Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

15556586061135

Kommentarer

• PS hvis det var så nemt ville vi jo ikke bruge flere hundrede timer med et stativ på pikken.
    Og alle mænd i svømmehallen ville have en pik der kunne nå til knæet.
    Det er ikke for at virke bedrevidende eller andet, men du kan godt selv høre det ikke?
  • jo kan jeg godt..
    men den hjemeside so jeg fandt dem på sælger også de der jes extender g den beskriver det på samme måde som i gør her derfor når den er reel nok med det tænkte jeg hvorfor den ikke skulle være det med det andet ogs¨å
  • Du ved lige som jeg, at når der er en forretning der sælger noget så er der økonomi i luften.
    Jeg siger ikke,at siden er fup for jeg har selv købt min extender der uden problemer.
    Den pille du omtaler kan måske øge blodtilførslen til pikken så den får lidt mere blod, men større nej. Der er kun den besværlige og langsomme, men virksomme vej.
  • Fuck knækkede lige min extender igen (skulle aldrig have skåret så meget af den væk med min vinkelsliber).
    Er der nogen der ved hvilken type lim der er bedst til plastik mod plastik?
    Havde sgu ellers lige et par timer jeg kunne have strukket igennem :o)
  • Køb en ny din nærrigrøv! :-D
    Mon ikke de fås ved JES, eller også kan de måske henvise til en forhandler?
  • Ja jeg kommer nok ikke uden om det. Jeg kan købe den samme sted jeg købte extenderen for 250 kr + porto hvilket jeg synes er fucking dyrt for et stykke formstøbt plastik.
    Fik lige set at mere end 60000 har kikket på debatten det havde jeg ikke regnet med da jeg startede den.
  • det er fanme god kundeservice ! go stil...

har bestilt basis pakken titanium så er spændt på at prøve det af ser ud til at folk har haft god held med det herinde
  • kunne engtllig godt tænke mig at vide hvad det meste der er en herinde der har opnået med den ??
    både bredde og længde, bare for at se hvad recorden er blandt dem der er herinde og p hvor lang tid.
  • Hej himself.
    Jeg tror det er mig der har brugt flest timer med extenderen i denne debat (640 timer) og har lagt 23-24 mm oven i mine medfødte 17 cm.
    Hej myextender.
    Jeg er nu egentlig imod at sælgere blander sig i en debat for brugere af et produkt som i og andre sælger, da dette er en debat om brugen og effekten af extenderen.
    Jeg vil takke ja til jeres tilbud, men forvent ikke, at jeg reklamere for jeres side.
    Mvh familiefar
  • Jeg kan se at der er 59 sider om dette.... dem har jeg altså ikke læst!
    Jeg kan se at den sidste der skrev har en penis på 17 cm..... HVORFOR skal den være større?? er der nogen der har sagt at den skal være det, eller er det bare dig?
Log in eller Registrér for at kommentere.