Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

11516182021135

Kommentarer

• Hej mapo overvejer selv at tage en længere pause til det bliver lidt køligere i vejret.

Blev dog en del motiveret tidligere i dag da jeg målte 20 cm med extenderen på for første gang.
  • Hej familiefar33
    nej det har jeg dog ikke lige fået gjort, (altså vasket den med intimsæbe fra starten af) men det burde jeg jo nok egentlig have gjort, ved ikke lige helt hvor meget stræk der er på i kg, men det er det 3 hak fra oven af, det er lidt ligesom om det er gået væk igen, da det kom frem var den første gang jeg sov med den på, kan det tænkes det måske har været fordi jeg har lagt i en underlig stilling at den så simpelthen har presset på mit mit penishoved? for da jeg trak forhuden tilbage passede den røde ring på skaftet (når forhuden) blev trukket tilbage med den røde ring på penishovedet..
  • Hvis det ikke går væk bør du skrue ned for trækstyrken.
  • Tak for en god tråd. Som andre også har sagt, så er det rart at der en god, sober debat om emnet - på dansk.

Jeg har selv i længere tid gået med tanker om at få en lidt større diller. Jeg kendte til strækkere og celledeling i forvejen og vidste egentlig godt at det var den vej jeg ville gå. Opgaven var at tage sig sammen og få det gjort.

Jeg har endelig købt en Jes Extender, bla. efter at læst denne tråd og er så småt gået i gang. Jeg har indtil videre 17 timer i kalenderen - der bliver holdt regnskab med timer og træk, så jeg har nogle erfaringer at give videre og arbejde med selv.

Jeg måler nu 15/11 og drømmer om / håber på +2-3cm længde og +1-2cm omkreds. Okay omkredsen er måske lidt højt sat men: "Aim for the stars and maybe you'll hit the tree tops" - ikke ;-)
    Jeg har god tid, og indstillet på at det gerne må tage flere år. Det vigtigste er komfort og sikkerhed. Dvs. at jeg kører med lavt til medium træk, men i mange timer. Jeg har den på på arbejdet og skal lige kunne koncentrere om det.

Jeg har selv lavet en velkrorem i stedet for de medfølgende "comfort strap" og silikonerem som, efter min mening, ikke var meget værd. Derudover bruger jeg en strimmel engangsvaskeklud indenunder den skumgummiring der fulgte med. Jeg er komfort-FREAK. Det må ikke gøre ondt - jeg gider det ikke :-) Jeg har da også noget ekstra gummi-et-eller andet på vej fra en sex-shop som jeg forestiller mig vil øge komforten yderlige - det kommer der lige en update på.
    Jeg vil gerne op på 5-6 timer om dagen. Lige nu ligger jeg på maks. 3.
    Trækket i extenderen har jeg målt til hhv. 1050/1350/1600 g (køkkenvægten) ved de tre streger - det passer ikke helt med specifikationerne. Det vigtigste er at jeg kender dem.

Summasummarum så er min plan:
    - 1350g
    - 5-6 timer om dagen
    - 5 dage om ugen.
    - 10-15 min. jelq og bundled stretch 2 gange om ugen.
    - Lørdag og søndag: restitution og afslapning
    - Sørge for at få nok protein og c-vitamin, og at bruge fed creme løbende.

Så må vi se hvor det bærer hen? Jeg har god tid. :-)
  • Hej alle sammen,

Jeg har nu følget lidt med her i debatten. Det er ret spændende læsning om hvordan hver og sær har fundet deres løsning og planer. Jeg har i den forbindelse følget guiden der følger med "Maleedge" ca 95% af tiden.

Dvs:
    Uge 1 = 1 time om dagen ca 800-1200gr i træk
    Uge 2 = 2 time om dagen ca 800-1200gr i træk
    Uge 3 = 3 time om dagen ca 1200gr i træk
    Uge 4 = 4 time om dagen ca 1200gr i træk
    Uge 5 = 5 time om dagen ca 1200gr-2000gr i træk
    Uge 6 = 6 time om dagen ca 1200gr-2000gr i træk

Jeg kan mærke at jeg vender mig hele tiden til lidt mere træk. Det første jeg bemærkede var at min penis i fuld erektion var mere hård. Efter 2 uger begyndte jeg at kunne se resultater i slap tilstand. Som sagt så ar jeg ikke følget programmet 100%, men jeg er oppe på 30 timer nu. Der er sket en ændring også i stiv tilstand, men ikke noget jeg har målt endnu. Det gør jeg først når jeg rammer 50timer.

For mig betyder længen i stiv tilstand alt. Og derfor har jeg ikke målt min penis i slap. Min penis er pt 15,3cm i stiv tilstand.

Måden jeg vil sikre mig mere præcise resultater er at måle 5 dage i træk og tage gennemsnittet af resultaterne. (Hver 50. time)

Hvor lang tid jeg vil blive ved har jeg ingen idé om. Det er faktisk sjovt og jeg er som familiefar bare nysgerrig for at se hvordan min krop ændres :-)

Derudover må jeg indrømme at den sgu er lidt fræk at have på og jeg nyder det. Så for mig er der også lidt "hygge" i det ;-)
  • Hej heni og Martin. Velkommen til debatten.

Fedt at se i har sat jer ind i tingene og lagt en plan.

Heni de bundleds stræk øvelser du snakker om, hvad er det?.

Synes jeres mål virker meget realistiske og er sikker på at i skal nok nå dem.

Husk at måle på præcis samme måde hver gang (stående/siddende samlede eller spredte ben) for at sikre at det kun er fremskridtene der bliver målt.

Køb intimsæbe til rengøring og vask altid pikken og extenderen før brug da den sidder meget bedre fast og ikke lugter :o) ha ha

Træk til ;o) mvh familiefar
  • Redigeret 11 november, 2014, 09:54
    Hej familiefar,

Bundlet Strecth er hvor man vrider og strækker.

Sådan er min rutine: Drej dilleren nogle omgange (1-3) alt efter hvad der er behageligt, den skal ikke vrides i stykker jo :-). Stræk den så til den ene side, hold strækket mens du tæller til 100. Stræk så til den anden side, tæl til 100. Opad, tæl til 100. Nedad tæl til 100 og til sidst lige frem og tæl til 100.
    Så jelq'er jeg "almindeligt" omkring 5 minutter, vrider derefter den modsatte vej og gentager øvelsen. Når jeg, en sjælden gang i mellem, har god tid jelq'er jeg mens der er vrid på :-) Til sidst afslutter jeg med jelq i 5-10 minutter hvor jeg også kører i alle 5 retninger.
    Jeg bruger masser af massageolie. Harald Nyborg har noget godt/billigt/lugtfrit/allergivenligt.
    Husk at stræk og vrid skal være en "behagelig smerte" i stil med når man strækker ud efter sport.

Jeg har gjort det i snart en måned og mærkede forskel ret hurtigt, på den måde at den blev mere afslappet i muskulaturen omkring roden, samt at den virker mere fleksibel og blød i slap. Den ser også større ud. Den ER i hvert fald blevet tykkere i både stiv og slap. Længden måler jeg ikke endnu, extenderen skal lige have lov at arbejde lidt mere.

Prøv det. Jeg synes det er en fornøjelse at supplere med gymnastik!
  • Min erfaring med jelq er at den bliver tykkere, men kun midlertidigt ligesom når jeg bruger penispumpen, men gennem flere år er det vel virksomt.
    Gymnastik lyder ikke dårligt ;o)
  • Hej allesammen

Jeg har fulgt lidt med her på debatten, og nu har jeg sgu også bestilt en jes-extender:)

Jeg har barsel til nytår, og jeg regner derfor med at bruge den i ca. 1/2 år. Jeg gør det mest for min egen skyld, men vil da også gerne overraske konen hvis jeg formår at holde det hemmeligt:)

er pt 15 lang 12,5 i omkreds og håber sådan set bare at den bliver større. Har ikke rigtig noget mål jeg skal nå, men nu får vi at se.
  • Hej Christian velkommen til debatten.

Som du nok kan læse hvis du har læst hele tråden er der en del tips og tricks, men skulle du støde på et problem stort eller småt. Vil jeg prøve på bedste vis at svare så godt jeg kan.

Jeg holder selv en lille pause fra min extender til efter sommerferien.
    Er pt på 475 timer og har øget 21 mm i længden og knap 10 mm i omkreds til 19,1 L og 14,5 O.

Jeg vil stadigvæk kikke og svare på debatten selv om jeg holder pause. Bare ikke de næste 4 dage da jeg skal på Roskilde festivalen.
Log in eller Registrér for at kommentere.