Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

13132343637135

Kommentarer

• Hej rasmussen84

Det er jeg glad for, at du skriver. Jeg overvejer netop en Male Edge. Synes konceptet for den ser interessant ud.

Er din oplevelse, at Jes extenderen er bedre? Hvor lang tid har du brugt Jes'en?
    Og hvad var dine resultater efter de 150 timer?
  • Tak for god info.
    Jeg har før hørt at male edge er uholdbar.
    Jeg bruger selv Jes extender og den er meget solidt lavet.
    Det eneste med Jes er at den ø7 mm silikone strop der følger med er mindre holdbar, men den kan nemt skiftes til en mere holdbar strop .
    Det strop jeg bruger lige nu er af blød plastik (tror jeg) (det er metervarer der hvor jeg arbejder) og den er mindre fleksibel så når man strammer til så falder man ikke ud.
  • Hej jeg har et tip jeg vil dele med jer. Få at få en bedre greb om din penis så den ikke glider af din penis extender. Så kan man bruge baby pudder. Jeg synes det hjælper lidt på det. Eller kan i også bruge det tip som familiefar gav. Det er bare hvad der virker bedst for jer. God aften
  • Jeps det er vidensdeling. Tak joker.
    Har trukket for hårdt igen og har haft et lille sår i kanten af pikhovdet. Det er væk nu så op på hesten igen.
    515 timer
  • Så har jeg også anskaffet mig en extender.

Jeg har jo overvejet det et stykke tid, og har startet op med en Bathmate, som jeg nu har anvendt fuldt ud i 2 måneder (+ 3 uger til at træne op og i øvrigt lære den at kende). Det har givet mig en forlængelse på 1,0 cm. og en øget omkreds på 0,9 cm. De sidste tre uger har jeg dog stået ret stille. Det er ikke uventet. Bathmaten virker til at være et hjælpemiddel, der kan gøre, at man udnytter det potentiale man nu har. Mit håb med en extender er, at den kan øge potentialet.

en kombination mellem extender og Bathmate tror jeg vil fungere rigtigt godt - men hvilken tid man vil skulle bruge på det :-o

Som mange andre har jeg haft vanskeligt ved at få holderen til at fungere. Penis er ganske simpelt smuttet ud. Der medfulgte en "comfort strap", men den kunne ikke holde den fast.
    Prøvede dagen efter med et gummibånd (lidt som dig, farmand 33). Det fungerede en ½ times tid, men gled så ud, og så var det ret ubehageligt.

I dag har jeg taget en engangs baby vaskeklud (af papir, ikke de gule), og viklet den rundt om lige under hovedet. Det ser ud til at fungere, men jeg trækker jo også kun med 900 g, da jeg lige er startet.

Vi får se. Jeg køer statistik på forløbet.
  • Sådan så er det ellers bare at få nogle timer lagt bag sig.
    Jeg rundede 520 i går jeg tog knap 5 timer og holder hviledag i dag da jeg blev noget øm til sidst.
    Men jeg tog også 2x15 min med pumpen så min pik er øm og hævet. Så jeg kan knap nok nå om den med tommel og langemand. Fruen ville gerne have leget lidt,men jeg var bange for hun ville blive øm i kæberne ( Var faktisk kun bange for min lille rift skulle gå op igen). :o)
  • Jeg må sige, at det ikke er let at finde en metode til at få den til at sidde fast i "næsen" af extenderen :(

I dag lykkedes det mig dog, at holde hovedet fast i 1½ time, hvorefter den så også faldt ud :/
    1½ time var også mit mål, så det var ok, men standardmetoden duer næppe, når der kommere mere træk på over længere tid.

Du bruger et gummibånd og en poseklemme, ikke?
    Hvor har du fået fat i gummibåndet?

Status den sidste måned er kun 2 mm i længden og 1 mm i omkreds. Dvs. 1,0 cm i længden i alt i længden og 0,9 i omkreds siden starten.
    Jeg har været syg i sidste uge, og har i øvrigt kun brugt Bathmaten i den periode (indtil i torsdags, hvor jeg fik extenderen). Så udviklingen er gået i stå. Nu får vi se om extenderen hjælper.

Til gengæld sagde min kone her til morgen, at hun synes, at det føles som om min pik er blevet længere. Det kunne jeg jo så bekræfte ;)

Jeg vil nu bruge de næste 2 uger på at træne mig op til at bruge extenderen, og så nøjes med statusmålinger omkring den 1. i hver måned.
  • Familiefar du har sikkert skrevet det. Men hvor meget er du vokset efter du har brugt den 500 timer? Hvor du startede og til nu? Mvh
  • Jeg er vokset 2,5 cm til 19,5 cm ( målt fra maveskindet ) og ca 1,5 cm i omkreds til 14,9 (målt på midten) :o)
Log in eller Registrér for at kommentere.