Vær rar at skrive jeres fremskridt da det motivere resten af os.
Det går jo langsomt at få en større pik så motivation er påskønnet.
Teenager. Mig bekendt er der ingen problemer med at dele det op hen over dagen, men skal dog helst ikke under 3 timer om dagen med én hviledag om ugen.
jeg har købt en male ege, so jeg nu er i gang med at bruge, nærmer mig de 100timer har ikke målt om jeg er blevet støre i nu men den virker støre i slap tilstand. jeg vil følge op på hvordan det går løbende her inde
Jeg synes dog stadig at jeg har en tendens til at mit hoved falder ud - om det så er fordi der er for meget træk på eller hvordan, det vides ikke... Det irritere mig, da det egentlig er det eneste problem jeg har med min extender... Tager jeg ikke forhuden tilbage, så synes jeg egentlig at den sidder bedre fast, men så føles det til gengæld ikke rigtigt...
Tricket er at vaske extenderen og pikken med intimsæbe og inden du tager den på fylder du pikhovdet med blod og holder det så spændt som du kan i ca 30 til 40 sekunder så sætter du stroppens overkant 2mm under kanten på pikhovdet og strammer op så det er godt stramt uden at have små hudfolder under stroppen og sætter en poseklemme så den ikke skrider og efter klemmen binder du en knude. Det virker MEGET effektivt.
Kommentarer
Vær rar at skrive jeres fremskridt da det motivere resten af os.
Det går jo langsomt at få en større pik så motivation er påskønnet.
Teenager. Mig bekendt er der ingen problemer med at dele det op hen over dagen, men skal dog helst ikke under 3 timer om dagen med én hviledag om ugen.
jeg har købt en male ege, so jeg nu er i gang med at bruge, nærmer mig de 100timer har ikke målt om jeg er blevet støre i nu men den virker støre i slap tilstand. jeg vil følge op på hvordan det går løbende her inde
For at du selv, men ikke mindst andre kan følge med i dine fremskridt skriv da dit udgangspunkt og dit ønskede resultat. Både omkreds og længde.
Der er ikke noget der kan motivere andre som at læse om deres resultater.
Super at du holder styr på tiden.
Hvor meget var det du var vokset?
Og hvornår var det du startede?
Jeg bruger en silikone/gummi slange til min penis extender som ses her:
(https://www.google.dk/search?q=noose+ex ... B250%3B173)
Er der andre herinde som bruger denne også og i så fald, trækker i så forhuden tilbage eller ej?
Håber det er tilladt at linke ...
Jeg bruger selv den samme og forhuden skal være tilbage.
Så den sidder bag pikhovdet.
Jeg synes dog stadig at jeg har en tendens til at mit hoved falder ud - om det så er fordi der er for meget træk på eller hvordan, det vides ikke... Det irritere mig, da det egentlig er det eneste problem jeg har med min extender... Tager jeg ikke forhuden tilbage, så synes jeg egentlig at den sidder bedre fast, men så føles det til gengæld ikke rigtigt...