Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

15455575960135

Kommentarer

• Alt i alt ok opstart. En enkelt dags pause indtil videre.

Jeg oplevede dog en let smerte i pikken i dag i forbindelse med rejsning og sex.

Ikke noget voldsomt, men ja, alligevel noget, der kunne mærkes, selvom jeg sagtens kunne gennemføre. Kunne mest mærke det ved pres/tryk på pikken.

Det nærmeste jeg kan komme i forhold til at beskrive smerten er, at den mindede om den man får i musklerne efter styrketræning.

Det betragter man jo normalt som god smerte, men det er måske lidt for letkøbt bare at putte pikken og musklerne i samme kategori.

Har I prøvet det før? Og tænker I, man bør holde pause?

Jeg er også lidt i tvivl om, hvor meget stængerne skal drejes ud under opstartsfasen...?

Er med på at man holder sig til det letteste træk, hvad angår markeringerne på stængerne i starten, men synes det er lidt svært at vurdere, hvor meget man skal skrue stængerne ud.
  • Hej moto.
    Jeg vil ikke mene at det er nødvendigt at holde pause af den grund. Jeg vil tro at det bare er pikken der er ved at vænne sig til extenderen.
    Ang opstart er det vigtigste råd, at lytte til sin egen krop og stoppe hvis du føler det er det rigtige. Man ved bedst selv hvor meget ens krop kan tåle, bare pas på.
  • hej.

jeg har lige et spørgsmål som jeg ikke har kunnet finde svaret på nogle steder selvom jeg har søgt..
    1. der står på diverse sider at du kun må bruge den i 12 måneder hvad sker der hvis man bruger den længere ?
    2. hvad er maks længde man kan opnå med den ? det sybtes jeg heller ikke jeg kan se nogle steder?
    3. for man stræk mærker eller andre ting af at bruge den ?

håber der er enogle der kan være behjælpelige med svar..

mvh himselfen
  • hej igen

lige et spørgsmål mere
    der står på siden det er vedvarende men læste en kommentar herinde hvor der stod han syntes den var blevet mindre igen efter stop af brug ?
    hvis du bruger den i lad sige 6 mdr. er det mål du har opnået så ikke vedvarende det er vel ikke sådan at hvis du stopper med at bruge den så bliver pikken mindre igen ?

mvh himselfen
  • Svar 1 : Der er bare ingen testpersoner der har brugt den mere end et år. Jeg har været i gang siden september 2013 med en del pauser efterhånden.
    Da jeg kun bruger den i de perioder jeg har tid.
    Svar 2 : max længden er ubekendt, men i teorien ubegrænset.mit bud er mellem 3 og 5 cm.
    Svar 3 : Jeg HAR fået strækmærker ( de er under 1 mm brede), men jeg har ikke hørt om andre der har dem selv om jeg har spurgt her i debatten.
    Svar 4 : Ja når du har opnået den ønskede effekt skal du cementere de ekstra cm du har fået.

Der er ingen tvivl om at extenderen virker, men det tager lang tid og en dedikeret indsats eller som mig bruge flere år på det.
    Håber det var hjælp.
    Læs hele debatten så er der mange flere råd. Der er flere af mine svar der er gentagelser.
  • Tusind tak for svar.. (er for retsen ny herinde)
    Forstod dog ikke svar 4 siger du ja til at den ville blive mindre igen?? Og i såfald hvor meget?
    Eller sagde du ja til at den ville være vedvarende i den længde??
    Og cementere????? :)

På forhånd Tak
    Mvh himselfen
  • Det er rigtigt velkommen til debatten.
    Det står mere tilbage i debatten (læs den nu).
    Cementere gør man for at den ikke krymper tilbage i størrelse hvor meget er jeg ikke klar over, men jeg vil cementere mine resultater med extenderen bare én time om ugen. Andre bruger jelq, penispumpe og bibhangere alt efter hvad man er mest komfortable med.
    Det er bare vigtigt at man ikke stoppe fra dag til dag, for så beholder man ikke det hele.
    Det ER permanent hvis du giver dig selv tid og indsats.
  • igen må jeg sige mange tak for svar..
    tror sgu jeg vil bestille en og prøve det ved næste lønning..
    har fulgt lidt med i debatten men har ikke haft tid til at læse alle 57 sider :)
    jamen det er jo ligesom træning, du kan godt stoppe og beholde resultatet, bare ikke hvis du gør det fra den ene dag til den anden du skal trappe stille og roligt ned og med tiden stoppe :)
  • er lige faldet over det her
    http://www.shytobuy.dk/penisforstorrelse.html
    det er piller man kan få som åbenbart også for den til at vokse.. er der nogen der kender til dem eller ved om der er bivirkninger ved dem siden det ikke er noget man har hørt om ?
  • For 117. Gang.
    DER FINDES INGEN PILLER DER KAN FÅ PIKKEN TIL AT VOKSE.
    Var de opfundet ville det være i alle aviser og tidsskrifter og nyheder og indtil da er alle piller der siger de kan fup.
Log in eller Registrér for at kommentere.