Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

11415171920135

Kommentarer

• Så kaster jeg da også lidt motivation her til dette indlæg! :P

Nå.. nu er der gået ca. 4 måneder siden jeg begyndte at bruge min extender.. Og jeg kan ikke tro det, har vokset 5 mm. siden jeg sidst målte!
    Målte desværre først efter 2 måneders process, så har ingen idé om hvad jeg startede med... måske er jeg endda vokset 1 cm i alt? i dont know men er sgu en glad mand!

Til de nye som er startet med extender, som familiefar siger, start langsomt! og jeg MENER! langsomt! I kan lytte til det her eller skade jeres penis så i aldrig kommer til at kunne bruge den igen.. not my concern.

*Vigtigt!*:
    Hvis i får ondt eller får en ubehagelig følelse! så tag extenderen af og tag 10 min. pause for at pumpe blod til hovedet (tak for tip familiefar!)

- Jeg holdte på et tidspunkt smerten ud fordi jeg ville først tage min extender af, når der akkurat var gået 1 time.. det endte med at jeg fik ondt i min penis (føles ligesom et blåt mærke inden penissen) og jeg tog så halvanden uges pause før jeg begyndte igen.

Jeg bruger Male Edge extender, hvis i er nysgerrige :) jeg har ingen holdning til hvilken extender der er den bedste, den var på tilbud så jeg tog chancen!

Dem der læser der her som tænker "arrrh det er måske fake..." så check side 13, Der er mit første kommentar og jeg oprettede også kontoen den samme dato, fordi jeg havde brug for råd :)

Tak endnu engang for dine råd familiefar!
  • Rigtig godt at høre Teenager.

Det var så lidt.

Det er præcis derfor jeg startede denne debat.
  • Ha ha. Svindlere på nettet er der nok af.

Det var derfor jeg købte min extender på en dansk side.
  • Jeg kom pludselig til at tænke på noget.

Er det mens penis er i maskinen og er udstrukket, at vækstcelledelingen finder sted, eller er det efter, som respons på strækket?

Eller måske en kombination?
  • Hej mobrha. Velkommen til debatten.

Godt spørgsmål.

Et bud (uden at vide det) kunne være celledelingen sker mens du trækker (celledeling er jo små "rifter" i vævet) og heler bagefter.

En pause dag om ugen til at hele gør godt vil jeg mene.

Jeg vedligeholder kun for tiden da jeg ikke har tid.
    Det bliver kun til ganske få timer om ugen :-(
  • 14441 har kikket med og jeg er vild med palindrom tal ;o)

Trækker i til der ude i varmen?

Jeg har nu rundet 470 timer. Siden start + 21mm i længden og + ca 10mm i omkreds.

De sidste 20 timer har ikke været andet end vedligehold.

Jeg har bare så meget på programmet her hen over sommeren.
  • Jeg holder lidt pause. Dels fordi der er så godt vejr, at jeg ikke har lyst til at sidde inden for med extenderen på, men jeg oplevede også at de små knopper der sidder på "kanten" af pikhovedet blev irreiterede (hvide og størrer end normalt). Så jeg tænkte at det nok var sundt med en længere pause. Jeg har nu holdt pause tre ugers tid( efter 1 uge var den tilbage i normal tilstand). Det er dog ikke udelukket at jeg tager et sidste ryk for at nå målet på de 19cm på et tidspunkt senere på sommeren:)
  • Hej alle herinde, har et spørgsmål, har købt mig en male edge extender, har brugt den lidt over en uge, men har fået sådan en rød Ring rundt om penishovedet + plus lidt længere nede på skaftet, er det normalt eller hvad kan det være det klør pænt meget. Håber i kan give mig et godt svar..
  • Hej axxo. Velkommen til debatten.

Hvilket træk bruger du?

Har du fjernet alt hår ved roden af pikken?

Har du vasket din extender med intimsæbe før brug?

Det SKAL gøres hver gang inden du bruger den, for ikke at få udslæt af almindelig sæbe eller produktionfilm.

For egen skyld og for motivation til andre skriver din start størrelse så har du en start dato og så har du om et halvt eller et helt år en log med dine forøgelser. Jeg synes det er sjovt at kikke tilbage på mine egne fremskridt.
Log in eller Registrér for at kommentere.