Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

11920222425135

Kommentarer

• Altså en "bibhanger".
    Jeg har søgt lidt rundt og har læst om flere med gode resultater op til 4 endog 5 tommer længere men er dog noget skeptisk overfor de resultater 5-7 cm over flere år kan jeg tro på.
    En ting jeg også hæftede mig ved er at de alle siger at der IKKE er nogen forøgelse i omkreds som er noget jeg personligt går efter.
    Jeg ønsker ikke en 20 cm lang blyant, men har man tykkelsen fra start er det jo samme princip som extenderen (celledeling).
    Jeg tror på det virker, men holder mig (personligt) til extenderen.
    Jeg synes dit projekt lyder spændende og vil gerne høre mere og tips og tricks til andre der synes den måde er vejen frem.
    Resultaterne vil alle jo gerne hør.
    Håber at høre mere snart.

Mvh familiefar.
  • Hej igen rwr.

Jeg glemte at skrive sidst at bathmate og alle andre penispumper kun giver midlertidigt større pik, medmindre du som der også er skrevet (og prøvet af anden debattør) tidligere i denne debat bruger den i samme antal timer som en extender eller andet udstyr der holder pikken helt udstrakt i mange timer.

Det eneste der kan give dig en ægte større pik er celledeling som tager meeeeget lang tid.
    Du kan forvente at vokse med 0,003 cm i timen når celledelingen er i gang.
  • Hej familiefar

Okay, tak for informationen. Jeg bruger bathmate sammen med min "bibhanger". Det går meget langsomt som du selv skriver, og jeg måler også en gang i mellem. Resultaterne varierer også, så tager det kun for gode vare når jeg ser et faktisk forøgelse over længere tid.

Jeg har selv oplevet at omkredsen blev større med bathmate (permanent), men det er blev langt svære senere.

Men havde du det også svært med brug af din extender i starten selvom du havde comfort strap? Bliver din penis også "blå" og irriterer forhuden?

Hilsen rwr
  • Nej den blev ikke blå.
    Den kan nive lidt hvis der er en lille fold i den meget tynde hud lige under pikhovedet.
    Comfort strap er det den jeg kalder for remmen?
    Jeg har ikke kunnet få den til at virke.
    Bruger kun 7mm gummislange med en poseklemme og en knude på den anden side af den.
    Det virker perfekt og jeg kan trække lige så meget som jeg kan holde ud uden at hovedet falder ud.
  • Hej familiefar

Okay, det lyder spændende med poseklemmen. Jeg prøvede selv, da jeg læste dit indlæg, men jeg kan ikke klemme klemmen ned over gummislangen. Den er for tyk. Klemmer du selve gummislangen eller en anden metode? Jeg prøver nok engang til nu når vi snakker om det, men det sådan jeg husker fra sidste gang.

Et conformt strap er en anden anordning at holde penissen fast. Prøv at skriv conformt strap penis enlargement i google og se resultatet.

Hilsen rwr
  • Jeg presser også Poseklemmen hårdt sammen for at lukke min og efter det slår jeg en knude så den helt sikkert ikke glider da det kan gøre ondt når den glider ud.
  • Jeg fik vist ikke svaret helt på dit spørgsmål. Der hvor gummislangen kommer i gennem extenderens plastik stykke sætter jeg klemmen helt op af plastiken og strammer hver ende af gummislangen før jeg binder knuden så pikhovdet stikker ca 5mm længere ud end plastikken før jeg begynder at skrue på skruerne op på Max + 5mm mere på skruerne for at få ekstra træk.Jeg har prøvet den rem og er overbevist om at gummislangen er bedst for mig.
  • Første indlæg i debatten, som jeg har fulgt. Det bliver et noget anderledes, end de andre indlæg der har været. Jeg håber ikke det afviger for meget i forhold til andre indlæg, men at det bliver modtaget som et godt input.

For nogle år siden, 6 år tror jeg, led jeg meget af en rødmen på min penis. En skrøbelig forhud, der ofte revnede og gjorde ondt. Svamp kom der også, og det var ikke særlig pænt.

Selvfølgelig søgte jeg læge. Lægen kiggede på det, og sendte mig videre til sygehuset. Sygehuset anbefalde en omskæring. Som sagt så gjort. Jeg blev omskåret, døjede med operationen et par uger, med tråde der skulle gå i opløsning sov. Resultat: En stadig rød og irriteret forhud, 4 cm røg der i længden, og i løbet af noget tid blev det tilmed en krummerik. Jeg søgte læge igen, skuffet over at det ikke havde hjulpet. Desværre uden at få hjælp. Jeg fandt selv ud af, at Canesten creme hjalp.
    I virkligheden var årsagen noget helt tredie, nemlig diabetes. Alt i alt har jeg gået med en diabetes i mindst 6 år, symptomet er kendt i diabetes verdenen, men jeg stod altså med en krum penis, og havde mistet 4 cm i begejstringen. Så min brug af Jes extender er blevet brugt til at rette ud i første omgang. Og så ville jeg altså gerne tilbage til gamle dages stolthed. Håber at nogen kan bruge mine bitre erfaringer til noget
  • Velkommen til debatten.
    Ja et lidt anderledes indlæg.
    Debatten her er lidt mere resultat orienteret og vidensdeling så andre nemmere kan komme i gang med at få en større pik.
    Hvor længe har du været i gang med extenderen?
    Har du set nogle resultater både på krummerikken og længden?
  • Ja, jeg kan helt sikkert se at krummerikken er rettet ud, og det var helt klart første skridt. Det var faktisk selv intentionen med Jes Extender, og det er lykkedes.

Efterhånden er jeg klar til fase to, som nok mere passer ind i debatten her :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.