Min pik har siden 5 klasse ( var den første i klassen til at få hår på den) været i den store ende af skalaen, men jeg ville gerne have lidt (3-5 cm) da fruen og jeg har et par stillinger der kræver mere af længde af min pik hvis vi da ikke var slangemennesker (begge normalt byggede) ha ha )
Er som sagt begyndt at hive lidt igen ca 1 til 2 timer pr dag. Er stadig ved 18,2 men skal nok lige igang igen før der sker noget.
Jeg har nu rundet de 340timer og regner med at kører indtil 400 som først planlagt og så se hvad målet siger der. Når pikken er i extenderen er den dog blevet væsentlig længere (måske er det varmen) og jeg har faktsik snart brug for eksra længde. Hvad var det for nogle maskinskruer du har familiefar? og kan jeg købe dem i silvan?
Det er ganske almindelige 4 mm maskinskruer med runde (bobelhoveder) de kan købes ca 10 af gangen.
De må helst ikke være mere end 25- 30 mm lange for at kunne være i plastik stykket
( pikhovedholderen). Der er jo et hul til metal stængerne.
340timer og fra 16,7cm til 18,3cm Ialt vækst 1,6cm
så mangler jeg bare 60 timer og 4mm. Hvis det går op passer det med den begerning jeg lavede i fabruar måned. Det er sku lidt vildt:)
Men kan godt være jeg kun når op på de 18,9 på de 400 timer. Også ganske cool
Kommentarer
1 Give fruen mere nydelse
2 se godt ud i svømmehallen
3 Det giver selvtillid at have en kæmpestor pik ;o)
Man har jo lange løg fra morgen til aften :ob ha ha
Det har sgu ført til at omkredsen er vokset ca 2 mm til 14,7 jeg kan ikke forstå hvorfor når jeg kun har trukket ca 15 timer på lidt over en måned.
Er der en af jer der har et godt svar på det. For det giver ikke mening for mig, men ja tak ;oD
Er som sagt begyndt at hive lidt igen ca 1 til 2 timer pr dag. Er stadig ved 18,2 men skal nok lige igang igen før der sker noget.
Jeg har nu rundet de 340timer og regner med at kører indtil 400 som først planlagt og så se hvad målet siger der. Når pikken er i extenderen er den dog blevet væsentlig længere (måske er det varmen) og jeg har faktsik snart brug for eksra længde. Hvad var det for nogle maskinskruer du har familiefar? og kan jeg købe dem i silvan?
De må helst ikke være mere end 25- 30 mm lange for at kunne være i plastik stykket
( pikhovedholderen). Der er jo et hul til metal stængerne.
340timer og fra 16,7cm til 18,3cm Ialt vækst 1,6cm
så mangler jeg bare 60 timer og 4mm. Hvis det går op passer det med den begerning jeg lavede i fabruar måned. Det er sku lidt vildt:)
Men kan godt være jeg kun når op på de 18,9 på de 400 timer. Også ganske cool