Hej allesammen.
Har læst stort set alt hva i har snakket om. Har fået købt en jes extender gold og vil prøve lykken.
Jeg går efter 2,5 - 3 cm i længden og håber på lidt i omkredsen også :-).
Velkommen til debatten viking.
Rart at høre at du nu er klar over hvad det indebærer at få en større pik.
Massere af tid og lidt mere tid med extenderen.
Jeg regner med at runde 640 timer i dag.
Mange tak.
Hvor mange timer har su den på af gangen?. Er det vigtigt at jelq inden og bagefter brug af extenderen?. Må sige familiefar, at du har været ihærdig. Men det har givet pote :-)
Det er det vigtigste at være vedholdende.
1- 1,5 time er Max.
I opstart max 1 time ved lavt træk.
Ja det er fedt at se sin egen pik og synes den er stor.
Fra skambenet er den ret præcist lige så stor som et køkkenrulle rør både længde og omkreds.
Mangler bare lige den sidste centimeter.
Jeg tror det er mere effektivt at bruge en pumpe frem for at jelqe.
Er det helt normalt at man har den følelse af pik hovedet bliver koldt når man bruger sin extender. Ud over det synes jeg ikke det er slemt at bruge den, dog kun brugt i 2 timer ved 900 g træk :-)
Har nu rundet 300 timer men har ikke haft nogen målbar udvikling de sidste 125 timer:-( Er der nogen der har erfaring med vacc extender 4.2 til en Jes extender? Kan man opnå samme høje træk og er der nogen bivirkninger ved at bruge den?
Naturmand:
Jeg kender ikke vac extenderen. Men der tales flere steder om at variere sin belastning og træning. Selvfølgelig handler det mest om at øge trækket/intensiteten. Så jeg tror du er på rette vej. På pegym.com, hvor jeg også er bruger, er der mange i deres succesforum der taler om nybegynder gains som bl. andet er en følge af hårdere erektion. Det er først derefter arbejdet rigtig begynder. Det er nok det du oplever nu??? :-)
Viking:
Pikhovedet kan godt blive koldt og følelsesløst, men det er vigtigt at du ikke ignorerer det og bare kører videre. 1-2 timer i extenderen og så af med den og massér noget friskt blod frem. Sikkerhed frem for alt!
Jeg har selv nået 261 timer og har endelig fået målt igen.
Start: 16,8 længde / 11,0 i omkreds
Idag: 17,7 længde / 11,5 i omkreds
Længde: 9mm på 261 timer: 0,034mm i timen
Omkreds: 5mm på 261 timer: 0,019mm i timen
Langsomt men sikkert fremskridt. Det er hårdt arbejde at gro sig en større pik
:-D
Når jeg når mit længdemål (når konen siger stop) er det planen at begynde og arbejde specifikt på omkredsen.
Hej Viking.
Ja det er helt normalt at pikhovdet bliver koldt efter en time uden friskt blod da man for at holde godt nok fast er nødt til at spænde godt til. Derfor max 1,5 time af gangen, og i opstartsfasen kun 1 ved lavt træk.
Hej Naturmand.
Jeg kender heller ikke den extender forøgelse du taler om, men der er et par stykker her i debatten der bruger sådan én.
Hvad var dit udgangspunkt og hvad er dine gains?
Hej Heni.
Længe siden. Tillykke med forøgelsen i følge den beregner jeg lagde et link til for lang tid siden, rammer du præcist med de tal du skriver.
Jeg har ikke selv haft tid i hele februar og resten af måneden ér allerede booket:o(.
Det kun blevet til 2 timer siden sidste indlæg.
Jeg godt tilfreds med mine resultater, men jeg kører også med et rimeligt kraftigt træk på omkring 2-2,5 kg. (målt med håndbagagevægt) - men der er lang vej endnu :-) De gode fremskridt gør at jeg har justeret mit langsigtede mål til optimistiske 20x14cm
Ja det er da lige sløjt nok med din træning. Har du ikke mulighed for at lave noget "stealth" stræk med lav bealstning i løbet af dagen? Om ikke andet så for at cementere? Jeg er stadig helt vild med min elastik løsning, som jeg bruger 3-4 timer i hverdagene. Tænker bare at det er synd hvis du går helt i stå, du er trods alt nået så langt.
Jeg har købt en Vacc extender 4.2 http://www.autoextender.com/internationalorder.html
Den er nu afprøvet I et par dage og er betydelig mere komfortabel at have på. Jeg har haft den på I 3 timer uden pause og uden det store ubehag. Har også haft den på om natten I et par timer med sele/elastic. Elastikken giver dog et lavere træk end extenderen. Det virker som vejen frem;-)
Jeg er nu oppe på 320 timer og har opnået en forlængelse på ca.1cm og ca. 3mm I omkredes. De sidste 150 timer har jeg dog ikke haft nogen målbar udvikling.
Kommentarer
Har læst stort set alt hva i har snakket om. Har fået købt en jes extender gold og vil prøve lykken.
Jeg går efter 2,5 - 3 cm i længden og håber på lidt i omkredsen også :-).
Rart at høre at du nu er klar over hvad det indebærer at få en større pik.
Massere af tid og lidt mere tid med extenderen.
Jeg regner med at runde 640 timer i dag.
Hvor mange timer har su den på af gangen?. Er det vigtigt at jelq inden og bagefter brug af extenderen?. Må sige familiefar, at du har været ihærdig. Men det har givet pote :-)
1- 1,5 time er Max.
I opstart max 1 time ved lavt træk.
Ja det er fedt at se sin egen pik og synes den er stor.
Fra skambenet er den ret præcist lige så stor som et køkkenrulle rør både længde og omkreds.
Mangler bare lige den sidste centimeter.
Jeg tror det er mere effektivt at bruge en pumpe frem for at jelqe.
Jeg kender ikke vac extenderen. Men der tales flere steder om at variere sin belastning og træning. Selvfølgelig handler det mest om at øge trækket/intensiteten. Så jeg tror du er på rette vej. På pegym.com, hvor jeg også er bruger, er der mange i deres succesforum der taler om nybegynder gains som bl. andet er en følge af hårdere erektion. Det er først derefter arbejdet rigtig begynder. Det er nok det du oplever nu??? :-)
Viking:
Pikhovedet kan godt blive koldt og følelsesløst, men det er vigtigt at du ikke ignorerer det og bare kører videre. 1-2 timer i extenderen og så af med den og massér noget friskt blod frem. Sikkerhed frem for alt!
Jeg har selv nået 261 timer og har endelig fået målt igen.
Start: 16,8 længde / 11,0 i omkreds
Idag: 17,7 længde / 11,5 i omkreds
Længde: 9mm på 261 timer: 0,034mm i timen
Omkreds: 5mm på 261 timer: 0,019mm i timen
Langsomt men sikkert fremskridt. Det er hårdt arbejde at gro sig en større pik
:-D
Når jeg når mit længdemål (når konen siger stop) er det planen at begynde og arbejde specifikt på omkredsen.
Ja det er helt normalt at pikhovdet bliver koldt efter en time uden friskt blod da man for at holde godt nok fast er nødt til at spænde godt til. Derfor max 1,5 time af gangen, og i opstartsfasen kun 1 ved lavt træk.
Hej Naturmand.
Jeg kender heller ikke den extender forøgelse du taler om, men der er et par stykker her i debatten der bruger sådan én.
Hvad var dit udgangspunkt og hvad er dine gains?
Hej Heni.
Længe siden. Tillykke med forøgelsen i følge den beregner jeg lagde et link til for lang tid siden, rammer du præcist med de tal du skriver.
Jeg har ikke selv haft tid i hele februar og resten af måneden ér allerede booket:o(.
Det kun blevet til 2 timer siden sidste indlæg.
Ja det er da lige sløjt nok med din træning. Har du ikke mulighed for at lave noget "stealth" stræk med lav bealstning i løbet af dagen? Om ikke andet så for at cementere? Jeg er stadig helt vild med min elastik løsning, som jeg bruger 3-4 timer i hverdagene. Tænker bare at det er synd hvis du går helt i stå, du er trods alt nået så langt.
Den er nu afprøvet I et par dage og er betydelig mere komfortabel at have på. Jeg har haft den på I 3 timer uden pause og uden det store ubehag. Har også haft den på om natten I et par timer med sele/elastic. Elastikken giver dog et lavere træk end extenderen. Det virker som vejen frem;-)
Jeg er nu oppe på 320 timer og har opnået en forlængelse på ca.1cm og ca. 3mm I omkredes. De sidste 150 timer har jeg dog ikke haft nogen målbar udvikling.