Tusinde tak for hurtigt svar, dog synes jeg, at det er meget svært at forstå uden billeder som eksempel.... Jeg er ikke sikker på at vi bruger det samme udstyr når du snakker in poseklemmer og at binde knude,,,
Jeg kan i hvert fald ikke regne ud hvordan, der skal bruges en poseklemme her.. Men håber da stadig at vi bruger det samme, for ud fra dine råd virker det til at du har styr på det
Det ER det samme system.
Jeg bruger Poseklemmen der hvor stroppen kommer igennem plastik stykket fordi de holdere der skal holde stropenderne kan glide hvorefter man falder ud (jeg gør i hvert fald).
Intimsæben er dog også vigtig, for stroppen skal være helt ren og er huden det mindste fugtig/ uren glider man også.
Ja der er en grænse.
Har man under 8cm lang udstrakt tissemand kan Jes extender ikke bruges.
Så skal du have fat i : Andro penis mini, der går ned til 4 cm hvis jeg husker rigtigt.
Lige et spørgsmål:
Hvor kan man anskaffe sig sådan en silikone gummislange som i har snakket om? SKAL! man købe endnu en extender for at skaffe sig sådan noget, eller er det noget man kan købe alene ?
evt. sende et link inde i debatten ville være nice!
Jeg vil lige bidrage til denne debat, idet jeg har brugt extender. Jeg stoppede efter ca. et år, hvor jeg havde været meget "aktiv" og rent faktisk havde opnået ca. 1,5 cm i stiv tilstand. Det var jeg godt tilfreds med. Det er nu godt 8 mdr. siden jeg stoppede - lige op til jul sidste år - og desværre er virkningen ikke "langtidsholdbar"!! Når jeg måler nu, er der højst 2 mm tilbage af de ca 1,5 cm, jeg var blevet længere. Derfor gider jeg ikke bruge mere tid på det - det var
bestemt ikke meningen, at jeg skulle blive ved med at rende rundt med dette monstrum i bukserne i al evighed. Så teori om virkningen eller ej; virkningen holder ikke!!
Kommentarer
Det kan være at dette billede er bedre til at forklare hvad jeg bruger: https://www.google.dk/search?q=noose+ex ... B150%3B143
Jeg kan i hvert fald ikke regne ud hvordan, der skal bruges en poseklemme her.. Men håber da stadig at vi bruger det samme, for ud fra dine råd virker det til at du har styr på det
Jeg bruger Poseklemmen der hvor stroppen kommer igennem plastik stykket fordi de holdere der skal holde stropenderne kan glide hvorefter man falder ud (jeg gør i hvert fald).
Intimsæben er dog også vigtig, for stroppen skal være helt ren og er huden det mindste fugtig/ uren glider man også.
Har man under 8cm lang udstrakt tissemand kan Jes extender ikke bruges.
Så skal du have fat i : Andro penis mini, der går ned til 4 cm hvis jeg husker rigtigt.
Hvor kan man anskaffe sig sådan en silikone gummislange som i har snakket om? SKAL! man købe endnu en extender for at skaffe sig sådan noget, eller er det noget man kan købe alene ?
evt. sende et link inde i debatten ville være nice!
bestemt ikke meningen, at jeg skulle blive ved med at rende rundt med dette monstrum i bukserne i al evighed. Så teori om virkningen eller ej; virkningen holder ikke!!