Jeg er stadig kun igang med Bathmate'en, og har nu været det i lidt over en måned. Om jeg starter op med en extender er jeg stadig i tvivl om.
Den seneste måned er den blevet 0,3 cm længere og 0,5 cm større i omkreds.
Siden starten 0,8 i både længde og omkreds.
Jeg har ikke debatteret med i et stykke tid. Om væksten er permanent eller ej, har jeg dyrket lidt. Det ser ud til, at der er meget forskellige permanente resultater - uanset metode. Det ser ud til, at de første 6 mdr.s indsats nærmest kan trække sig helt tilbage, hvis man ikke bruger en længere periode på "cementing", dvs. at man bruger jelq'ing eller andet for at holde fast i væksten.
Måske "cementing" er noget du - farmand33 - skulle dykke lidt ned i efterhånden som du nærmer dig dine mål?
Og så håber jeg ikke, at du synes jeg forsøger at forstyrre din debat ved at bruge andet end extender.
Det er jo Ikke min debat, jeg startede den bare og bruger den som logbog.
Større penis er jo målet for os alle der aktivt deltager i debatten.
Fine resultater med den bathmate.
Jeg har ingen steder set at man skulle cementere sine mål, men der står på Jes extenderens hjemmeside at man skal trappe ned på tiden når man når sine mål for ikke bare at stoppe fra dag til dag.
Det er det eneste jeg har kunnet finde på det, men det må være for at sikre sig mod tilbagefald.
Hvor har du læst det henne?
Det er jo lige det der med at få logget, de forskellige informationer, man samler op.
Er ret sikker på, at det var på PEGym.com's debatforum, hvor de havde en længere diskussion.
Jeg tror, at det de kalder "cementing" svarer meget godt til det du kalder "nedtrapning". Altså en periode, hvor man egentlig ikke presser sig selv til nye længder, men anvender metoden i et mindre omfang for til sidst at slutte helt.
Ja, resultatet er fint. Mit mål er i første omgang fokuseret på omkredsen, og der kan jeg både se og føle resultater nu. Og i øvrigt også på rejsningskvaliteten - den står jo, som da jeg var 19
Ja jeg har selv samme effekt med rejsningen selvom jeg både har drukket og røget hash (dog stoppet efter jeg blev far for snart 8 år siden) og smøger som en skorsten.
Har tilbudt fruen en "knage" at tørre håndklæder på :oD
Jeg har snart brug for en større penis pumpe da min gode gamle pumpe er meget tæt på ikke at kunne rumme mit heldigvis voksende lem.
Så jeg må i sexshopperne i Kbh i nær fremtid, Max budget 400 den nye skal være mindst 5,5 cm og 25 cm indvendigt mål.
Er der nogen der kender en god shop?
Kommentarer
Nej jeg får intet af producenter div sites eller på nogen anden måde fordele eller rabat for at holde "liv" i denne debat.
Jeg bruger selv debatten som logbog. Så jeg vil kunne gå tilbage og se mine delresultater.
Jeg vil gerne have at mænd der er kede af deres tissemænd ved at der er noget at gøre ved det uden kirurgi om den så er "kort" eller krum.
Jeg er praktisk anlagt og deler gerne min viden og vil samtidig gerne lære af andre.
Jeg er ikke i tvivl om at extenderen virker efter hensigten på mig.
Du vil have svar på hvorfor den ikke virker på dig på den lange bane. Jeg har ikke et svar til dig.
Den seneste måned er den blevet 0,3 cm længere og 0,5 cm større i omkreds.
Siden starten 0,8 i både længde og omkreds.
Jeg har ikke debatteret med i et stykke tid. Om væksten er permanent eller ej, har jeg dyrket lidt. Det ser ud til, at der er meget forskellige permanente resultater - uanset metode. Det ser ud til, at de første 6 mdr.s indsats nærmest kan trække sig helt tilbage, hvis man ikke bruger en længere periode på "cementing", dvs. at man bruger jelq'ing eller andet for at holde fast i væksten.
Måske "cementing" er noget du - farmand33 - skulle dykke lidt ned i efterhånden som du nærmer dig dine mål?
Og så håber jeg ikke, at du synes jeg forsøger at forstyrre din debat ved at bruge andet end extender.
Større penis er jo målet for os alle der aktivt deltager i debatten.
Fine resultater med den bathmate.
Jeg har ingen steder set at man skulle cementere sine mål, men der står på Jes extenderens hjemmeside at man skal trappe ned på tiden når man når sine mål for ikke bare at stoppe fra dag til dag.
Det er det eneste jeg har kunnet finde på det, men det må være for at sikre sig mod tilbagefald.
Hvor har du læst det henne?
Er ret sikker på, at det var på PEGym.com's debatforum, hvor de havde en længere diskussion.
Jeg tror, at det de kalder "cementing" svarer meget godt til det du kalder "nedtrapning". Altså en periode, hvor man egentlig ikke presser sig selv til nye længder, men anvender metoden i et mindre omfang for til sidst at slutte helt.
Ja, resultatet er fint. Mit mål er i første omgang fokuseret på omkredsen, og der kan jeg både se og føle resultater nu. Og i øvrigt også på rejsningskvaliteten - den står jo, som da jeg var 19
Har tilbudt fruen en "knage" at tørre håndklæder på :oD
Isengaard71 - Hvilken Bathmate model bruger du ?
Så jeg må i sexshopperne i Kbh i nær fremtid, Max budget 400 den nye skal være mindst 5,5 cm og 25 cm indvendigt mål.
Er der nogen der kender en god shop?