Hej heni. Tillykke med dine gains 12mm ).
Jeg er kun lang om længe rundet 650 timer, det kan vist kun betragtes som cementering.
Jeg måler dog stadig 19,4 (24 mm+) så intet er gået til.
Jeg nyder godt af det da fruen får større nydelse i alle de stillinger vi måtte opgive inden jeg startede og derfor vil knalde oftere ;o)
Sjovt at vi vokser med nøjagtig samme hastighed! :-D
Jeg "skal" nå 20 cm inden nytår - det er omkring 550 timer. Det burde godt kunne nås!
Har du ingen planer om at blive større nu?
Jeg ville gerne bruge flere timer, men familien og flere andre projekter forhindrer mig og så må pikken vente.
Man kan jo bare starte op igen.
Jeg kommer over 20 cm det er helt sikkert, men hvornår ved jeg ikke, jeg mangler jo kun 6 mm )
Så blev det sgu til 660 timer med extenderen.
Målte lige og er ret sikker på at jeg er kommet 1mm (19,5 cm) tættere på målet:o) , men jeg skal lige have målt igen en af dagene.
Hej familiefar... Altid spændende at følge med i jeres fremskridt... Selv er jeg gået helt i stå med extenderen da jeg aldrig har fået den til at sidde ordenligt uanset hvordan jeg bærer mig ad så glider kalorius ud.... Har dog fået pumpet lidt med min bathmate men ikke nok til at der er kommet målbare resultater ud af det, dog er den hårdere nu ved rejsning end tidligere så jeg fortsætter med at pumpe så ofte det kan lade sig gøre.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan du sætter pikken fast i extenderen.
Jeg er selv gået noget ned i de timer jeg bruger den da jeg har for meget om ørerne.
Jeg synes jeg har prøvet alt. Jeg har prøvet at fastgøre pikken både med den medfølgende brede rem og også med en slange som du gør. Og i begge tilfalde glider hovedet ud. Og derudover her jeg prøver med skumgummi om pikhovedet men med samme resultat og ligeledes de skumgummi rundt om rem eller slange og stadig med samme resultat...
Jeg er kommet frem til at jeg nok er nød til at opgradere mit udstyr til en phallosan eller en penimaster med vacuumhead men nu må vi se hvad jeg ender op med.
Kommentarer
Jeg er kun lang om længe rundet 650 timer, det kan vist kun betragtes som cementering.
Jeg måler dog stadig 19,4 (24 mm+) så intet er gået til.
Jeg nyder godt af det da fruen får større nydelse i alle de stillinger vi måtte opgive inden jeg startede og derfor vil knalde oftere ;o)
Jeg "skal" nå 20 cm inden nytår - det er omkring 550 timer. Det burde godt kunne nås!
Har du ingen planer om at blive større nu?
Man kan jo bare starte op igen.
Jeg kommer over 20 cm det er helt sikkert, men hvornår ved jeg ikke, jeg mangler jo kun 6 mm )
Målte lige og er ret sikker på at jeg er kommet 1mm (19,5 cm) tættere på målet:o) , men jeg skal lige have målt igen en af dagene.
Far er glad:o)
Jeg er selv gået noget ned i de timer jeg bruger den da jeg har for meget om ørerne.