Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

12728303233135

Kommentarer

• Jeg har målt til skambenet, så dellen over kalorius kan ikke redde det - desværre. Jeg tænker jo blot, at hvis den her teori om celledeling virkelig skal holde, så burde man ikke svinde ind til det oprindelige også selv om man ikke "vedligeholder"??
    Og så ville jeg nok også foretrække at få tætnet taget frem for at investere i en extender :-)
  • Isengaard hvor har du oplysningen om 5-10% fra?
    Aargang jeg kan ikke komme på hvorfor du ikke har samme effekt som så mange andre, men alle kroppe er jo forskellige. Så fisk herfra.
  • hej bare lige for at fortælle at jeg ingen problemer har med at holde mine mål ,16 i omkreds-19 i længden ,har kun brugt pumpen meget lidt de sidste 3 mdr på grund af at jeg har et stort brok så jeg kun bruge pumpen når jeg ligger ned
  • Ernst hvor meget har du lagt til i længden og omkreds siden du startede?
  • 2 cm i omkreds 3cm i længden jeg går efter lidt mere i omkreds ,konen synes ikke den skal være længere men gerne lidt tykkere ,men som du kan se er det sat lidt på pause kun ca en time hver 14 dag men fint nok når bare jeg kan holde mine mål ved lige
  • Det er da også et flot resultat.
    Du havde brugt extender og suppleret med pumpen eller hva?
    Hvor lang har det taget dig at komme så langt?
  • det er ca 14 mdr siden jeg begyndte deraf har jeg pause på 2 gange 4 uger på grund af mit brok ,og nu 3mdr igen ,jeg har kun brugt pumpen ,den bliver jeg ved med at bruge når jeg kan bare jeg kan holde mine mål er jeg godt tilfreds ,synes selv jeg har nået et flot resultat
  • Jeg har netop siddet og tygget resultater igennem og der er et par "ting", der undrer mig, familiefar! 25/3 er du i længden vokset med ca. 2 cm. I din seneste opdatering d. 25/8 drejer det sig stadig om ca. 2 cm. Du er altså ikke vokset i længden i næsten et halvt år...
    Og så skriver du - også d. 25/8 - at du har brugt 417 timer og d. 10/4 har du brugt 400 timer. Du har således kun brugt extenderen i 17 timer på 4 måneder?
    Jeg tænker også på, at alle de mænd, der i starten af "din" tråd har budt ind med at de har købt en extender, men som nu er forsvundet herfra. Skyldes det mon, at det rent faktisk ikke virker? Hvis de havde fået brugbare resultater, ville de vel være blevet ved med at komme med indlæg? Du får vel ikke penge af én eller anden producent af extendere for at "holde gryden i kog", så flere vil investere i dem?
  • Det er korrekt at jeg har holdt en lang pause.
    De 17 timer siden forsommeren passer fint, men de er taget ud af regnestykket da jeg ikke mener det er seriøst nok.
    Det er derfor jeg har vedligeholdt og de timer er heller ikke i regnskabet. Jeg startede op igen efter sommerpause og har brugt tæt på 3 timer om dagen med én hviledag om ugen.
Log in eller Registrér for at kommentere.