledag om ugen.
He he Jeg skal snart. Have mig nogle nye forlængerskruer til min extender da jeg ud over extender delen har de 2 stk 5 cm stykker og 2,5 cm stykket har en skrue der forlænger 2,5 cm yderligere og justeringsskruerne er skruet 8mm ud i top og bund.
Så om ca 10mm har jeg et problem.
Juhuuu og 1 cm mere er målet så jeg behøver ikke nye skruer.
Jeg ville egentlig først måle ved 500 timer (er på 497 timer), men fik lige selv fat i pikken og tog linialen på og den sagde 19,4 måske 19,5 cm ( 24-25 mm+ fra start) ( målet 20,5 cm)
Nu har jeg rigtig blod på tanden for at nå mit mål.
Omkredsen var 14,8 (målet 15 cm+)
Hej Familefar.
Har lige fundet dette debat. Og har læst et par sider. Men jeg er oppe på 80 timer og har lige et spørsgmål. Jeg oplever gentagne gange at den glider væk fra extenderen når jeg strækker den. Hvad kan man gøre ´? og hvad gøre du for at undgå det. Jeg bruger SizeGenetics Har fået at vide man kan bruge bagepulver. Men har ikke prøvet det endnu.
Hej joker velkommen til debatten.
Det der virker for mig er at vaske stroppen og pikken med intimsæbe og lad huden tørre helt (hver gang).
Jeg har rundet 500 timer.
Har du husket at måle længden og omkredsen både slap og stiv (lige inden man kommer) før du startede med extenderen?
Det er bare for at sikre at du kan måle dine fremskridt (husk at måle på samme måde hver gang altså stående/siddende til huden/ skambenet)
Jeg synes det er sjovt at bruge denne debat som logbog og det skal alle der har lyst til være meget velkommen til (ikke at jeg kunne gøre noget ved det alligevel hvis jeg var uenig (o: )
Virker det ikke kan det være at der er andre på debatten der kan hjælpe.
Så fik jeg målt efter det var 19,4 =2 mm længere på 80 timer.
Det er et fint resultat taget i betragtning at det er efter pausen.
Svarende til 0,0025 cm pr time (i de 80 timer).
Alle timer/ vækst Er på 0,0048 cm pr time ( hvilket er flot synes jeg).
hej jeg vil gerne lige dele min erfaring med male ege
købte en male ege for et par måneder siden, ideen med produktet er god men produktet er lavet i plastik og det virker bare ikke solidt nok gik da også kun 150 timer før apparatet knække så kunne heldigvis få lov at bytte den til en jes extender. så mit råd er hold jer væk fra male ege, ideen er god men kvaliteten er elendig
Kommentarer
Ja det ser helt normalt ud bare større end da jeg startede dog med en del strækmærker.
Til alle nye brugere af extenderen skal de vide at man skal starte stille op (følge producentens anvisninger) og være klar over at det er ikke en mirakelkur, men det virker på 97%.
Det er ikke muligt hvis man ikke er dedikeret til det og bruger mindst 2 timer (gerne meget mere) hver dag med én hviledag om ugen.
Jeg sender sgu da ikke billeder af min pik til en fremmed mand.
Ligegyldigt om man er i samme situation.
Så om ca 10mm har jeg et problem.
Jeg ville egentlig først måle ved 500 timer (er på 497 timer), men fik lige selv fat i pikken og tog linialen på og den sagde 19,4 måske 19,5 cm ( 24-25 mm+ fra start) ( målet 20,5 cm)
Nu har jeg rigtig blod på tanden for at nå mit mål.
Omkredsen var 14,8 (målet 15 cm+)
Har lige fundet dette debat. Og har læst et par sider. Men jeg er oppe på 80 timer og har lige et spørsgmål. Jeg oplever gentagne gange at den glider væk fra extenderen når jeg strækker den. Hvad kan man gøre ´? og hvad gøre du for at undgå det. Jeg bruger SizeGenetics Har fået at vide man kan bruge bagepulver. Men har ikke prøvet det endnu.
Det der virker for mig er at vaske stroppen og pikken med intimsæbe og lad huden tørre helt (hver gang).
Jeg har rundet 500 timer.
Har du husket at måle længden og omkredsen både slap og stiv (lige inden man kommer) før du startede med extenderen?
Det er bare for at sikre at du kan måle dine fremskridt (husk at måle på samme måde hver gang altså stående/siddende til huden/ skambenet)
Jeg synes det er sjovt at bruge denne debat som logbog og det skal alle der har lyst til være meget velkommen til (ikke at jeg kunne gøre noget ved det alligevel hvis jeg var uenig (o: )
Virker det ikke kan det være at der er andre på debatten der kan hjælpe.
Det er et fint resultat taget i betragtning at det er efter pausen.
Svarende til 0,0025 cm pr time (i de 80 timer).
Alle timer/ vækst Er på 0,0048 cm pr time ( hvilket er flot synes jeg).
købte en male ege for et par måneder siden, ideen med produktet er god men produktet er lavet i plastik og det virker bare ikke solidt nok gik da også kun 150 timer før apparatet knække så kunne heldigvis få lov at bytte den til en jes extender. så mit råd er hold jer væk fra male ege, ideen er god men kvaliteten er elendig