Kære Kiki58. Først vil jeg lige fortælle, at jeg d. 13.10.2009 er startet med Euthyrox 50 mg..... og sikken en dejlig fornemmelse. Jeg har fået "ro" i kroppen, den sitre ikke i den grad mere, ej heller kulde eller stærk varmefornemmelse (sved). - Jeg mangler stadig lidt med psyken, men jeg kan mærke, at jeg ikke er så urolig og deprimeret mere, så jeg ser lys forude.
Før det: troede jeg, at jeg var ved at blive sindsyg, indtil min mand en dag kom hjem fra apoteket og fortalte, at jeg nu skulle huske at indtage min tablet på tom mave. Vi var begge uforstående overfor det, det havde jeg ikke hørt før (har været syg siden 1984). Jeg havde dog bemærket jeg næsten ikke kunne åbne dåserne, så jeg vidste ihvertfald at det var lavet om. Alle mine symptomer var som inden jeg fik konstateret stofskifteproblemer. (Altså hundedårlig).
Men, - jeg kunne godt tænke mig at høre dig om, hvilken tablet du har fundet, og hvor. Også gerne senere om dine symptomer forsvinder og du føler dig bedre tilpas.
Al mulig held og lykke, også til jer andre.
Bodil
Det er tidligere nævnt af en her på siden med hensyn til patientforsikring. Er det noget vi alle her på denne side kunne stå sammen om og eventuelt gøre i fælles trop.Vi vil nok stå stærkere. Jeg er som alle jer andre super træt af at have taget "gift" i snart 8-10 måneder og være sygemeldt på 5 uge, og være kørt helt ned fysisk. Er ikke klar over hvordan man gør.... mon nogen ved det og evt et initiativ. Lægemiddelstyrelsen henviser iøvrigt til http://www.laegemiddelstyrelsen.dk/1024 ... elID=14939
Har gennem egen læge fået recept via lægemiddelstyrelsen, så noget må være ved at ske. Glæder mig til Euthyrox:)
stofvik
Hej,
Har også for lavt stofskifte og søger også afløsning for Eltroxin. Alle taler om at:
"Men stofskiftepatienterne har ikke gået stille med kvalerne.
Og det betyder nu, at de danske patienter endelig får et alternativ, når præparatet Euthyrox kommer til Danmark til efteråret."
Det er efterår nu. Hvor bliver den medicin af? Så lang tid kan det vel ikke tage at få lavet en dansk version af ilæggelsesinformationen?
JEG UNDRER MIG OGSÅ, SPURGTE PÅ APOTEKET DE ANEDE INTET???
LÆGERNE ANER INTET, INGEN VED NOGET, ALLE ER RET AFVISENDE.
HVAD FA---- SKER DER ER VI TIL GRIN? JEG ER RASENDE.
JEG HAR LIGE SKREVET TIL MINISTEREN
Kommentarer
albini
Før det: troede jeg, at jeg var ved at blive sindsyg, indtil min mand en dag kom hjem fra apoteket og fortalte, at jeg nu skulle huske at indtage min tablet på tom mave. Vi var begge uforstående overfor det, det havde jeg ikke hørt før (har været syg siden 1984). Jeg havde dog bemærket jeg næsten ikke kunne åbne dåserne, så jeg vidste ihvertfald at det var lavet om. Alle mine symptomer var som inden jeg fik konstateret stofskifteproblemer. (Altså hundedårlig).
Men, - jeg kunne godt tænke mig at høre dig om, hvilken tablet du har fundet, og hvor. Også gerne senere om dine symptomer forsvinder og du føler dig bedre tilpas.
Al mulig held og lykke, også til jer andre.
Bodil
Har gennem egen læge fået recept via lægemiddelstyrelsen, så noget må være ved at ske. Glæder mig til Euthyrox:)
stofvik
Har også for lavt stofskifte og søger også afløsning for Eltroxin. Alle taler om at:
"Men stofskiftepatienterne har ikke gået stille med kvalerne.
Og det betyder nu, at de danske patienter endelig får et alternativ, når præparatet Euthyrox kommer til Danmark til efteråret."
Det er efterår nu. Hvor bliver den medicin af? Så lang tid kan det vel ikke tage at få lavet en dansk version af ilæggelsesinformationen?
mvh
Lars Ravn
SUNDHEDSMINISTER JACOB AKSEL NIELSEN
MINISTERIET FOR SUNDHED OG FOREBYGGELSE
SLOTSHOLMSGADE 10-12
1216 KØBENHAVN K
eller
GOOGGLE ORDENE
MINISTERIET FOR SUNDHED OG FOREBYGGELSE
her kan man skrive direkte til ministeren.
NU MÅ DER SKE NOGET. hilsen albini
JEG UNDRER MIG OGSÅ, SPURGTE PÅ APOTEKET DE ANEDE INTET???
LÆGERNE ANER INTET, INGEN VED NOGET, ALLE ER RET AFVISENDE.
HVAD FA---- SKER DER ER VI TIL GRIN? JEG ER RASENDE.
JEG HAR LIGE SKREVET TIL MINISTEREN
HILSEN ALBINI
Godt gået, jeg er ligefrem helt stolt af dig :-)
VI MÅ HANDLE - der er ingen andre der hjælper os
Bliv vred over at blive verfet af alle vegne og sidde tilbage med en følelse af at være ikke forstået eller misforstået.