Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

12930323435135

Kommentarer

• Hej Vilbassen90

Jeg bruger en Bathmate X30

Man skal ikke sætte den på og køre med 20 minutter på fuld tryk. Start langsomt op, og prøv at finde et program.

Selv bruger jeg følgende program

5 min med meget varmt vand i BM'en (som opvarmning). Minimum tryk, så den kun lige sidder fast.
    2 min streching
    5 min med BM'en... ca. 80% af max
    50 x jelq
    5 min med BM'en... ca. 90% af max
    50 x jelq
    10 min med BM'en de første 5 min på ca. 90 % af max de sidste 5 min lidt mere.

Det tager så ca. 40 min...
    4 dage træning. 1 dags pause. Har brugt programmet i ca. 2 uger nu, og det ser godt ud. Ingen røde pletter eller lign.
  • Jeg var i svømmehallen i går og i badet er der en lille dreng (3 år tror jeg) der siger til sin far: hvorfor har han (mig) en meget større tissemand end dig.
    Skal dog lige siges at faren var ret tyk og havde kun 10 rynker der hvor pikken skulle have været.
    Ville have sagt tak men lod som om jeg ikke hørte det.
  • Sigmund Freud beskrev en «primær narcissisme», en naturlig tilstand for nyfødte børn, og «sekundær narcissisme» som betyder, at personen ikke kom ud af spædbarnstilstanden, og dermed vokser op med et udækket behov for bekræftelse af sit eget selv.

En person med narcissistisk personlighedsforstyrrelse fremstår som «selvoptaget», men det er en overfladisk og altfor enkel beskrivelse.

Egentlig mangler personen en klar udvikling af sit «Jeg». "Jeg'et" blev aldrig udviklet normalt (på det tidspunkt, hvor det skulle have været udviklet) fordi barnet i en tidlig alder, blev oplært til at opbygge omsorgspersonens "Jeg" gennem frygten for ikke at få den nødvendige opmærksomhed. Resultatet var at barnets eget "Jeg" blev underudviklet/skadet.

Som et desperat (biologisk drevet) forsøg på kompensation for dette prøver personen til enhver tid, og på forskellige måder, at bringe omgivelserne til at bekræfte eksistensen af personens "Jeg", eftersom den eneste måde, personen kan have nogen forståelse af egen eksistens er gennem tilbagemeldinger fra andre. Bekræftelse og tilbagemelding fra omgivelserne er vigtig for alle mennesker, men for en person med narcissistisk personlighedsforstyrrelse er behovet desperat, som om personen ville ophøre med at eksistere, hvis ikke andre retter deres opmærksomhed mod dem.
  • Og det er relevant for debatten hvordan?
    Er det mig du har i tankerne kan jeg skrive at jeg er den anden vej meget uselvisk og sætter andres velbefindende før min egen.
    Er du sur på mig fordi jeg ikke har et svar på hvorfor en penisextender ikke virker på dig? Vær i det mindste ærlig.
  • Så blev det til 480 timer.
  • Jeg fik lige målt udstrakt fra skambenet det blev til imponerende 22,3 cm.
    Vil dog ikke måle stiv stand før de 500 timer der er dog kun lidt over 10 timer til.
  • Så dit lem er 22 cm i slap tilstand? Og du sagde du starede med 15 i slap?

Mit lem er er en lille reje når den er slap, og er kun 13 cm i stiv tilstand... Vil den bla. hjælpe med at gøre min slappe tilstand størrer?
  • De 22 cm er udstrakt (man tager fat i pikhovdet og hiver og måler ind til knoglen (skambenet ) ).
    Jeg var 17 cm lang fra start (stiv) fik ikke målt udstrakt eller slap fra start, men et realistisk bud er 10 cm slap.
    De 15 cm du snakker om må være den omkreds som jeg ønsker at slutte af med at være.
    Ja man får en væsentligt større pik i slap tilstand.
    Jeg er ca 13 cm lang (målt fra spidsen af pikhovdet til maveskindet) i slap tilstand og er vokset ca 3 cm i slap tilstand.
    Sååååååå det er slut med helt løse boxershorts da man kommer til at side på den (det er et luksusproblem), men det er ok ß-)
  • Så blev det 490 timer.
    Min pik er nu 98% oprettet :o)
  • flot resultat du der har nået ,jeg holder stadig mine mål 16 i omkreds 19 i lænden ,nu bliver pumpen kun brugt i forbindelse med at vi dyrke sex ,og så er det konen der hjælper til for da har nemlig rejsning når hun hjælper til ,det får jeg ikke selv at sidde og pumpe ,så er det også meget sjovere at have hjælp til det ,og så er den også 2 cm tykkere og 1 cm længere de første 2 timer efter pumpen er taget af næste dag er den faldet til normal igen ,jeg forsætter så længe fruen synes det er sjov ,kan varm anbefale en pumpe om ikke andet så til forspil ,vi har over vejet at købe en der samtidig gør pungen lidt større
Log in eller Registrér for at kommentere.