Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

12425272930135

Kommentarer

• ... teori om celledeling eller ej; virkningen holder ikke...
  • Teenager : har din extender 2 huller helt ude for enden eller er der plads til at du selv kan bore dem? Hullerne er ca 7mm i diameter med 2 mm i mellem.
    Hvis der ingen huller er og du kan bore dem selv så ville jeg hvis det var mig bore 2 stk 5mm ( stadig 2 mm i mellem ) huller og tage ned i den lokale akvarie butik og købe luftslange jeg mener de er 5 mm ( ellers bor hullerne samme størrelse som slangen) og så er du kørende.

Aargang : med alle de mange forskellige fora (alle på engelsk) (det var derfra jeg fik ideen til denne debat på dansk) jeg har læst igennem om emnet er du den første jeg hører det fra.

Jeg har læst flere indlæg af mænd der ikke havde brugt deres extender i flere år men bare lige ville bekræfte over for"nye" brugere at det faktisk virker og ER permanent.

Har du taget på? For det resulterer jo i kortere penis ( af den brugbare del).
    Længden vil jo være den samme fra skambenet.
  • Ok takker for det familiefar, det vil jeg prøve! :)

Lidt motivation herfra: 5 mm. ekstra til størrelsen! i alt. 1 cm eller 1.5 cm (Fik ikke lige målt størrelsen i starten 100%) jeg kunne sgu ikke tro mine egne øjne så jeg triple tjekkede og det var sgu rigtigt. Der er dog lidt endnu inden mit mål er ramt! Men er sgu glad for mine resultater indtil videre!

Håber den hjælper på motivationen drenge! ;) happy stretching!
  • Til familiefar
    Jeg har også ledt et hav af fora igennem og det er rigtigt, at der et par steder står, at virkningen er permanent - ligesom slankepiller virker, midler mod håraffald - you name it!. Den oplevelse, jeg har haft, har ikke bestyrket min tro på, at producenter har en finger med i spillet, når forskellige produkter roses! Der er garanteret ingen her på forum, der har prøvet at holde 8 måneders pause og kommet ud med det, de sluttede med. Undskyld min store skepsis! Kunne du ikke lægge nogle af alle de link, du kender, her på tråden?
  • Det er ikke fordi jeg ikke vil , men der er ca 500 forskellige fora om emnet og det magter jeg sgu ikke at læse igennem.
    Jeg har fundet de forskellige fora ved at søge på Google : penisextender results og i resultaterne har jeg fundet voldsomt mange forskellige fora.
    Har du mod på det må du meget gerne linke her.

Du svarede ikke på om du havde taget på i vægt.

Det skulle dog være mærkeligt hvis du har ret at det ikke er noget jeg har stødt på.
  • Hej Familiefar - Jeg husker at du nævnte at du også brugte en bathmate (penispumpe) førhen. Kan du linke til hvilken model du brugte, da der findes en del forskellige... senest er der kommet en med en tilhørende håndpumpe. Den skulle være virkelig god, men den koster så også i nærheden af 2000 danske kroner, hvilket jeg synes er lidt for dyrt...

På forhånd tak.

Vildbassen.
  • Ja jeg bruger den stadigvæk, men det er ikke en bathmate bare den billigste model til 200 kr.
    Den bruger jeg mindst én gang om ugen i ca 15 minutter.
    Jeg holder dog 14 dages pause en gang imellem for at måle omkreds, da den midlertidigt øger omkredsen (tager ca 1 uge at fortage sig). Når jeg har brugt den er jeg i stiv stand ca 15,3 og uden 14,7, men i slap stand er jeg 13 og uden 11,5 så det ser ud af meget i slap stand.

Køber du én skal den være 3- 5 cm længere en du er når du er længst, der sidder en gummiting på den når man køber den som skal slutte tæt om pikken den har jeg fjernet så den sidder på huden (kræver at man er glatbarberet) den skal også være ca 2 cm større i omkreds end du er når du er på max.
    Nå jeg bruger den suger den sig helt ind til skambenet, men den er blevet for lille til mig da jeg jo er vokset 22 mm i længden og 12mm i omkreds og nu rammer bunden (luksusproblem) :o)
  • Fedt!

Jeg overvejer nemlig at bestille en også, netop for at kunne få lidt flere milimeter i omkredsen.

Hvis du kigger på denne side: http://www.goodlookingloser.com/entry/b ... eme-review

Så laver ham fyren her nogle videoer og forklare en del ting - meget brugbart, hvis der er andre som jeg, der overvejer at starte dette.

Længere nede på siden viser han endda også hvordan han bruger den, så der ingen spørgsmål skulle være overhovedet..

Men igen, lige præcis denne model koster næsten 2000 danske kroner, så jeg ender nok, ligesom dig, med at købe en billigere version.. den ovennævnte model, får dog udelukkende positiv respons.
  • Ja den ser fin ud og er sikkert super fin at bruge han skriver dog 3 ting jeg straks bliver mistroisk over nå han skriver nemt, sjovt og hurtigt og længere ned i teksten skriver han det er lidt som en marathon :-/
    Jeg tror ikke pikken kan mærke forskel på vakuum fra en pumpe til 2000 og én til 200.
Log in eller Registrér for at kommentere.