Hej.
Det med måling så jeg engang på tv.. måske det med pinlige sygdomme. I hvert foregik det i England.
Mål med en fast lineal. Fra skambenet og ud til spidsen.
Jeg vil tilslutte mig denne målingsform altsåfra skambenet til spis.
Er gået stille igang igen med 1-2t (max stræk) pr dag for at få den sidste cm med og nå det endelige mål på 19cm
Er på 320 timer og på 18,2 cm, bruger også en bathmate til opvamning:) så er pikken nemlig helt varm og tyk og kan hives lidt længere med det samme:) Synes dette fungere fint sammen:)
Fik lige målt igen i går og jeg er stadigvæk "kun" 19,1cm, men fra skambenet 21, 7 og jeg vejer 81 kg og er 185 høj og bestemt ikke fed, men heller ikke meget muskuløs.
Jeg kikkede lidt rundt på nettet og så at der er kloge hoveder der på forskellige sider siger at alle 3 metoder er den rigtigste. Forvirret :-/ joooooo
Ja det er der ikke noget at sige til du er, men som du selv er inde på må det vigtigste være at man er konsekvent med sin målings metode og ikke skrifter målings form fra gang til gang:) Er selv 185cm høj og vejer ca 67kg:) Når jeg måler presser jeg min lineal (et dvd cover) helt ind til skambenet (så meget som det nu en gang kan lade sig gøre, derefter presser jeg pikken lige (da den buer lidt) Dette gør jeg når den er nået max erektion:) Mit måle er at pikken når het ud til kanten af dvd coveret altså fulde 19cm Håber at nå dette mål inden medio august... 7-9-13
Når jeg måler på den måde som dig når jeg de 21,7, men jeg må sige at jeg synes den bedste måde at måle på er fra maveskindet da det kun er det man kan bruge.
Kommentarer
Sidder lige og hygge strækker pikken lidt, bare for den ikke skal glemme det helt;o)
Er der nogen der har nogle gains eller tricks de vil dele.
Denne debat virker jo bedst hvis der er mange der skriver.
Jeg er blevet i tvivl om jeg måler pikken på den rigtige måde.
Da jeg har stødt på 3 forskellige måder.
1. Måle oven på pikken fra maveskindet til spidsen (den jeg har brugt)
2. Måle under pikken fra pungen og til spidsen.
3. Igen oven på pikken men fra skambenet og til spidsen.
Hva fanden er den rigtige?
Please svar
Det med måling så jeg engang på tv.. måske det med pinlige sygdomme. I hvert foregik det i England.
Mål med en fast lineal. Fra skambenet og ud til spidsen.
Er gået stille igang igen med 1-2t (max stræk) pr dag for at få den sidste cm med og nå det endelige mål på 19cm
Er på 320 timer og på 18,2 cm, bruger også en bathmate til opvamning:) så er pikken nemlig helt varm og tyk og kan hives lidt længere med det samme:) Synes dette fungere fint sammen:)
Det lyder jo meget godt, men de sidste 2,3 cm kan man jo ikke knalde med.
Det er jo "kun" de yderste 19 der kan bruges, men målemetoden er dog mere præcis.
Det ændrer ikke ved mine 21mm gains.
Mapo er dine mål fra skambenet eller maveskindet altså de 18,2?
Jeg kikkede lidt rundt på nettet og så at der er kloge hoveder der på forskellige sider siger at alle 3 metoder er den rigtigste. Forvirret :-/ joooooo