Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

13233353738135

Kommentarer

• Hej isengaard. Jeg bruger ikke gummi da det kan gi sig for meget så man falder ud.
    Jeg bruger plastik slange.
    Har du ikke 2 huller i extenderen kan du selv lave dem slangen du skal have fat i kan købes i akvariebutikker "luftslange " ca ø 5-6mm du skal bruge et stykke der er ca 20 cm hullerne i extenderen skal være en 1/2 mm mindre end slangen og være ca 2-3 mm i mellem Dem.
  • Ha ha Jeg faldt lige over denne sjove hjemmeside
    http://www.thevisualiser.net/visualiser
    Den sammenligner ens pik med gennemsnittet både længde og omkreds.
    Jeg måtte måle mig for at prøve. Længde (målt fra skambenet) 20.8 cm omkreds var 14,9. :o)
  • Hej derude. Jeg har søgt en del rundt på nettet og faldt over denne side om at cementere sine resultater med extenderen og lignende.
    Manden der skriver (på engelsk) virker som om han ved en del om penisforlængelse.
    Ifølge ham et halvt års resultater forsvinde hvis man stopper fra dag til dag og ikke trapper ned over lige så lang tid som det har taget at opnå ens resultater.
    Læs de lidt triste oplysninger her.
    http://www.pegym.com/forums/penis-enlar ... anent.html
  • Så har jeg brugt extenderen i 9 dage. De første dage gik lidt i fisk, så det er reelt brug i en uges tid.

Som mange andre har jeg haft problemer med at fastholde hovedet i extenderens "næse".

Dit råd, familiefar33 om en luftslange til akvariepumper var faktisk ikke helt dårligt. Det fik hovedet til at sidde mere fast, men jeg skulle spænde reelt til, hvis den ikke skulle glide ud. Nu er jeg jo ikke på fuld træk endnu, men jeg har lidt tvivl om det er en holdbar løsning (for mig), når jeg kommer op på de 1500-1800 g træk. Det er også lidt ubehageligt, men indtil i går, den bedste løsning.

Jeg har skrevet med JES Extender om problemet. De svarer tilbage, at jeg skal bruge gazebind. Masser af gazebind. I dag har jeg brugt 2,5 m gaze (!). Det fungerer, men efter 1½ time blev det i løbet af kort tid meget ubehageligt, og jeg stoppede derfor, for i dag. Jeg prøver systemet af over et par dage, og ser, hvad der sker. Det er et meget omstændigt system - altså at skulle vikle fætteren ind i 2,5 m gaze hver gang. Det ligger i hvert fald ikke op til, at man tager en time her og en time der. Løsningen virker dog solid, og jeg kunne få extenderen helt i bund (det var den dog kun i 15 min., jeg er jo stadig i gang med opvarmning).

Foreløbigt 14 timer. Der er lang vej...
  • Juhuuu 19,5cm.
    Til isengaare.
    Det lyder meget besværligt med gaze. Hmmmmm der må være en anden løsning.
  • Interessant link, du har lagt ind - underbygger vel blot min tidligere påstand om, at tilvæksten ikke er blivende. Det gennemhuller i den grad også teorien om, at tilvæksten sker ved celledeling; ellers ville den (tilvæksten) netop være blivende! Det handler udelukkende om, at vævet i penis bliver udstrakt og når man stopper med at bruge extenderen, vil vævet over kortere eller længere tid vende tilbage til udgangspunktet - eller tæt på. Er der nogen, der tror på, at "cementing" skulle give celleforøgelse, når tidligere brug ikke gør? Jeg så iøvrigt en artikel på EB, der påstod, at gennemsnittet for den erigerede penis var 13 cm, så jeg er altså ret godt udrustet med mine 15 :-).Du skriver, at dit ønske om en større penis, skyldes fornøjelsen ved samleje. Måske du i langt højere grad ville være hjulpet med at "familiemor" gik i gang med øvelser for bækkenbunden, så du ikke skulle føle, at du smed cocktailpølsen ind i Brønbyhallen! Den extender, du reklamerer for - JES - er den ikke iøvrigt ikke navngivet af den meget "uheldige" penislæge, Jørn Ege?
  • Glemte iøvrigt at efterlyse personer, der kunne fortælle, at de stadig efter fx et halvt års pause har beholdt tilvæksten. Tråden her er næsten et år gammel og dertil kommer "familiefars" tidligere tråd, så der må da være nogen, der kan give bringe positive erfaringer om projektets holdbarhed, eller hvad? Eller har alle tidligere brugere blot kastet skidtet i skraldespanden og erkendt, at de er blevet frarøvet 1500 kr. ?
  • Hej årgang.
    Jeg tror ikke du har læst hele indlægget for så ville du vide hvad der stod.
    Artiklen/ indlægget handler om bodymemory (kropshukommelse) . Altså kroppens evne til at huske størrelse og længder.
    Celledelingen ER det der sker, men kroppen har evnen til at huske den originale størrelse på penis.
    Cementeringen er til for at give kroppen et nyt "normal" at trække sig tilbage til.
    Der blev skrevet at cementeringen vil ( kroppen og genetik taget i betragtning) tage mindst lige så lang tid som det tog at nå sine resultater (ikke med extenderen eller andre forlængere) med jelq og knibeøvelser.
    En anden skriver op til 2 år.
    Der bliver også skrevet at dem der har opnået sine resultater på kort tid ( under 1 år) og stoppet fra dag til dag kan forvænte at miste det meste eller det hele.
    Manden der har skrevet det har dyrket pe (penis exstending) i årevis og går op i det med alt der følger med.
    Jeg var stoppet/pause i 4 måneder uden at miste en eneste millimeter vedligeholdt kun af ca 1 time om ugen ingen jelq eller andet.
  • jo, jeg har læst det - og øverst på siden finder man en reklame for (ja man gætter det næppe) en penis extender!! Så snart der kommer oplysninger, der betvivler effekten af tingesten, bliver man nødt til at "modificere" brugen, så man stadig kan få folk til at købe. Der findes lige så mange sider på nettet, og det er altså ikke sider, der prøver at sælge en extender, der viser at effekten nærmest er ikke eksisterende og i nogle tilfælde direkte invaliderende. Men mænd med et lille selvværd i den retning betlare glædeligt 1500,- til projektet - det kunne jo være, at den virkede, bare lidt! Og så må du altså undskylde, at jeg stadig tænker, at du har en grund til at holde gryden i kog...
Log in eller Registrér for at kommentere.