Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

17273757778135

Kommentarer

• Som fortsættelse på mit tildligere indlæg er det en spejder side som hedder skoven-i skolen.dk hvor der vises forskellige knuder og knob der er et såkaldt kælestik som kunne bruges til at binde sit pikhoved fast med,og kan løsnes ret let,og så købe et ret tyndt bommunds-snor nok ca 3 til 5 mm tykkelse ligesom en alm ledning.prøv XL byg og sæt det på en skumgummi rind eller isolerings bånd som bruges til vandrør gråt skum , gasebind kan også bruges til montering bag pikhovedet i den anden ende er store møtrikker som vægt gode og kan bruges og give den vægt du ønsker
  • Jeg havde same problem med at hovedet faldt ud så jeg købte en vacc extender http://www.autoextender.com/vacextender.html Den virker godt for mig. Jeg brurger elastikkerne som følger med. Jeg har sat 2 elastikker på og trækker ca. 2 kg. Jeg brurger den også 1,5 time om natten.
    Du kan også købe en noget stivere slange til 39kr. til din Jes Extender, den virker bedre end den originale.
  • Hej natur mand
    Den ser da ret genial ud,og vægten giver et naturligt stræk,gør det slet ikke ondt så ?
  • Hvis bare du husker at pille extenderen af efter 1-1,5 time for at få lidt frisk blod til hovedet gør det ikke ondt. Jeg har brugt min ca. 500 timer nu. Jeg started med Jes extender og brugte den ca. 250 timer men fik same problem med at hovedet falder ud. Jeg er sammenlagt oppe på 750 timer nu.Min erfaring er at den største udvikling sker inden for de første 300 timer, efterfølgende går det laaaaaaannnnnggggsomt ;-) Jeg er tit ved at opgive når jeg ikke kan se udvikling efter 100 timer men, det skal lykkes:-)
  • Naturmand 750 timer lyder super.
    Hvad er det blevet til i centimeter?
  • Jeg vil tro det er blevet til omkring 2 cm i længden og 1cm i omkreds.
  • Sejt tillykke med forøgelsen ;o).
    Jeg er på samme tid meget tæt på de 27-28 mm+ i længden og 15mm+ i omkreds.
    Til trods for at jeg bruger så få timer om ugen på pe (penis extention).
  • Hej Naturmand
    hvor meget er det så blevet til i kamp klar størrelse,længde / bredde
    mvh kenn
  • Som jeg skrev ca. 2 cm I længden og 1 cm i omkreds.
  • Hej igen naturmand
    ok med kampklar mener jeg ikke slap
    min egen er 14cm lang og 4,7 tyk, og jeg ønsker 15cm lang og 2 tommer tyk /5cmtyk
Log in eller Registrér for at kommentere.