Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Rystet over 'ny eltroxin' - er vi kun andenrangs borgere?

14567810»

Kommentarer

• Faldt lige over denne artikel: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1211194.ece

Så det ser ud til at blive lettere for os at få et andet medikament som eltroxin efter nytår.

Jeg har nu været stoppet medeltroxin i en uge. Jeg har lige modtaget de andre tabeletter med posten ,men vil prøve at vente med at starte med dem til jeg får tjekket mine blodprøver ige. Har ligefået dem tjekket her da jeg stoppede med eltroxin og TSH sagde 3,8 og T4 87 og T3 36. Er der nogen der kan svare på om disse tal er helt ok eller hvor man kan finde noget omkring tallene så man selv kan blive lidt klogere på dem? lægen siger jo bare at de ser fine ud. jamen hvad er fint og hvad er normalt?
  • Redigeret 6 november, 2009, 13:23
    Jeg syntes det er mystisk med den stilhed der er blevet i debatterne efter at jeg og flere andre har gjort ekstra tiltag f.eks skrevet til sundhedsministeren.

Hvad er man bange for?

Hvis ikke vi alle gør noget, sker der jo netop ingenting.

Fordi man har fået sin udleveringstilladelse kan man jo godt reagere,den holder jo ikke evigt, den skal jo fornyes resten af livet.

Jeg har nu taget euthyrox i 17 dage og alle problemerne er faktisk væk.

Min vægt steg 6 kilo i perioden med ny eltroxin. Nu efter 17 dage er den allerede faldet 1 kg igen.
  • Hej Albini8ussen
    Forstår ikke helt dit indlæg, for Euthyrox er jo blevet godkendt til det danske marked og forventes i handel i december/januar.
  • Hej euglena.

Jeg beklager, hvis der noget jeg ikke har hørt, men hvor har du de oplysninger fra?

Jeg mener desværre ikke man skal stole på noget før man ser det i denne sag.
    De sagde først at euthyrox kom til efteråret, det er vinter nu.
    Nu fortæller du at de kommer december/januar, hvad bliver det næste?

Hvor har du hørt at de nu kommer til december/januar?

Det kan godt være jeg lyder negativ, men jeg stoler ikke på noget i denne sag før jeg ser det.

Hilsen albini
  • Hvis nogen skulle få lyst til at bestilde euthyrox på noget der hedder
    DEN LÆNKE I ONLINEAPOTEK, vil jeg advare.

Det er ikke nogen god ide:

Jeg bestildte inden jeg fik udleveringstilladelse for 1 måned siden og har aldrig modtaget pillerne.

Nu slås jeg med dem for at få pengene tilbage.

Hilsen Albini
Log in eller Registrér for at kommentere.