Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

18283858788135

Kommentarer

• Hej Ding dong
    Omkredsen er mindst lige så vigtig som længden på lemmet,kvinden kan jo åbne mere eller mindre for sluserne som hun har brug for
    men hvorfor spørger du om dette
    mvh mulledrengen
  • Beklager jeg ikke lige har været opdateret på jeres besvarelser.

Min start længe var 16,9cm
    Omkreds på 15,3cm

Efter de nuværende 250 timer hedder mine mål
    Længde : 17,9 cm
    Omkreds : 15,6 cm

Jeg skyder efter 20cm længe og 16cm omkreds, men spørgsmålet er dog hvad jeg når først :) stopper ikke før jeg har begge ( lol )

Jeg har gravet lidt i hvad der muligvis kan booste ens forlængelse / omkreds.. Jeg styrketræner 3-4 gange om ugen, følger dog som sådan ingen kostplan, men jeg tager nogle kosttilskud.

Har læst lidt på om jeg bare er en "hurtig celledeler" eller om der faktisk er noget i de kosttilskud som faktisk gør en forskel, og jeg spiser bl.a. et kosttilskud som Zink.

Zink er et keyword når vi snakker celledeling. Det er hvad jeg har læst mig til, en vigtig faktor når det kommer til celledeling.
    Men kan som sådan ikke udelukke at det er det, der gør en forskel. Men hvis jeres celledeling er gået lidt istå, prøv at købe noget zink. Jeg spiser en 15mg dagligt.
  • Hej Ding dong
    jeg må sige det går i den rigtige retning for dig 15,6 i omkreds det kan du godt være stolt af det er væsentlig mere end gennemsnittet,jeg selv er 15 cm i omkreds og det kniber for konen af have den i munden og det er da lidt frækt ,men jeg arbejder videre på mere omkreds,god træning til alle
  • Ja, det må man sige, er bestemt heller ikke utilfreds med omkredsen, langt fra.

Men hvad er det man siger, rigtige mænds koner har strækmærker i mundvigen :)
  • Ja det får de bestemt,har heller ikke fået klager fra nogle kvinder i mit liv,de fleste følenerver er også de første 5 cm i kvindens underliv ,og hun kan jo udvides efter behov,både den ene vej og den anden vej,naturen er jo smart indrettet
  • Hej Ding dong
    ja eller hun kun kan sutte på hovedet,diameteren er ihvertilfælled meget vigtig for hende
    Mange kvinder taler om at blive fyldt ud,og for at få mere diameter er jelqing en god metode,som jeg selv gør dagligt
    du skal stå med det som kaldes en HALVFED PÅ og klemmer ved roden og presse med ok tegn frem imod hovedet og samtidig klemme rundt omkring lemmer du mærker en pressende fornemmelse og ser hovedet bliver mere rødt PGA blodet presset sammen jeg gør det ca 50 gange hver gang jeg er på toilettet,det kan du se på nettet demonstreret,under jelqing
    brug noget creme så det føles mere glat ad stryge lemmet
    Mandens gennemsnitlige diameter er ca 12,5 cm dog med visse variationer men tjek det selv på netter hvis du vil vide om du er over eller under gennemsnittet
    og til sidst kom gerne med nogle råd og tips til at få et større lem
    god fornøjelse drenge
  • Evends1 du må være sælger af den extender du siger er den bedste.
    Her på siden går vi op i resultater ikke grej.
    De er alle kopier af Jes extender der er opfundet af Jørgen Ege (penislægen) som et redskab til at hjælpe dem der var blevet opereret i pikken for at holde den udstrakt til såret var helet.
    Det viste sig bare at de kunne have nøjes med extenderen.
    De virker ALLE på samme måde.
    Så der er ikke én der er den bedste.
  • Det er ikke en salgs-side vi skal nok finde det vi har brug for andre steder,hr sælger
  • Trold.
    Lad taberen blive i troen.
  • en diameter på 12,5cm er alligevel i overkanten :) Det giver en omkreds på 39,5cm - det kan jeg godt undvære :) Spøg til side

50gange hver gang du er på toilet, syntes jeg er meget, med mindre du kun er på besøg der 1-2 gange dagligt, det har jeg ikke tid til i min hverdag, men tak for tippet :)
Log in eller Registrér for at kommentere.