Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

17172747677135

Kommentarer

• Ja som de siger at føle man bliver fyldt helt ud,og det er de jo også bygget til,at fiste en kvinde er noget jeg ofte gør og har gjort på mine partnere meget lystige,det er frækt når hele hånden forsvinder ind i dem og se deres ansigt som udtrykker stor nydelse,med lyde som ikke lader nogen være i tvivl om hvad kvinden syntes
  • Nu er det mig der har været ude og købe en ny penispumpe med de indvendige mål på ø6,3 cm og 23 cm lang.
    Var træt af at ramme bunden i den gamle ø 5,5 og 21,5 dyb indvendige mål.
  • 10 timer på 3 dage :o) det er fint for mig.
    Så 740 timer og kun 10 timer til måling håber sgu snart jeg når mit mål .
    Det er bare ikke meget tid jeg kan ligge i mit lille/store projekt ;o)
  • Hej familiefar først vil jeg høre hvor har du købt din penis pumpe
    ,og vil lige sige tillykke med dit mål mht penis størrelse at du kan fylde et 5,5 cm rør ud er bare helt fantastisk
    godt gået
    mvh kenn
  • Jeg har købt den i en lille bøssebiks på en sidegade til Istedgade (mens wear tror jeg nok den hed).
    Ø 6,3 er meget stort og jeg synes det var mange penge 500kr
    Jeg tror hvis jeg var dig, ville jeg købe den på nettet.
    De 5,5 er jo kun når jeg brugte den gamle pumpe de 6,3 er der sgu langt til ;o)
    Ja tak. Jeg er meget tæt på mit mål.
  • Jeg skal til Kbh snart og vil lige tjekke den butik, de må have forstand på den slags i den butik
    men 500 dask for at få et helt fantastisk tykt og maskuling lem er ikke meget, kvinden elsker jo at blive fyldt HELT ud ved vi begge
    Eftersom mange kvinder jo skriver indlæg om de ikke kan mærke noget
  • Jeg synes nu ellers der (fra kvinder) bliver skrevet om at de hellere vil have en mand der kan finde ud af at bruge en gennemsnitlig pik end en mand der bare har en stor pik.
    Min mission er at kombinere de 2.
    Der er da helt sikkert også kvinder der vil have pikken så stor som muligt, men også kvinder der tænder bedst på den normal/gennemsnitlige pik.
  • Det er jo det som er kunsten,at give hende det som giver stor nydelse,min erfaringer er at kvinden jo gerne skal have tid hvor man kæler og er tæt for give hinanden kærlighed som jo er formålet ved sex
  • Jeg døjer lidt med min JES Extender. Problemet er, at jeg falder ud.

Jeg har prøvet familiefars forslag med at presse blod ud, binde knude på slangen og bruge en tøjklemme, men det hjælper desværre ikke (tror også gummislangen, der følger med JES er for tyk til at det giver noget at binde knude).

Der fulgte så også en slags skumgummiring med sættet, som man kan sætte rundt om penishovedet, og det virker rent faktisk - tingene bliver hvor de skal.

Problemet med den løsning er dog, at man ikke kan undgå at hive ret meget i huden samtidig. Og jeg har en mistanke om, at jeg er er ved at erhverve mig ekstra forhud, hvilket jeg selvsagt ikke er interesseret i skal fortsætte.

Jeg har dog fået et par millimeter ekstra i længden, hvilket selvfølgelig er tilfredsstillende.

Mit spørgsmål går på, om der ikke på et tidspunkt var nogen herinde, der skrev om erfaringer med et tilkøb til JES Extenderen? Noget med Aqua og vakuum eller lignende kan det passe?

Hvordan er jeres erfaringer med tilkøbet, og hvor anbefaler I man køber det?
  • Hej Moto 1987
    Jeg har selv haft en extender med forhåbninger om mere længde og har brugt den hver dag i en periode,og havde desværre det samme problem med at den faldt af og mit pikhoved blev meget spændt og nærmest blåt pga presset rundt om selve hovedet
    Jeg opgav projektet efter flere forsøg med både skum ringen og toiletpapir ved ikke den model med en gummistrop er bedre eller man bare skal bruge en helt anden metode tænker en vægt som hænger i en snor eller et kabel med en form for spændbånd til montering på selve pikhovedet,ikke den til haveslangen. eller ELEKTRIKKER STRIPS GGG
    Men måske en form for spejderknude der findes vist hvor mere du trækker jo mere låser den samtidig med den kan løsnes ret let,og så bare gå rundt med en vægt og lad den trække jeg har forestillet mig 0,5kg træk til at starte med og se tiden af så der kan komme flere cm på skaftet,tjekker lige hvad den knude hedder så kommer jeg tilbage
    mvh kenn
Log in eller Registrér for at kommentere.