Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HPV Vaccine (Gardasil) Bivirkinger - Detox-kit?

Redigeret 12 januar, 2015, 03:43 i Åben debat om smerter
Hejsan. Jeg har fået HPV Vaccinen, og fik den sidste lige efter påske.
Jeg har lagt tråde herinde, ang. diverse smerter i kroppen. Men efter at have set nyhederne ang. HPV Vaccinen, kunne jeg ligepludselig genkende hvad der blev fortalt om og har sat brikkerne sammen, så det passer at jeg begyndte at få smerter efter anden vaccine sprøjte.

Jeg er ALDRIG blev informeret om de mindre almendilige bivirkinger og har surfet på nettet og fundet indlæg fra kvinder der har oplevet det samme som mig, endda værre bivirkninger og faktisk noget der kan medføre pludselig død (Det prøver jeg dog på at lade være med at frygte og tænke på)

Jeg har fundet ud af på HPV Vaccines Gardisil amerikanse hjemmeside at der kan forekomme alvorligere bivirkinger, som jeg rent faktisk har oplevet dvs. 10 ud af de 14. Og mine smerter bliver værre :(
Jeg har ikke fået snakket med min læge endnu, men det vil jeg gøre imorgen.

Fandt indlægssedelen til Gardasil på en dansk hjemmeside, hvor der står at i HVER sprøjte er der omkring 255 mikromilligram Aluminum og diverse ting..

Jeg har derfor overvejet at bruge Detox-kit eller gå på en detox-kur (Har fundet en fra indlæg fra mødre til piger der er blevet syge, hvor de med tiden har fået det bedre)

Nogen der har erfaring med "Detox-Kit" som man kan købe i Helsebutikker?

Det jeg har oplevet af mulige bivirkninger: -Smerter i led
-føler mig syg og træt
-besvær med at trække vejret (Fortalte lægen om det, fik ikke noget svar ved det nok pga. at det bliver antaget som stress)
-ondt i muskler
-svaghed i muskler (Specielt venstre hånd)
-ondt i maven og i livmoderen (lægen trykkede på de steder men pga. at det ikke gjorde ondt sagde hun at de nok ikke var noget andet end ømhed i tarmende efter tynd mave, men har haft det i snart måned, uden den tynde mave)
-nemme blåmærker
-søvnbesvær, føler stikken og prikken i arme og ben, kramper i skinnebenmusklerne (Gør dog ikke ondt, men kan mærke det)
-svimmelhed og ør i hovedet, forvirret og glemmer ting..
Det hele startede efter jeg fik anden vaccine..

Lige nu tager jeg diverse B vitamin, multi vitamin, mablet og købte Chorella i dag til udrensing af kroppen.
«13456

Kommentarer

  • Indstillinger
    Bivirkninger efter Gardasil-vaccine vil jeg rubricere som for alvorlige til at kunne håndteres af alternative terapeuter / helsekost-forretninger.
    Jeg vil anbefale dig at søge en orthomolekylær læge, som er en speciallæge med amerikansk efteruddannelse i bl.a. test og behandling for tungmetalforgiftning.

    Aluminium henregnes ofte under tungmetaller, da det er et giftigt metal (dog et let-metal).

    Du kan også læse på denne hjemmeside: www.tungmetal.dk

    Ved mistanke om tungmetalforgiftning bør ens multi-vitamin-mineral-piller ikke indeholde hverken jern eller kobber.

    Man kan f.eks. bruge Mivi-total fra en helsekostforretning, som ikke indeholder hverken jern eller kobber.

    Du kan evt. også kontakte Vaccinationsforum for vejledning, ellers er der meget information om Gardasil på Internettet (engelsk-sproget).

    Rigtig god bedring.
  • Indstillinger
    Tusind tak for svar! :)
  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg oplever præcis det samme som dig. Lige siden jeg fik min 2. Vaccine har jeg haft de samme problemer. Jeg har prøvet at læse omkring det på nettet, men kan ikke finde noget fra andre. Har du fundet ud af noget?
  • Indstillinger
    Jeg har været bekymret lige siden mine børnebørn fik den vaccine. Begge lider i dag ofte af hovedpine og har lidt smerter i kroppen. Jeg spekulerer på kunne det have været undgået, hvis de ikke havde fået vaccinen.
    De må begge ustandselig til behandling. Men ellers er de "nådigt" sluppet, hvis det er vaccinens skyld, hvilket jeg føler mig overbevist om. Der var intet galt før.
    Men som sædvanlig hører man sangen: Bivirkningerne er bedre end risikoen for at få kræft.
    Der er jo andre metoder til beskyttelse mod den form for kræft, dem kunne man benytte i stedet for.

    Jeg tager hatten af for de læger, der tør stå frem.

    http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/09/03/094715.htm
  • Indstillinger
    Og nu har jeg hidset mig op. Det er så nemt for "visse" mennesker, der tjener godt på produkterne, at sige: Bivirkningerne er bedre end risikoen o.s.v. Men det er jo ikke dem, det går ud over, når det går galt.

    Jeg husker da de begyndte på en vaccine, der skulle yde beskyttelse mod flere børnesygdomme, min søsters venindes datter blev hjerneskadet. En kendt skuespillers søn blev hjerneskadet. Til sidst fandt de dog ud af, den kighostevaccine ikke var sikker. Hvor mange andre gik det ud over inden "de" ville erkende det.

    Hvor der handles, der spildes, som min mand hørte på hospitalet dengang.

    Jeg er ikke dummere end jeg kan regne ud visse sygdomme er det klogt at blive vaccineret imod. Som f.eks. tuberkulose og vaccination mod Kopper.
    Epidemier, der kan jeg forstå det er nødvendigt.
  • Indstillinger
    Hej! Jeg har ikke taget Detox-kitten endnu, men har søgt godt og grundigt på nettet.
    Jeg startede på glutenfri kur og formindskede mit brug af mælkevarer. Jeg blev nødt til at stoppe på den kur efter 2 uger, da jeg ikke er så god til at bage glutenfri opskrifter (Men det jeg ku' finde ud af, mums der findes nogle gode opskrifter!) Så jeg tabte mig for meget. Men i den tid så forsvandt smerterne i livmoderen, jeg følte mig ikke nær så tåget og svimmel og samt det så blev mine ledsmerter lidt mindre. Så synes at det er absolut det er værd at prøve hvis man bare er smule god til at lave mad!

    Jeg har også læst mig til på støttehjemmesider for bivirkninger efter vaccinen. De kvinder der er blevet ramt har taget den glutenfrie kur og taget Zeolit, Chlorella og K og C vitamin ved siden af. De er ligeså stille ved at få det bedre, selvom det går langsomt.

    Mig selv er begyndt på en homøpatisk CEASE terapi der skal rense en for vaccinen. Det har før i tiden blevet brugt i imod Autisme der siges at har været pga. vacciner. Så jeg har fået bestilt det, bare specielt lavet imod Ivaccinen. Tager piller 2 gange om ugen i 8 uger, så er kun startet på den første så ved ikke hvordan det går endnu men holder jer gerne opdateret. I er velkomne til at sige til, hvis i har lyst til mere info :)
  • Indstillinger
    Og du har fulstændig ret Persille. Der findes engang bevis endnu at det rent faktisk virker, ifølge producenten Merck, der står om bag vaccinen. Og må sige, at jeg synes at det er overreklameret. Det beskytter mød kønsvorterne HPV der KAN blive til kræft. Men det beskytter desværre ikke imod selve livsmoder kræften. Det er vildt, at de kan tillade sig at sprøjte sådan noget i folk og så benægte konsekvenserne det får. Bivirkningerne er bestemt ikke bedre end risikoen, hvis man bare husker at beskytte sig selv eller kende sin partnere mh. til om de er blevet testet eller ej..
  • Indstillinger
    Jeg var virkelig i chok, da jeg læste dit indlæg og en anden piges historie. Jeg har været hos lægen så mange gange efter at jeg fik den 2. Vaccine og de kunne ikke komme frem til hvad der var galt med mig. Nu ved jeg endelig hvad der er galt, men det gør det bestemt ikke bedre, da jeg ved hvorfor jeg har det som jeg har det.
    Jeg er en meget slank pige, så jeg tør ikke at gå på sådan en kur, hvis man taber sig.
    Jeg vil meget gerne høre hvordan det går med de piller.
    Jeg har også hørt at akupunktur hjælper en med energien, og overvejer stærkt at prøve det.
  • Indstillinger
    Her er lidt information om detox til eftertanke:
    http://programmer.tv2.dk/basta/article. ... detox.html

    Det er nogen ret brede symptomer man kan få fra Gardasil (hvis man ikke får dem meget hurtigt efter) og der er jo muligheden for at det kommer fra en anden kilde. Så hvis ikke du har taget en dialog med din læge så er det måske tiden værd.

    Omkring at der er aluminium i. Det er en meget lille mængde. Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sammenligne med, men det er så lidt så du kunne have indtaget aluminium i lignende mængder ved tilfældigheder fx ved at have pakket noget citron ind i alufolie også spise citronen (det sure i citronen vil få en smule af aluminiummet til at blive opløst med risiko for overførsel til maden).


    Bedste hilsner
  • Indstillinger
    Redigeret 6 september, 2013, 04:36
    Mmar11: Hvis du er god i køkkenet, så kan det være at det gør. Ved at mange mennesker med gluten-allergi lever på den måde uden at tabe sig, men det er tilængeld fleste med flair for med efterhånden da de skal leve lidt anderledes. Men det kommer til at gå stykke tid inden du hører fra mig, da det er 8 ugers kur :) Men Chlorella og Zeloit har jeg kun hørt godt om :)

    M1cha3l: Mh. til Detox, så får vi også mange tilsætningstoffer i vores krop, og har hørt at de kan binde sig i det der er der forvejen som evt. burde at gå ud. Men har dog kun oplevet positive ting ved gluten-kuren, da det hjælp på mine smerter, selvom jeg tvivlede på det til at starte med. Tak for info med aluminum - men uden at vide det, er jo ikke læge - så kunne jeg forstille mig at det måske, kun måske virkede anderledes på en hvis det blev sprøjtet ind i ens blodåre? Ved det ikke :)
    Jeg har snakket med mine læge flere gange - De har taget million blodprøver, så de tror bare at det er noget jeg bilder mig ind men det er det desværre ikke, for ved ikke hvorfor jeg skulle gøre det og så ville det også være nemmere at helbrede hvis det var det hehe :) Nu er det er det bare irriterede på de konstante besøg og smerteklagen og det er de ikke bange for at give udtryk for..
Log in eller Registrér for at kommentere.