Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

15758606263135

Kommentarer

• Nej, bruger ikke nogen pumpe.

Er der fordele ved den som extenderen ikke har?

Håber at ramme 18 cm indenfor et halvt års tid - så ville jeg stille mig tilfreds. :)
  • Pumpen giver dig mere fylde hurtigere, men det er ikke vedvarende, med mindre du bruger den jævnligt (mindst 3 gange 10 minutter om ugen).
  • Hej gutter.
    Jeg ville lige spørge om i kender nogle danske sider hvor de sælger " traction Powder" ? Jeg ved at Size Genetics gør. Det er noget pulver som gøre at penis ikke ryger så nemt ud af extenderens greb.
  • Er det ikke bare talkum?
    Nej jeg ved det ikke.
    Ren tør hud glider jeg ikke ud af uanset hvor meget træk jeg bruger.
  • Familiefar du har lige redet min aften. Det var lige præcis det jeg ledte efter, jeg vidste bare ikke hvad det hed på dansk.
    ;)))
    Det kommer til at gøre det meget nemmere for mig.
  • Fedt fedt fedt. :o)
    Glad for at jeg kunne hjælpe :o)
  • Hej alle bare for at fortælle jeg lige har målt stumpen,det er ca halvt år siden jeg gjorde det sidst da målte den 16 i omkreds og 19 i længden i stiv tilstand og 14 og 16 i slap , i dag var målene 17 i omkreds 19,5 i længden stiv og 14,5 og 16 slap ,bruger kun pumpen , og kun 2 gange om ugen kan kun bruge den når jeg ligger ned ,forventer at nå mine mål indenfor den næste halve år ,målet er 18 i omkreds og 20 i længden
  • 37Ernst 37
    Vil bare lige høre hvilken pumpe du har... Selv bruger jeg en bathmate men syntes endnu ikke rigtigt at der sker noget udover jeg selvfølgeligt tydeligt kan se forskel når jeg lige har pumpet. Startede du med at pumpe for et halvt år siden eller hvor længe har du pumpet og hvad var dit udgangspunkt?
  • Jeg bruger en pumpe købt hos Orion for 500 kr ,har brugt den ca 15 mdr ,udgangs målene var 14 i omkreds og 16 i længden stiv 12 og 14 i slap ,synes selv det er et godt resultat , da jeg har haft nogle pause på grund af at jeg har brok ,pumpen måler 21 i længden 5,5 i diameter
  • Frisk måling:

18 cm lige ud! Det er en samlet vækst på 12 mm. siden jeg startede. Det har "kun" taget 325 timer. Det er det hele værd :-)
    I slap er den vokset mellem 20-25mm. Det afhænger lidt af vind og vejr. Den slappe version er mindre vigtig for mig.

Det kører godt :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.