Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

11314161819135

Kommentarer

• Jeg har fulgt nogle debatter rundt om....
    Og nogle har ikke forhud, andre trækker den tilbage...
    Men så er der også nogle der sætter ekstenderen på uden på forhuden...
    Og det virker vist..
    Der var en som fik en meget lang forhud... Men ikke mere at fylde den ud med.
  • Tak for dit svar. Det lyder som en mulighed at prøve. Det kunne være fedt at få en lidt længere pik, og det ligner at det er den eneste metode til at få dette, og jeg har det sådan at bare 1-2 cm ville være skønt :-)
  • Hej Henrik. Velkommen til debatten.

Andro og Jes extender kan i følge producenterne bruges fra 8 cm (fuld længde).

Husk at følge opstarts anvisningerne på det produkt du køber.

Jeg har efter en del søgen læst flere stæder at man med fordel kan kombinere brugen af en extender med vakumpumpe (penispumpe) for mere fylde.

Jeg ved ikke om det er det der er årsagen til mine udemærkede resultater da jeg har brugt pumpen i flere år, men først i september startede jeg med extenderen og det er gået fint selv med få timer om dagen. Pumper kan købes for 200 kr og opad.
  • Tak "familiefar" for deling af dine erfaringer!

Har i lang tid (år) tænkt over mulighederne
    for øgning af "lille-mand" og får nu min
    Extender i morgen.

Ud fra dette forum og bl.a. dine erfaringer,
    føler jeg mig motiveret til det "lange seje træk"!
  • Hej trikker. Velkommen til debatten.

Jeg har aldrig været utilfreds med størrelsen på min pik, men så en extender i et tv-program sidste sommer og kikkede på nettet om der var noget om det, og det må man sige der er.

Jeg havde jo brugt penispumpen i ca 3 år (for sjov) og tænkte at det kunne være sjovt med en kæmpe møbelbanker 22-23 cm lang og tyk som en arm.

Jeg er blevet klogere og klippede et køkkenrulle rør til den længde jeg ønskede og det var små 21 cm lang og ca 15 cm i omkreds.

Jeg er over halvvejs 460 timer 21 mm længere ca 10mm + i omkreds til 19,1cm og 14,6 i omkreds.

Jeg er allerede meget tilfreds, men fortsætter til jeg når mit mål i længden.
  • He he Jeg ser først nu at det er dig (trikker) der har tænkt over at gøre pikken større gennem flere år :o)
    Kom den så med posten i dag?

DETTE er til alle brugere af extendere.

Husk at måle inden du starter.
    Længde og omkreds både stiv og slap (i stiv stand er det mest præcist at måle 5 sek inden du "skyder") da den ellers kan svinge meget.
    Mål enten stående eller sidene bare det er det samme HVER gang du måler.

Mål kun efter hver gang du har brugt 50 timer

Vær rar at skrive udgangspunkt her på siden (det er jo anonymt)

Antal timer.

Resultater. Både store og små. Alt tæller og motiverer andre ;o)

Og husk dette tager laaaaang tid.
    Træk ti l derude ;o)
  • Hej trikker. Fik du din extender?
    Og husker du at du ikke skal køre med fuldt træk fra start?
  • Har fået den og trækker stille
    Og roligt derud af ;-)
  • Husk at holde styr på tiden og mål både stiv og slap både længde og omkreds for at du er sikker på kunne måle dine fremskridt.

For 2 mm kan ikke ses eller føles, men det kan 2cm kan jeg sige dig ;o)
  • Jeg har lige læst hele tråden igennem.

Hold kæft hvor er det nice at finde sådan en god tråd på dansk :-D

Jeg har selv været igang 2 måneder, ca halvanden time dagligt, dvs 90 timer i alt.

Jeg er gået fra 18cm til 18.7cm i længde, og 13.5cm til 13.7cm i omkreds, målene er non-bone-pressed.

Mit mål er ligeledes køkkenrulle'ish ca 21cm i længde og 15cm i omkreds.

Men ved 20.5 og 14.5 vil jeg være mere end lykkelig!

Og tillykke til familiefar33 med dine gode resultater, og thumbs up for at have lavet sådan en god tråd :-D

For nybegyndere, der lige falder over tråden kommer min egen historie lige, med håb om, at den kan hjælpe:

Jeg har også altid været mere eller mindre tilfreds med min pik, har faktisk haft problemer med enkelte piger fordi den var for lang, og derfor skulle jeg være forsigtigt, men med god og grundig opvarmning har jeg ik prøvet nogen, der ikke kunne tage den i bund når det gjaldt.

Når det så er sagt, så tror jeg alle mænd tænker tanken om en større pik på et eller andet tidspunkt. Jeg læste lidt på nettet (pegym.com) og prøvede manuelle øvelser ca 1 års tid, og gik fra 18 til 20 i længde og 13.5 til 14 i tykkelse, men ligeså snart jeg stoppede gik den stille og roligt tilbage til normal igen.

Jeg tænkte på at prøve jes extender, synes dog det var ret dyrt, og gjorde derfor intet ved det, indtil en skønne dag jeg tænkte "nå, hvad fanden" og bestilte den.

Den første dag jeg fik den var jeg ved at koge over af raseri efter 2 timer, hvor jeg simpelthen ikke kunne få lortet på. Efter ca 1 uges tid med anger management fandt jeg følgende metode, som jeg har brugt lige siden:

Jeg sætter selve enheden nedover min slappe pik, hiver lidt i den til den bliver stiv, og strammer så stroppen ind. Venter til den falder ned (pikken), og indstiller så strækket. Jeg putter altid en fold papir i selve plastik hovedet, hvori stroppen sidder, så papiret sidder unden pikhovedet. Det hjælper med at fastholde pikhovedet når du render rundt med maskineriet på.

Af progression kørte jeg den første uge med min slappe pik udstrakt til 16cm, anden uge til 18, og 3. uge til 19. Fra 4. uge og frem kunne den strækkes til ca 19.5-20cm, og det var der den begyndte at vokse. Jeg har så kørt med et stræk ud til 20cm de sidste par uger, og det fungerer super fint.

Jeg glæder mig til at nå mit mål :-D

Til nybegyndere: det virker! Men start stille og roligt ud, brug din sunde fornuft ift hvor lang tid du har den på ad gangen, og så vil du helt sikkert også få resultater. Jeg kan kun holde ud at have den på ca 1 time. Nogle gange hvis jeg får sat den rigtig godt kan jeg klare halvanden til 2 timer, men så heller ik mere. Som regel har jeg pikken pegende nedad når jeg render rundt med den på.

Så held og lykke derude! Det er rigtig fedt når man får suttet den af, og hun bliver nød til at bruge to hænder til at rive i den, og du kan se at du stadig har mere pik at give af, så føler man sig som en konge :-D

Det er bare om at komme igang.
Log in eller Registrér for at kommentere.